دلیل اصلی اینکه مردم شروع به استفاده از عطر کردند، دور نگه داشتن بوی نامطبوع بدن و بوی تازگی بود. با این حال، در طول سال‌ها، استفاده از عطرها از ارائه صرف رایحه به ترکیبی با پیچیدگی تغییر کرده است. عطر عموماً گران است و قیمت عطرهای گران‌قیمت در هر بطری هزاران است. هزینه‌ای که به دست می‌آید به دلیل عطر استخراج شده و به خصوص بطری آن است.
بیایید نگاهی به عطر گران قیمت در سال ۲۰۲۴بیندازیم که با چقدر پول می‌توان آن را خرید.

عطر گران

Le Monde Sur Mesure

پنج کیلوگرمی از Le Monde Sur Mesure که توسط شرکت فرانسوی Morreale در پاریس ساخته شده است، به قیمت ۱.۸میلیون دلار به یک خریدار ناشناس فروخته شد که عطر خود را در بطری طراحی کرده بود. این بطری در دو کیلوگرم طلا با ۱۰۰۰الماس که دور تا دور آن را نشان می‌داد به پایان رسید. برای هر بطری باید ۳۵ نفر تا یک سال روی آن کار کنند.
این مجموعه سفارشی که توسط JP Morreale تخیل شده است، منحصر به فردترین خط عطر در جهان است. Le Monde sur Mesure تنها با استفاده از کمیاب‌ترین و متمایزترین مواد ساخته شده است.
یافتن ذات خود
در طول سالی که به خلق عطر شما اختصاص دارد، استاد عطرساز JP Morreale و تیمش جوهره شما را به حس بویایی ترجمه می‌کنند: منظره‌ای که شما را تحت تأثیر قرار داده است، درخشش خاص یک خاطره دور، احساسات مرتبط با لحظه‌ای تعیین‌کننده در دوران کودکی شما.
ایده این است که هم به رویاهایی که هنوز برآورده نشده‌اید و هم به آرزوهایی که قبلاً تحقق بخشیده‌اید احترام بگذارید، نادرترین موادی را انتخاب کنید که به ذات شما، یعنی «خود» شما نزدیک است، و بینشی ذهنی و ملموس از شما ایجاد کند: بیان بویایی شما. صدا.
عطر تمام شده در یک بطری حک شده با شماره سریال، پیچیده شده در زره طلا و منبت کاری شده با سنگ‌های قیمتی که به بهترین وجه با عطر و ترجیحات زیبایی شناختی شخصی شما مطابقت دارد، نمایش داده می‌شود.
با Le Monde sur Mesure، La Maison Morreale Paris داستان بی‌نظیر شما را روایت می‌کند، مانند جریانی از خاطرات آنی که شما را غرق می‌کند و برای لحظه‌ای شما را به جای دیگری منتقل می‌کند، از میان رایحه عطری بی‌نظیر.

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: آکسسوریبرچسب‌ها: , بازدیدها: 16
تاریخ انتشار:5 آبان, 1403

دیدگاه خود را بنویسید