اوت حجاب، یکی از برندهای معروف پوشاک مسلمانان در جهان است. مسلمانان علاقه زیادی به خوش پوشی دارند اما، خیلی وقت بود که اقدامات مؤثری برای خوش پوشی مسلمانان برداشته نشده بود که سروصدایی در دنیا راه بیاندازد. حالا مدتی ست که برندی به نام «اوت حجاب» نام خودش را به خاطر نوآوری هایی که در زمینه پوشش مسلمانان انجام داده به سر زبان‌ها انداخته است و «خوش پوشی »را با حجاب به دنیا نشان داده است. شاید خیلی از زنان مسلمان سرتاسر دنیا دنبال مدل هایی از لباس هستند که هم مطابق با دین آن ها باشد و هم سلیقه شان را متفاوت با بقیه نشان بدهد. برند« اوت حجاب »سعی دارد به شیوه ای خاص پوشش زنان مسلمان را در دنیا نشان دهد. برای آشنایی بیشتر با این برند، «ملانی الترک» را بشناسید .

ملانی الترک بنیان گذار برند اوت حجاب

«اوت حجاب »را زنی به نام «ملانی الترک» تاسیس کرد که هم اکنون در سراسر دنیا از آمریکا گرفته تا اسپانیا نمایندگی فروش دارد. این برند جز اولین عرضه کنندگان حجاب بود که دارای فروشگاه آنلاین نیز می باشد. علاوه بر، طراحی روسری های منحصر به فرد که هر روز در فروشگاه آنلاین آن تا آخرین نمونه به فروش می رسد، او به موازات آن، اولین سایت تخصصی برای راهنمایی خانم های مسلمان در انتخاب پوشش را راه اندازی  کرد. ملانی، در این سایت ها به زن های مسلمان استایل های نمونه را پیشنهاد می‌کند و به آن ها در انتخاب یونیفرم مناسب یا طرح روسری مناسب راهنمایی می کند.

ملانی-الترک-بلاگر-حجاب

درباره ملانی الترک

ملانی یک دختر فیلیپینی- لبنانی و بزرگ شده ی آمریکاست. او همیشه در خرید لباس دلخواه و متناسب با حجابش مشکل داشت زیرا، در ویترین بیشتر فروشگاه ها لباسی با این نوع پوشش وجود نداشت. بنابراین، ایده تاسیس یک برند مخصوص زنان مسلمان در ذهن او شکل گرفت.

او معتقد است که« هیچ برندی ،جز برندی که به دست خود زنان مسلمان بچرخد، نمی تواند متوجه این باشد که حساسیت های یک زن مسلمان در پوشش چیست و چه سلیقه ای دارد!هر چند که استفاده از کیف لویی ویتون و کفش شنل در کناریک یونیفرم خوب برای زن مسلمانان را جذاب می‌کند. اما پوشش روزمره ی زنان مسلمان کفش و کیف و غیره نیست بلکه، بیشتر از همه به یونیفرم (مانتو) مناسب احتیاج دارند.»

روی سایت ملانی می‌توانید هر جور کمکی برای استایلتان بگیرید. حتی اگر دنبال این هستید که چطور  چمدانتان را برای یک آخر هفته خوب  مرتب کنید و لباس ها و استایل های مناسب را ببرید، ملانی حتی در این زمینه هم راهنمایی هایی روی سایتش از دید یک زن مسلمان قرار داده است.

نزدیکی زنان مسلمان به یکدیگر دغدغه ملانی

ملانی همچنین ایده ی اصلی کارش را چیزی فراتر ازپوشش می داند. او دوست داشت با برندی که تاسیس می‌کند، زنان مسلمان را در دنیا به یکدیگر نزدیک تر کند.

برند اوت حجاب

ملانی معتقد است زنان مسلمان دغدغه های مشترکی دارند که فقط خودشان می‌توانند به یکدیگر در رفع این دغدغه ها کمک کنند. محیط مجازی «اوت حجاب» این امکان را می‌دهد تا زنان مسلمان بتوانند درباره ی دغدغه های خود با یکدیگر بحث کنند و تبادل نظر کنند. البته او در این راه به موفقیت زیادی نیز رسیده است. در حال حاضر، سایت ملانی از سایت های محبوب و سابسکرایب های شماره یک دنیای زنان مسلمان است.

من حجاب را دوست دارم

یکی از  محصولات پرفروش‌ اوت حجاب، تی شرت هایی است که رویش نوشته شده «من حجاب را دوست دارم » . میلیون‌ها زن مسلمان این تی شرت‌ها را تهیه کرده اند. آن ها، عکس استایل خود را همراه با این تی شرت روی سایت آپلود کرده و در یک حرکت اجتماعی علاقه شان را به حجاب نشان می دهند‌. از سایر فعالیت های سایت، معرفی کردن حجاب برتر ماه است. بین عکس هایی که به دست ملانی و همکارانش می رسد ازاستایل‌های مختلف، آن ها هر ماه حجاب برتر را به بقیه معرفی می‌کنند. از جایزه های روی سایت و در واقع پرطرفدارترین جایزه ی روی سایت وقتی است که ملانی خودش مسئول طراحی حجاب برای فرد برنده می شود.

Melanie Elturk

Melanie Elturk

ملانی الترک از بلاگرهای دنیای حجاب

ملانی این روزها در بین زنان مسلمان محبوبیت زیادی به دست آورده است. او به زنان مسلمان، برای انتخاب استایل مناسب شان راهکارهای خوبی ارائه می دهد. کمد ملانی از بخش های پرطرفدار و شلوغ شبکه ی اجتماعی سایت او محسوب می شود. او حتی وسایل همراه داخل کیف خود را با بقیه دوستانش به اشتراک می‌گذارد: از تسبیح گرفته تا کرم ضد آفتاب. لباس های ملانی در کمد هایش با یک اصول خاصی کنار هم قرار گرفته اند.

« اوت حجاب» این روزها توانست خود را بین زنان مسلمان هم در بازار و هم در شبکه‌های اجتماعی بر سر زبان بیاندازد. او، در کنار کار خود یک شبکه ی اجتماعی باشد برای زنانی که دنبال ترکیب حجابشان با استایل های به روز هستند.

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: برندبرچسب‌ها: , , بازدیدها: 940
تاریخ انتشار:11 آذر, 1401

دیدگاه خود را بنویسید

15 − 7 =