برای بعضی از ما، تمیز کردن کمد یا پیدا کردن لباس مناسب از داخل کمد و حتی استایل کردن آن بسیار پیچیده است. گاهی فقط چند ساعت دنبال آن لباس یا آن کفشی که مد نظرمان است، می‌گردیم اما پیدا نمی‌کنیم. بیایید با هم از این بلاتکلیفی خلاص شویم و بدانیم که خوش استایل‌ها از شر چه چیز کمدشان راحت هستند.

لباس‌هایی که چند سال است نپوشیده‌اید

اگر کالایی در چند سال گذشته پوشیده نشده است، احتمالاً به آن نیاز ندارید. فراموش نکنید، برای داشتن استایلی بهتر به تمرکز روی کمدمان نیاز داریم.

کفش‌های ناراحت‌کننده

کفش‌هایی که باعث ایجاد ناراحتی‌می‌شود، نباید فضای کمد شما را اشغال کند. نه سایز پای شما تغییر می‌کند و نه آن کفش! با بخشیدن کفشی که قرار نیست راحت باشد، خودتان را راحت کنید.

اقلام دارای لکه و آسیب

لباس‌هایی را با عیوب محسوس نگهداری نکنید. اگر قرار نیست آنها را تعمیر کنید، بهتر است چنین چیزهایی را نگه ندارید. اگر شنبه‌ای که به خودتان قول داده‌اید، یک سال است نیامده، چند سال دیگر هم نمی‌آید.

تکراری

اگر چندین مورد مشابه دارید، در نظر بگیرید که آیا واقعاً به همه آن‌ها نیاز دارید یا خیر. فقط آن‌هایی را که بیشتر دوست دارید نگه دارید. ببخشید، بفروشید و … اما نگه ندارید.

توشه احساسی

گاهی اوقات ما چیزها را به خاطر خاطرات نگه می‌داریم، اما اگر باعث شادی نمی‌شوند، وقت آن است که آن‌ها را رها کنیم. فقط مواردی را نگه دارید که واقعاً برای قلب شما عزیز است.

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: لباسبرچسب‌ها: , , بازدیدها: 33803
تاریخ انتشار:22 مهر, 1403

دیدگاه خود را بنویسید