جهان از زیبایی بازیگر هندی «آیشواریا رای» با خبر است. بازیگری که در دهه‌ی هشتاد به سرعت جهانی شد. او بعد از کلی درخواست ازدواج با «آبشیک باچان» پسر «آمیتاب باچان» مطرح‌ترین و با نفوذترین هنرمند بالی‌وود ازدواج کرد. از سال گذشته دوربین‌های خبری بالی‌وود غیرعمد صحنه‌های شایعه برانگیزی را ثبت کردند که به دلیل نفوذ باچان هرگز از آن‌ها بحثی به میان نیامد. صحنه‌هایی پر از دلخوری، اخم و … اما به‌نظر می‌رسد بالاخره رئیس بزرگ «آمیتاب باچان» اجازه دامن زدن به شایعات را داده است. چطوری؟ با آنفالو کردن عروسش. به نقل از هندوستان تایمز این اقدام او بازتابی منفی را در بین رسانه‌ها به همراه داشته و اعلان جنگ جدی و اجازه ورود به زندگی این زوج است. اما «باچان» بزرگ پیشتر هم رفته و بعد از آنفالو تصویر متفکری از خود را با متنی شبهه‌برانگیز منتشر کرده:

«همه چیز گفته شد همه چیز انجام شد، تمام شد. پس وظیفه‌ات را انجام بده و انجام آن را بپذیر.»

آمیتاب-باچان

بسیاری از طرفداران «آمیتاب باچان» این توییت ستاره بالیوود را اشاره‌ای به تنش‌های ایجاد شده در بین دو خانوداده «رای» و «باچان» دانسته و آن را تهدید علنی «آیشواریا رای» می‌دانند. در ادامه همین تهدیدها اقدامات علنی خانواده باچان نیز شروع شد. نپوشیدن حلقه ازدواج توسط «آبیشک باچان»، بی‌اعتنایی و نادیده گرفتن «آیشواریا رای» توسط خانواده همسرش هفته گذشته نیز در اکران «آرچی»ها، رفتار سؤال‌برانگیز «آمیتاب باچان» بر روی فرش قرمز که در طول مراسم پشت به «آیشواریا» بود و سعی در نادیده گرفتن او داشت.
در نتیجه چند روز است که رسانه‌ها از گمانه‌زنی برای خبرهای نزدیک به این زوج رقابت می‌کنند. ساعتی پیش رسانه «بولی‌نیوز» به نقل از منابع نزدیک به خانواده باچان‌ها مدعی شد که طی هفته گذشته تنش در خانواده بالا گرفته و «آیشواریا رای» خانه مشترک با همسرش را ترک کرده و اکنون به طور جداگانه با دختر و مادرش زندگی می‌کند. این در حالی است که هفته‌ی پیش یک منبع آگاه و نزدیک در توییتی اعلام کرده بود این زوج جدا شده و آیشواریا با کسی در ارتباط است که کمتر از یک ساعت توییت را پاک و نابود کرد. همه‌ی شایعات روز گذشته شکل جدی‌تری به خود گرفت. وقتی که خانواده «رای» و «باچان» برای تماشای اجرای «آرادیا» دختر این زوج در مدرسه «آمبانی» شرکت کردند. ماجرا از این قرار است که آیشواریا شب گذشته به صورت مستقل و با ماشین شخصی خود به این مراسم آمد. این در حالی بود که همسر و پدر شوهر او نیز در این مراسم حضور داشتند. سرد بودن «آمیتاب باچان» با عروسش و فقط احوال‌پرسی با مادر «آیشواریا» توسط رسانه‌ها پخش شده است. همچنین در مراسم فوتوکال عدم ارتباط خانوادگی و بی‌محلی «آیشواریا» به خانواده همسرش نیز از چشم رسانه‌ها دور نمانده است. حتی شاید درگیری بین «آمیتاب» و «آیشواریا» بیشتر و جدی‌تر از دعوا بین «آیشواریا» و «آبیشک» باشد. به‌نظر می‌رسید تا پیش از جنجال «آمیتا باچان» آن‌ها هنوز قصد جدی برای جدایی نداشته و سعی بر حمایت هم در مراسم داشته‌اند.

آیشواریا
هر چند خبر ترک خانه «آیشواریا رای» هنوز توسط منابع رسمی تایید نشده همین‌طور «آمیتاب باچان» نیز تاکنون واکنشی به شایعات آنفالو «آیشواریا رای» در اینستاگرام نداشته و خبر جدایی این زوج تاکنون توسط سخنگوهای خانواده «رای» و «باچان» تایید و یا تکذیب نشده است.

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: سینمابرچسب‌ها: , , , بازدیدها: 2573
تاریخ انتشار:26 آذر, 1402

دیدگاه خود را بنویسید

12 − 5 =