«اینایاه» به معنای دلگرمی، کمک و توجه اسم رایج برای دخترهای مسلمان در کشورهای اندونزی یا مالزی است. اما چیزی که این اسم را به گوش مسلمانان از قبل آشنا تر کرده است، تکرار این اسم به عنوان یک برند معروف حجاب است .

«اینایاه حجاب» کار خودش را از بریتانیا با تولیداکسسورایز و جواهراتی مخصوص خانم های محجبه شروع کرده است. در واقع اولین برندی است که اکسسورایز حجاب را تعریف کرده است. از گردنبند هایی که باب طبع حجاب باشد تا هدبندها و پوشش های گردنی که دیزاین های خاصی دارد. بنیان گذار این برند یک زوج بریتانیایی هستند که از ابتدا تا حالا هیچ شعبه ای در جایی باز نکرده اند و تمام فروش خودشان را از طریق اینترنت پیش می‌برند. اما برای خرید اینترنتی در سرتاسر دنیا تسهیلاتی گذاشته است. با عضویت در سایت اینایاه حجاب می توانید از حق عضویتتان در سایت تخفیف بگیرید. همچنین به ازای هر بار خرید برای دفعه بعدی پنج یورو تخفیف دارید و این مقدار به تعداد دفعات خرید شما بیشتر می شود. هدف بنیان گذاران «اینایاه» حجاب به گفته خودشان در دسترس کردن و آسان کردن خرید برای زنان مسلمان است که در فروشگاه و فشن استند های اروپا احساس غریبگی نکنند.طراحان این برند خودشان را پایبند به مذهب، تاریخ، فرهنگ و استعدادهایی که طراحی لباس در مناطق مختلف زندگی مسلمانان می تواند داشته باشد، می‌دانند.

اینایاه برندی برای زنان مسلمان

همچنین آن ها در انتخاب رنگ ها و طرح ها خودشان را ملزم می‌دانند تا انتخاب هایشان به زن مسلمان احساس خوبی از پوشش بدهد. پوششی که هم زندگی اجتماعی شان را راحت‌تر می‌کند و هم طراوت بیشتری به روحیه شان می دهد. «اینایاه» که طرح های خودش را برای هر فصل خاص عرضه می‌کند، هر سال کالکشن ویژه ای نیز عرضه می کند. تمرکز گسترده ای اخیراً روی لباس هایی داشته است که مناسب محل کار بانوان مسلمان باشد.

در کنار لباس هایی که اختصاصی برای کار طراحی شده است، کالکشن مخصوص دیگری برای فشن استریت حجاب در نظر گرفته است و با دو تا کالکشن آخرش سعی کرده که فشن استریت را با حجاب ترکیب کند و مدل هایی که برای دخترهای جوان تر جذاب است را ارائه کند.

«اینایاه» حجاب کالکشن مخصوص عید های مذهبی خودش را برای همه کشورهای مسلمان عرضه می‌کند و به گفته سخنگوی برندش،این طراحی ها که همه منحصربه‌فرد هستند، ایده تیم طراحی «اینایاه» هست که با همفکری گروهی به دست آمده است.

برندهای-حجاب-در-جهان

اینایاه اولین برند مخصوص حجاب

این برند همان طور که همه جا مدعی است، دوست ندارد اسمش به عنوان یک خرده فروش وسایل حجاب یاد شود، بلکه مدعی استیج های فشن است. با بیش از هزار کارمند و طراح همچنین مدعی است که اولین برندی مخصوص حجاب است که این طیف متفاوت از لباس را برای خانم های مسلمان عرضه می‌کند، لباس هایی برای کار، برای قرارهای دوستانه، اعیاد و دانشگاه و…

این خط تولید با این که دفتر مرکزی و اتاق ایده اش در انگلستان اداره می‌شود، اما در طراحی‌های خودش از المان های شرقی بی بهره نمانده است. آخرین طراحی سیزن گذشته اش را با طرح لباسی از هند به نام «جالابیا و کفتان » ترکیب کرده است که به خاطر ترکیب رنگ هایی برگرفته از فرهنگ هند ترکیب شاد و پرطرفداری برای هواداران برندش ایجاد کرده است.

اگر دنبال ایده یک لباس پوشیده با طرح جدید و متنوع بگردید، «اینایاه» طرح های متفاوتی در اختیارتان می‌گذارد و بسته به شرایط شما مدل مناسب را معرفی می‌کند. طراحی های « اینایاه» انعطاف پذیری خاصی دارد، از یک ماکسی ساده می توانید در مجموعه اش پیدا کنید تا یک لباس با تزیین جواهر. « اینایاه » هدف بلند مدتش را بی نیازی زنان مسلمان از سایر برند ها بیان کرده است. هر چند که طراح های این برند در برخی از مدل های خودشان ازترندهای مورد استفاده برندهای معروف هم بهره برده اند، اما همه این فعالیت‌ها با همکاری برند مقابل بوده است.

تحلیل گر های مد روز دلیل موفقیت این برند را بازگشت به نشانه های وینتیج می‌دانند که در چند سال اخیر بین بیشتر خانم‌ها علاقه‌مند پیدا کرده است. از آن جا که رویکرد بازگشت به دوران کلاسیک و ترکیبش با دنیای مدرن برای استایل در بیشتر برند ها جواب داده و مشتری های خودش را جذب کرده است ، برند « اینایاه» هم از همین راه قبلا آزمایش شده وارد بازار شده و محصولاتش را با پارچه های فلورال و طرح های قدیمی تهیه می‌کند. از کلاسیک تا استریت فشن با ترکیب حجاب ، همه را « اینایاه » حجاب در دستور کاری اش قرار داده است .

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: برند, مد و فشنبازدیدها: 834
تاریخ انتشار:24 مهر, 1401

دیدگاه خود را بنویسید

12 − 10 =