Frédéric Malle Portrait of a Lady .1

عطر زنانه فردریک مال پورتریت آف لیدی

قیمت: 290$

عطر زنانه فردریک مال پورتریت آف لیدی

Frédéric Malle Portrait of a Lady

تفاسیر بی‌نهایتی از گل رز در پرتره بانوی فردریک مال وجود دارد، این نت بسته به کاربرد آن می‌تواند به عنوان شیرین یا تند، تند یا پیچیده ثبت شود. عطرسازان مجموعه Malle این کیفیت را با آثاری مانند رژ لب شیک رز Ralf Schwieger و کوکتل رز و کویر با وتیور Jean-Claude Ellena به نمایش گذاشته‌اند.
با این حال، پرتره بانوی دومینیک روپیون، گل را در جهتی جسورانه می‌برد. گل رز ترکی حاوی عناصر خاکی مانند نعناع هندی، چوب صندل، کندر، و مقداری از انگور فرنگی سیاه و تمشک برای پوست است. ایزابل آرچر، قهرمان رمان هنری جیمز که رایحه‌ای از آن گرفته شده، یک روح آزاد پرشور بود و به راحتی می‌توان تصور کرد که او قبل از یک شب در شهر ابدی، کمی از مال را اسپری کند.

Chanel N°5 Eau de Parfum .2

عطر شنل نامبر 5 معروف‌ترین عطر زنانه در جهان

قیمت: 146$

عطر شنل نامبر 5 بهترین عطر زنانه

Chanel N°5 Eau de Parfum

در سال 1921، عطر خاص شنل نامبر 5 به دنیای عطرسازی معرفی شد. او مجموعه‌ای از خلاقیت‌ها را به اشتراک گذاشته است. در ابتدا یک هدیه فوق‌العاده انحصاری کریسمس برای 100 نفر از بهترین مشتریان شنل رزرو شده بود، ولی حالا این عطر به معروف ترین عطر در جهان تبدیل شد. ترکیب Beaux از گل رز، یاسمن و آلدئیدهای مصنوعی، ماده ای شماره 5 که محبوبیت زیادی پیدا می‌کند، 100 سال بعد همچنان نمادین باقی مانده است. Chanel مجموعه کارخانه خود را به مناسبت سالگرد نقطه عطف معرفی کرد، مجموعه ای از محصولات معطر شماره 5 که شامل نسخه‌های محدودی از لوسیون بدن، روغن، قرص حمام، و حتی یک بطری آب است.

Maison Margiela Replica Jazz Club .3

بهترین عطر زنانه با بوی گرم و تند: میسون مارتین مارگیلا جاز کلاب

قیمت: 144$

میسون مارتین مارگیلا جاز کلاب عطر گرم و تند زنانه

Maison Margiela Replica Jazz Club

هر عطر با این هدف که کاربر را به آن لحظه از زمان منتقل کند، حال و هوای یک دوره خاص را درگیر می‌کند. کلاب جاز سفری به رنسانس هارلم و فضای اسپیکر است که در آن مشتریان در حالی که به اجرای بزرگان این ژانر گوش می‌دهند، می‌نوشند و سیگار می‌کشند. این صحنه با نت‌هایی از برگ تنباکو، فلفل صورتی و رام مطلق تنظیم شده است که به زیبایی با هم بازی می‌کنند و رایحه ای گرم و تند با حس رازآلود ایجاد می‌کنند.

Gucci A Chant for the Nymph .4

یک عطر خاص و هیجان انگیز زنانه: گوچی ا چنت فور د نیمف

قیمت: 352$

گوچی ا چنت فور د نیمف محبوب ترین عطر زنانه

Gucci A Chant for the Nymph

طراحی‌های الساندرو میکله برای گوچی کیفیت افسانه ای دارد. طراح به طور مرتب اسطوره‌ها و داستان‌های عامیانه را در آثار خود تداعی می‌کند، و مجموعه عطر باغ کیمیاگر گوچی، این جادو را در شیشه‌های خود به نمایش می‌گذارد. جنگل‌های استوایی نقطه الهام این عطر هستند، اما رایحه‌های هیجان‌انگیز یلانگ یلانگ و تیاره آن را از نارنیا، سرزمین میانه یا King’s Landing بیرون می‌آورند.

Chloe Vanilla Planifolia .5

بهترین عطر ادکلن زنانه با رایحه ملایم: کلویی وانیلا پلانیفولیا

قیمت: 148$

بهترین ادکلن زنانه - ادکلن کلویی وانیلا پلانیفولیا

Chloe Vanilla Planifolia

منشأ وانیل خارق‌العاده است. اگرچه این ادویه اکنون با دسرهای ملایم مرتبط است، اما در آب‌وهوای گرمسیری در سراسر جهان برداشت می‌شود. ارکیده پلانیفولیا که از آن گرفته شده است، یک گل زیبا به رنگ زرد و سفید است که رایحه ای ملایم و متمایز از بوی غلاف‌های گیاه دارد. زمانی که کوئنتین بیش (عطرساز) همه اینها را در طول سال‌های شاگردی‌اش یاد گرفت، قول داد که روزی عطری بر اساس شکوفه بسازد. سال‌ها بعد، او پلانیفولیا وانیلی نفیس و محصورکننده را برای خانه مد پاریس (Chloe)، ساخت.

Tom Ford Soleil Brûlant .6

عطر ادکلن زنانه تام فورد سولیل برولنت

قیمت: 240$

عطر ادکلن تام فورد سولیل برولنت

Tom Ford Soleil Brûlant

تام فورد یک برچسب مد نیست. این یک سبک زندگی است این طراح زیبایی شناسی را به قدری قابل تشخیص پرورش داده است که لحظه ای که نام او و کلمه ساحل را می‌شنوید، فکر مدل‌های کاملاً برنزه در عینک آفتابی سرتان را پر می‌کند. فورد چندین عطر Soleil را منتشر کرده است، اما آخرین عطر Soleil Brûlant، مجلل‌ترین است. همه چیز از شیشه فلزی که شبیه شمش طلاست گرفته تا استفاده زیاد از کهربا، بخور و عسل سیاه نشان دهنده که تجمل است. افزودن نت‌های سبک‌تر مانند فلفل صورتی و ماندارین به آن کمک می‌کند تا جذابیت لطیف را حفظ کند.

Maison Francis Kurkdjian Amyris Femme .7

بهترین عطر برای خانم‌ها: میسون فرانسیس کورکجان آمیریس فمه

قیمت: 235$

بهترین عطر برای خانم ها میسون فرانسیس کورکجان آمیریس فمه

Maison Francis Kurkdjian Amyris Femme

ویژگی‌های شیفتگی Amyris Femme در اولین بو مشهود است. گل رؤیایی فرانسیس کورکجیان آمیریس جامائیکایی (یک گیاه گل‌دار با رایحه غنی مرکبات) و زنبق فلورانسی را مخلوط می‌کند تا سفری برای احساس اطرافیان ایجاد کند. به ندرت پیش می‌آید که عطری در TikTok ترند شود، اما در تابستان امسال، بررسی تحسین‌آمیز این عطر در فضای مجازی منتشر شد. البته، برای قدردانی از خلقت کورکجیان، لازم نیست عضو نسل Z باشید. زیبایی درخشان آن باید برای همه آشکار باشد.

Parfums de Marly Safanad .8

پارفومز د مارلی سافاناد یک عطر خاص زنانه با رایحه میوه‌ای

قیمت: 335$

پارفومز د مارلی سافاناد عطر خاص زنانه

Parfums de Marly Safanad

اعتراف کنید: شما از قبل آن شیشه دلینا را روی دستشویی خود دارید. فیلم پرفروش پرفیومز د مارلی اخیراً در همه جا دیده شده است و رایحه‌های خواهرش نیز به همان اندازه جذاب هستند. سافاناد، رایحه شکوفه پرتقال و گلابی ظریف آنها که توسط عطرسازی بنام Fabrice Pellegrin ساخته شده است، یک رایحه میوه ای -گلی پیچیده و زنانه است. رایحه شاداب سافاناد یادآور شهد است و مایع طلایی رنگی دارد.

Byredo La Tulipe .9

بایردو لا تولیپ عطر خاص و جذاب زنانه

قیمت: 200$

بایردو لا تولیپ بهترین عطر زنانه

Byredo La Tulipe

رویکرد نوآورانه Byredo به عطر، به این معنی است که حتی جذاب‌ترین گل‌های آن نیز دوری از عطر است. نت‌های سیکلامن، فریزیا و لاله‌های لا تولیپ تازه و جذاب هستند، اما چوب خشک آن از چوب و وتیور همه چیز را به قلمروی تاریک‌ می‌برد. شیرینی با کمی لبه روی اسپریتز، شما را در طول فصل گل لاله به بولن استریک می‌برد، زمانی که گل‌ها شروع به شکوفه دادن می‌کنند.

Floris London Platinum 22 .10

فلوریس پلاتینیوم 22 محبوب ترین عطر زنانه

قیمت: 310$

فلوریس پلاتینیوم 22 -اسم بهترین عطر زنانه

Floris London Platinum 22

این عطر با الهام از باغ‌های اقامتگاه‌های رسمی مانند کاخ باکینگهام، قلعه بالمورال، و هالیرودهاوس، ترکیبی از گل‌های سنتی را به کار می‌برد. گل رز، برگ بنفشه و اساساً مواد انگلیسی مانند جو دوسر، انگور فرنگی سیاه، و چای سیاه، به افتخار هفت دهه خدمت ملکه انگلستان، به‌عنوان قدیمی‌ترین خرده‌فروش عطر انگلستان و دارنده چندین ضمانت‌نامه سلطنتی نشان دهنده عمق ارتباط فلوریس لندن با سلطنت انگلستان است. با این حال، برای قدردانی از این ترکیب پیچیده و زنانه، لازم نیست تماشاگر ویندزور باشید.

Dior Vanilla Diorama .11

بهترین عطر زنانه دیور: عطر ادکلن دیور وانیلا دیوراما

قیمت: 350$

عطر ادکلن دیور وانیلا دیوراما

Dior Vanilla Diorama

آیا می‌دانستید کریستین دیور یک غذاخوری بود؟ این طراح نمادین نظرات محکمی در مورد دسر داشت و علاقه شخصی او شیرینی بود که برای او در رستوران مشهور پاریس (Maxim’s) ساخته شد. دستورالعمل Diorama Gourmand در تاریخ گم شده است، اما این امر مانع از ادای احترام فرانسوا دماشی، عطرساز داخلی دیور نشد. با توجه به روح شیرین منوی Maxim’s، Demachy رویای عطری با وانیل و کاکائو را در سر داشت. رایحه‌هایی مانند نعناع هندی و کهربا به عطر می‌بخشند.

Acqua di Parma Bergamotto di Calabria .12

بهترین عطر زنانه با رایحه ترنج: آکوا دی پارما بلو مدیترانو برگاموتو دی کالابریا

قیمت: 140$

آکوا دی پارما بلو مدیترانو برگاموتو دی کالابریا-عطر خاص زنانه

Acqua di Parma Bergamotto di Calabria

وقتی صحبت از رایحه‌های خوش طعم و مرکبات به میان می‌آید، Acqua di Parma متخصص است. از سال 1916، این شرکت با معرفی انواع جدیدی از ادکلن‌های درخشان و سبک وزن خود، سبک خاص خود را تکمیل کرده است. به این ترتیب، Acqua di Parma Bergamotto di Calabria برداشتی با دقت (و مجلل) از یک مفهوم آشنا است. ترنج یک عنصر محبوب در عطرسازی است، اما در اینجا آن‌ها از قوی‌ترین نسخه آن با استفاده از «اسپوگناتورا» استفاده کرده‌اند، تکنیکی که از اسفنج‌های دریایی برای استخراج روغن میوه بدون آلودگی از پوست استفاده می‌کند. این صنایع دستی که در سال 1700 توسعه یافت، اکنون به طور انحصاری توسط یک باغ میوه خانوادگی تولید می‌شود. حفظ سنت spugnatura به AdP این امکان را می‌دهد تا رنگی روشن‌تر و جسورانه‌تر از نت و رایحه‌ای غرق در تاریخ ارائه دهد.

Xerjoff Apollonia .13

زرجف آپولونیا عطر خاص و پرطرفدار زنانه

قیمت: 275$

زرجف آپولونیا عطر ادکلن

Xerjoff Apollonia

فرود ماه 1969 الهام‌بخش رمان‌ها، فیلم‌ها و اکنون یک عطر است. میراث اولین قدم زدن انسان بر روی ماه، بنیان‌گذار Xerjoff، Sergio Momo را بر آن داشت تا یک گل سفید آسمانی با لهجه کره زنبق درست کند. رایحه الهام گرفته شده از مرز نهایی می‌تواند یخ زده و با ابهت ایجاد کند – در هر حال فضا خلأ سردی است – اما مشک رنگارنگ زنبق آپولونیا ادای ملایم و دلپذیری از امکان بی نهایت را ارائه می‌دهد.

Kilian Forbidden Games .14

بهترین عطر زنانه با رایحه شیرین: بای کیلیان فوربیدن گیمز

قیمت: 265$

بای کیلیان فوربیدن گیمز عطر با رایحه خنک

Kilian Forbidden Games

بازی‌های ممنوعه کیلیان از دسته‌بندی سرپیچی می‌کند. این عطر تقریباً خوش طعم است. رایحه دلپذیر هلو را با عسل باز می‌کند و سپس با دارچین مخلوط می‌شود. همه چیز می‌توانست به همین جا ختم شود، اما با گذشت زمان، اسمانتوس و توبروز خود را نشان می‌دهند و ما را به قلمرو گل‌های هل می‌دهند. چند ساعت بعد، حس دودی و صمغی opoponax ظاهر می‌شود تا کار را تمام کند. یک سفر عطری واقعی.

Juliette Has a Gun, Not a Perfume .15

عطر ژولیت (جولیت هز ا گان نات ا پرفیوم)

قیمت: 140$

جولیت هز ا گان نات ا پرفیوم

Juliette Has a Gun, Not a Perfume

گاهی اوقات تغییر در دیدگاه تنها چیزی است که برای ارتقا لازم است. Juliette Has a Gun’s Not a Perfume بر اساس یک ماده واحد ساخته شده است، Cetalox، یک ماده مصنوعی که توسط شرکت عطر و طعم Firmenich ایجاد شده است. به طور منظم به عنوان پایه در عطرها استفاده می‌شود، عنبر، ماده ای است که در سیستم گوارشی نهنگ‌های اسپرم تشکیل می‌شود که از دهه 1600 به بعد در عطرها استفاده می‌شد. علی‌رغم محبوبیت تاریخی نقطه الهام خود، Cetalox تا زمانی که Not a Perfume در سال 2019 پخش شد، یک بازیگر پشت صحنه بود.

Creed Aventus for Her .16

بهترین عطر جذاب زنانه: عطر ادکلن کرید اونتوس زنانه

قیمت: 445$

عطر ادکلن کرید اونتوس زنانه

Creed Aventus for Her

هیچ چیز کاملاً شبیه آونتوس نیست، آناناس و ترنج چیپر کرید در سال 2010 عرضه شد. عطری که فوراً مورد استقبال قرار گرفت. اگرچه در ابتدا به عنوان رایحه ای مردانه تصور می‌شد؛ اما آونتوس جذابیت متقاطع داشت. در نهایت، Creed تصمیم گرفت یک همتای زنانه بسازد که طراوت اصلی را حفظ کند؛ اما گل‌ها را تقویت کند. در For Her، درخشندگی میوه‌ای که آونتوس را بسیار جذاب کرده است وجود دارد، اما به جای تکه‌های آناناس، سیب‌ها و توت‌های سبز را در کنار رز بلغاری، کاسیس و یلانگ یلانگ حس می‌کنید. با الهام از زنانی که قدرت را در دست دارند، از همان اولین افشانه اعتماد به نفس را ایجاد می‌کند.

Ormonde Jayne Tolu .17

عطر ادکلن اورماند جین تولو از محبوب ترین عطرهای زنانه

قیمت: 225$

عطر ادکلن اورماند جین تولو

Ormonde Jayne Tolu

Ormonde Jayne در عطرهایی که حول عناصر غیرمنتظره ساخته می‌شوند، تخصص دارد. همیشه یک قدم جلوتر از منحنی، بنیان‌گذار لیندا پیلکینگتون جزو اولین عطرسازی های انگلیسی بود که نت هایی مانند شامپاکا و عود را در جلو و وسط قرار داد. Tolu Ormonde Jayne، که نام خود را از رزین درخت پرو در قلب ترکیب خود گرفته است، یک عنصر زیر رادار را بررسی می‌کند. تولوی خامه‌ای، گرم و دعوت‌کننده با نت‌های بالایی از توت عرعر، مریم گلی و موگوئت، شما را به سوی بلسان همنام خود هدایت می‌کند. تا زمانی که تا سطح مخملی خود خشک شود، شما مجذوب خود خواهید شد.

Stora Skuggan Mistpouffer .18

قیمت: 160$

Stora Skuggan Mistpouffer

Stora Skuggan Mistpouffer

در طبیعت، باران یا رعد و برق پدیده ای است که در آن صدایی پررونق از ناکجاآباد ظاهر می‌شود. زلزله‌های (رعد و برق) اغلب و در سراسر جهان رخ می‌دهد. آنها در فرانسه “canons de mer” نامیده می‌شوند، در حالی که ژاپنی‌ها آنها را به عنوان uminari یا “گریه از دریا” می‌نامند. این صداها به همه چیز از زمین‌لرزه‌های زیرزمینی، رعد و برق‌های دوردست و طوفان‌های تشعشع خورشیدی نسبت داده شده است، اما زلزله شناسان هنوز در حال بررسی منشأ آنها هستند. گروهی در عطرسازی، Stora Skuggan تلاش می‌کند تا این معما را بطری کند، و ترکیب جاودانه آن با برگ انجیر و شکر مالت به‌طوری معمایی است.

Henry Rose Queens and Monsters .19

عطر زنانه خوش‌بو هنری رز

قیمت: 120$

عطر هنری رز عطر زنانه خوش بو

Henry Rose Queens and Monsters

میشل فایفر هر نوع شخصیت قابل تصوری را در طول دوران حرفه‌ای خود روی پرده به تصویر کشیده است و نماد بازیگری همان سطح از درام را به خط عطر خود “هنری رز” می‌آورد. طیف رایحه‌های این محدوده از فرشته تا شیطان را در بر می‌گیرد و کوئینز و هیولاهای برجسته با نام خود مطابقت دارد. خوش‌بو، معطر و به طرز شگفت انگیزی قدرتمند است.

Valentino Voce Viva Intensa .20

عطر ووس ویوا اینتنسا عطر درجه یک زنانه

قیمت: 138$

عطر و ادکلن زنانه ووس ویوا اینتنسا

Valentino Voce Viva Intensa

لیدی گاگا به عنوان ستاره کمپین Voce Viva و گل‌های روح‌بخش والنتینو عمل می‌کند که به راحتی می‌توان ارتباط بین الهه پاپ و عطر را مشاهده کرد. اگرچه او یک مجری است، اما گاگا مانند پیرپائولو پیچیولی، کارگردان خلاق والنتینو، از سنت قدردانی می‌کند. در Voce Viva، این تضاد بین هنر مدرن و زرق و برق قدیمی است. این نت کلاسیک‌ از نت‌هایی مانند شکوفه پرتقال و یاس می‌‌باشد. اما با افزودن وانیل و خزه‌های علفی به آن‌ها یک ترکیب غیرمنتظره ایجاد می‌کند که در نسخه جدید رایحه Intensa تقویت شده است که قدرت گیرایی را افزایش می‌دهد.

Memo Paris Tamarindo .21

ممو پاریس تاماریندو یک عطر خاص برای خانم‌ها

قیمت: 300$

بهترین عطر زنانه

Memo Paris Tamarindo

منطقه تاماریندو در کاستاریکا به‌خاطر زیبایی‌های طبیعی آرام و «پلایاد تاماریندو»، به بهشت موج سواران معروف است. فکر سواحل و جنگل‌های انبوه تاماریندو، عطرسازی بنام سوفی لبه را هنگامی که در حال ترکیب آناناس و هل Memo بود، آگاه کرد. اما Memo این تجربه را یک قدم فراتر برده است. هرکسی که به دنبال غوطه ور شدن در این حال و هوا است می‌تواند کتاب مربوطه توسط تصویرگر فرانسوی Séverin Millet و شاعر Zingonia Zingone را مشاهده کند، که ماهیت رایحه را از طریق یک پروژه هنری پر جنب و جوش به تصویر می‌کشد.

Mizensir Très Chère .22

میزنسیر ترس چیر عطری زنانه، جذاب و اغوا کننده

قیمت: 260$

Mizensir-Très-Chère

Mizensir Très Chère

پیش از آنکه دنیای گوشی‌های لمسی و متن‌های آخر شب مردم را در بر گیرد، مردم احساسات خود را از طریق قلم و کاغذ به اشتراک می‌گذاشتند. ممکن است مکاتبات پستی حلزون کاهش یافته باشد، اما عطر آلبرتو موریلاس، بنام Tres Chere، قصیده ای است برای نامه‌های عاشقانه و ویژگی‌های شاعرانه آنها. با شکوفه پرتقال و آمبروکسان (جایگزین شیمیایی برای رایحه حیوانی عنبر) شبیه خانم است. با این حال، با نت‌های سامباک یاس و چوب صندل به عنوان پس زمینه ‌فیلم‌نامه آن، چیزی برای همه دارد.

Initio Parfums Privé Psychedelic Love .23

اینیتیو پارفومرز پرایوز سایکدلیک لاو

قیمت: 340$

اینیتیو پارفومرز پرایوز سایکدلیک لاو بهترین عطر زنانه

Initio Parfums Privé Psychedelic Love

عشق وجود دارد، شیفتگی سرخوشانه وجود دارد. عشق روانی Initio Parfums Privé مفهوم را به شیوه ای بدیع بررسی می‌کند. بر اساس مطالعات انجام شده، مولکول Hedione HC، مولکولی که در عطرسازی با رایحه ای شبیه به مگنولیا استفاده می‌شود، باعث فعال شدن فرمان‌های انسانی می‌شود. این نت یکی از عناصر اصلی عشق روانگردان است و به زیبایی با گل رز، هلیوتروپ و مر که عطر را در برمی‌گیرد، جفت می‌شود. آیا استفاده کنندگان را یک قدم به یافتن عشق واقعی نزدیک‌تر می‌کند؟ احتمالاً، اما حتی اگر این‌طور نباشد، مطمئناً بوی خوبی خواهند داشت.

Guerlain Cuir Béluga .24

گرلن کویر بلوگا شایسه نام بهترین عطر زنانه

قیمت: 360$

گرلن کویر بلوگا عطر جذاب زنانه

Guerlain Cuir Béluga

چندین عطر Guerlain شایسته نام “بهترین” هستند. برندی که Shalimar، Mitsouko، Jicky، و La Petite Robe Noire را راه‌اندازی کرد، می‌داند که چگونه موفق شود. با این حال، این نام تجاری نیز سهم خود را از جواهرات دست کم گرفته شده دارد. در میان علاقه مندان به عطرهای خاص، Cuir Béluga از مجموعه برند L’Art & La Matière یکی از محبوب‌ترین‌ها است.

Dries Van Noten Voodoo Chile .25

وودو چیلی ادوپرفیوم زنانه

قیمت: 280$

وودو چیلی ادو پرفیوم زنانه

Dries Van Noten Voodoo Chile

چه کسی حدس می‌زد که دریس ون نوتن از طرفداران جیمی هندریکس باشد؟ وودو شیلی طراح بلژیکی، قصیده ای برای راکر فقید و آهنگ او در سال 1968 از آخرین آلبوم استودیویی نمادین او، Electric Ladyland است. عطرهای ون نوتن مانند مجموعه‌های آماده‌اش، با پیچیدگی پیشرو هستند و نت‌های چوب صندل و عدس (معروف به درخت ماستیک) کمک می‌کنند تا چیزها به اندازه یک ضربه هندریکس احساس بی‌انتها کنند. عطرساز Nicolas Beaulieu به دنبال انعکاس اعوجاج یک ریف گیتار و رسیدن به اثر با تضاد رزماری علفی با عمق خاکی گیاه پاتچولی بود. به طور مناسب، یک آکورد نیز در این ترکیب وجود دارد، اما رایحه آن بوی یک جشنواره موسیقی را در شما باقی نمی‌گذارد.

 

26. Bond No. 9 NoMad

عطر باند شماره 9 نو مد-عطر خاص زنانه

قیمت: 460$

عطر باند شماره 9 نو مد-عطر خاص زنانه

Bond No. 9 NoMad

هر عطر Bond New York با بخشی از شهر نیویورک ارتباط برقرار می‌کند، اما نام آن طنین انداز است حتی اگر NoMad را با منطقه اطراف میدان مدیسون مرتبط نکنید. هوس سرگردانی در ترکیب چوبی و ادویه‌ای وجود دارد. این عطر با نت‌های مربای انگور فرنگی سیاه، گلابی شروع می‌شود، اما پیشرفت عطر سفری است که در آن همه راه‌ها به حس کهربا و عود منتهی می‌شوند.

BDK Tabac Rose .27

بی دی کی پاریس تاباک رز عطری برای عاشقان شکلات و سیگار

قیمت: 232$

بی دی کی پاریس تاباک رز

BDK Tabac Rose

کسانی که هوس شکلات یا سیگار دارند، عاشق Tabac Rose BDK خواهند شد. نت‌های این عطر گل رز، دارچین، آلو و فلفل صورتی مانند مواد تشکیل دهنده یک دسر عجیب و غریب است و به همان اندازه شیرین و اعتیادآور است که انتظار می‌رود. خلقت دیوید بندیک به جای اینکه به قلمرو ساخارین برسد، با افزودن نعناع هندی، رزین و تنباکو، همه چیز را پیچیده نگه می‌دارد. مهم نیست که چند عطر دیگر با محوریت گل رز قبلاً امتحان کرده اید این یک عطر برجسته با احساس اصلی است.

Veronique Gabai Lumière d’Iris .28

بهترین عطر زنانه از برند وونیک گابای

قیمت: 260$

Veronique Gabai Lumière d’Iris

Veronique Gabai Lumière d’Iris

عطرهای ورونیک گابای به دوران کودکی او در جنوب فرانسه بازمی گردد. با این حال، ترنج سرسبز و ماندگاری سنگین Lumière d’Iris واقعاً روح را تسخیر می‌کند. چوبی، گل‌دار و تازه، سفری حسی در آب‌های شفاف و سواحل آفتابی است تا زمانی که خشکی همه چیز را به قلمرو گل‌ها تغییر دهد. پس از یک ساعت یا بیشتر، گل رز و زنبق به منصه ظهور می‌رسند، اما وقتی روز به شب می‌رسد، چوب سدر و کهربا رنگی دودی شبیه به آتش کمپ ساحلی ارائه می‌کنند.

به اشتراک گذاری

تاریخ انتشار:11 بهمن, 1401

دیدگاه خود را بنویسید

یک × یک =