ستاره‌های سینما و خوانندگان همواره از تاثیرگذارترین افراد در زمینه سبک پوشش و استایل بوده‌اند. در این میان ستاره‌های هالیوودی سهم بیشتری در اختیار دارند و الگوی بسیاری از افراد جامعه هستند. به عنوان مثال «مارلون براندو» نخستین کسی بود که با پوشیدن تیشرت یقه گرد سفید و شلوار جین آبی در فیلم‌هایش، این سبک از پوشش را رواج داد. در چند سال گذشته برد پیت توانسته با تکیه بر استعداد بازیگری و جذابیت فردی خود در بسیاری از آثار سینما به ایفای نقش بپردازد.

از این‌رو بررسی استایل برد پیت همیشه سوژه‌ی بسیاری از رسانه‌ها بوده است. این بازیگر خوش استایل با توجه به نقش‌های متنوعی که در فیلم‌‌هایش بر عهده داشته، با تیپ و استایل متمایزی جلوی دوربین ظاهر شده است. جذابیت فردی برد پیت باعث شده، پوشش وی بیش از سایر بازیگران مورد توجه قرار گیرد. به طور قطع اصولی در پس پرده طراحی لباس بازیگران نهفته است. با توجه به این پیش درآمد قصد داریم به بررسی استایل «برد پیت» جذاب‌ترین ستاره هالیوودی در قرن ۲۱ بپردازیم.

بررسی استایل برد پیت در فیلم باشگاه مبارزه Fight Club 1999

بیش از ۲۰ سال از اکران فیلم پرطرفدار باشگاه مبارزه می‌گذرد. اما بازی و استایل جذاب برد  همچنان در خاطره‌ها باقی مانده است. یکی از بخش‌های قابل توجه فیلم Fight Club طراحی لباس بازیگران آن است. تایلر داردن با بازی «برد پیت» یک فروشنده و بازاریاب صابون خوش لباس است که به طور اتفاقی با ادوارد نورتون در نقش جک و شخصیت اصلی داستان دوست می‌شود. تا به امروز الگوبرداری از استایل عجیب برد پیت در فیلم Fight Club مورد توجه طراحان لباس بوده است. به گونه‌ای که همچنان پیراهن‌های سبک دهه ۷۰ با یقه باز یا به طور کلی جلو باز چه در آمریکا و چه در سایر نقاط جهان مورد استفاده قرار می‌گیرند.

استایل برد پیت

استایل برد پیت در فیلم Fight Club 1999

«جاستین بیبر» یکی از افراد مشهوری است که به این سبک و استایل برد پیت علاقه دارد و عموماً با این سبک پوشش در انظار عموم حاضر می‌شود. علاوه بر این استایل «برد پیت» با کت چرم براق به همراه تیشرت چاپی و… نیز امروزه جذابیت‌های خود را دارد. استایل «برد پیت» حتّی در مواقعی که بلوز خود را کنار می‌گذاشت و عضلات خود را به رخ می‌کشید با آن مدل مو، الهام بخش پوشش بسیاری از مردان در سراسر جهان گردیده است.

فیلم حرامزاده‌های لعنتی Inglourious Basterds 2009

برد پیت همواره جایگاه ویژه‌ای در فیلم‌های کوئنتین تارانتینو داشته است. فیلم «حرامزاده‌های لعنتی» روایت تلاش گروهی برای ترور آدولف هیتلر است. استایل برد پیت در این فیلم عموماً با لباس‌های نظامی است. اما جذاب‌ترین مرد دوران در این لباس‌ها نیز جذاب‌تر از همیشه به نظر می‌رسد. با این وجود در صحنه‌ای از فیلم لباس و استایل برد پیت برای حضور در میهمانی به سبک رسمی تغییر می‌کند. کت تاکسیدو سفید «برد پیت» در صحنه مواجه با کریستف والتز در ذهن تماشاگران ماندگار شده است. به طوری که برد پیت در مراسم اکران عمومی و پیش نمایش فیلم با همین پوشش حاضر شد.

بردپیت در فیلم حرامزاده‌های لعنتی

استایل برد پیت در فیلم Inglourious Basterds 2009

بررسی استایل برد پیت در فیلم سینمایی هفت Se7en 1995

فیلم بسیار پرطرفدار هفت از ساخته‌های دیوید فینچر با بازی مورگان فریمن، برد پیت و کوین اسپیسی در لیست برترین‌های تاریخ سینما جهان از نظر سایت IMDB قرار دارد. این فیلم جدا از بازی شگفت انگیز برد پیت در نقش یک کاراگاه تازه کار، آغازی برای نمایش جذابیت‌های ظاهری و بررسی استایل برد پیت بوده است. کت چرم مشکی با پیراهن سفید و کراوات ساده‌ای که در زیر جلیقه ضد گلوله به آراستگی تمام قرار گرفته است، یک پلیس وظیفه شناس و خوش‌پوش را به بیننده معرفی می‌کند.

فیلم سینمایی Se7en 1995

بررسی استایل برد پیت در فیلم سینمایی Se7en 1995

قاپ زنی Snatch 2000

قاپ زنی فیلمی در ژانر جنایی و کمدی به کارگردانی گای ریچی و بازیگری برد پیت است. این فیلم تقابل و جاه طلبی‌های سارقان و گنگسترهای لندنی را به تصویر می‌کشد. استایل برد پیت در این فیلم با یک کت خوش پوش و کلاه گره خورده است. کتی که نشان دهنده روزهای طلایی یک بوکسور ورشکسته را یادآور می‌شود. استایل برد پیت در این فیلم هم جذابیت‌های خود را دارد و در خاطره سینما ثبت شده است.

استایل برد پیت

استایل برد پیت در این فیلم با یک کت خوش پوش و کلاه گره خورده است.

بررسی استایل برد پیت در فیلم سینمایی یازده یار اوشن Ocean’s Eleven 2001

فیلم یازده یار اوشن تقابل دو تن از جذاب‌ترین بازیگران هالیوود در کنار یکدیگر است. جرج کلونی و برد پیت همیشه به عنوان جذاب ترین مردان هالیوود شناخته می‌شدند. حال تصور کنید نقش Rusty Ryan یک فرد خوش لباس، جذاب و زبان باز به برد پیت سپرده شده باشد. استایل برد پیت در این فیلم شامل بلوزهای توری، پیراهن‌های یقه باز، کت و شلوارهای خوش دوخت به همراه اکسسوری‌های متناسب با آنها می‌شود. در این میان پیراهن یقه کوبایی و کت و شلوار سفید برد پیت در لاس وگاس را می‌توان اوج خودنمایی این بازیگر در فیلم یازده یار اوشن دانست.

بررسی استایل برد پیت

بررسی استایل برد پیت در فیلم سینمایی Ocean’s Eleven 2001

به اشتراک گذاری

تاریخ انتشار:28 خرداد, 1402

دیدگاه خود را بنویسید

15 − 1 =