حاشیه‌های مراسم «گلدون گلوب» ادامه دارد. از این حاشیه‌ها چیزی می‌دانید؟ اول از همه فیلم در گوشی حرف زدن «سلنا گومز» و «تیلور سویفت» درباره «کایلی جنر» و «تیموتی شالامی» همه‌گیر شد. فیلمی که در آن «سلنا» می‌گوید که «کایلی» اجازه عکاسی او و «تیموتی» را نداده است. هر چند به‌نظر واکنش درستی نیست اما در هر حال رابطه «گومز» با «جنر»ها خوب نبوده و نیست. چند دقیقه بعد از این خبر، فیلم لحظه‌‌های عاشقانه «تیموتی» و «کایلی» منتشر شد. هنوز کاربر این فیلم را هضم نکرده بود که عکس لحظه‌های عاطفی سلنا و پارتنر جدیدش منتشر شد. حاشیه‌ی بعدی یعنی شوخی «جنفر لارنس» با مضمون «اگر برنده نشوم، این‌جا را ترک می‌کنم» مثل همیشه برای این بازیگر تأییدیه‌های فراوانی را هدیه کرد. طعم شیرین این بامزه‌بازی را مجری مراسم شور کرد. فیلم شوخی مجری با «تیلور سویفت» و واکنش «سلنا» و «تیلور» که مبتنی بر بی‌مزه بودن مجری است وایرال شد. حالا یکی از جنجالی‌ترین اخبار سینمای جهان در روز گذشته، که ترمز خبرهای گلدون گلوب را گرفته، خبر جدید فیلم «مارتین اسکورسیزی» است. او قصد دارد تا اواخر سال جاری فیلم جدید خود با نام «عیسی» را کارگردانی کند.
بر اساس خبر Discussinfilm این فیلم ۸۰ دقیقه خواهد بود و بیشتر بر آموزه‌های اصلی عیسی تمرکز دارد، به گونه‌ای که اصول را بررسی می‌کند اما تبلیغ نمی‌کند.
این کارگردان مطرح در مصاحبه جدیدش اعلام کرده: «من در تلاش هستم راه جدیدی بیابم تا آن را در دسترس‌تر کنم و بار منفی آنچه را که با مذهب سازمان یافته مرتبط است، از بین ببرم.»
اگر این فیلم که هنوز پخش‌کننده‌ی آن معرفی نشده واقعا ۸۰ دقیقه باشد، این فیلم کوتاه‌ترین فیلم اسکورسیزی خواهد بود.
اسکورسیزی فیلمنامه پروژه جدید خود را «با کنت جونز» منتقد و فیلمساز نوشته است. این فیلم بر اساس کتاب «زندگی عیسی» اثر شوساکو اندو ساخته می‌شود. آخرین فیلم این کارگردان «قاتلان ماه گل» در نسخه اکران ۲۰۶ دقیقه بود.

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: سینمابازدیدها: 294
تاریخ انتشار:20 دی, 1402

دیدگاه خود را بنویسید

ده + شش =