افراد بسیاری جدیدترین مدل‌های سامسونیت را دنبال کرده و ترجیح می‌دهند محصولات این برند معتبر را خریداری کنند. کیف، ساک و چمدان از جمله آکسسوری‌های مهم و پرکاربرد در زندگی فردی و اجتماعی افراد است. هر کس به نوعی یکی از این محصولات را خریداری کرده و مورد استفاده قرار می‌دهد. قرار گرفتن مدارک، اسناد و لوازم شغلی و شخصی هر فرد در یک کیف با کیفیت و در عین حال زیبا و شیک، بیانگر شخصیت و جایگاه اجتماعی اوست.
یکی از برندهای شناخته شده و معتبری که تنوع زیادی را در طراحی محصولاتش به کار گرفته و تولیدات با کیفیتی را به بازار عرضه داشته، برند سامسونیت است. حمل کیفی با این برند، اصالت و وقار را با شما همگام خواهد ساخت. در این مقاله قصد داریم به معرفی جدیدترین مدل‌های سامسونیت و بیان ویژگی‌های آن‌ها بپردازیم. پس چنانچه شما نیز به این موضو‌ع علاقه‌مند هستید با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

معرفی برند سامسونیت

یکی از برندهای مطرح در زمینه تولید و عرضه انواع کیف و چمدان، Samsonite است. این نام تجاری از سال ۱۹۱۰ و در آمریکا آغاز به کار کرده و هر از چند گاهی طرح های جذاب و جدید خود را در معرض دید مشتریان و علاقه مندانش قرار می دهد. محصولات سامسونیت بسیار متنوع بوده و در دسته‌های زیر قابل طبقه.بندی هستند:
• چمدان، کوله پشتی و ساک مخصوص لوازم کودک با برند سامسونیت
• کیف.های اداری مردانه و زنانه از نوع رو دوشی، دستی و کیف‌های کوچک پاسپورتی
• کیف.های مخصوص حمل دوربین و دیگر تجهیزات کوچک سفری
• کیف.های مخصوص لوازم آرایشی و ساک‌های ورزشی مخصوص بزرگسال با برند سامسونیت
• انواع کوله پشتی، کیف‌های مخصوص حمل لپ تاپ و تبلت و کاورهای مختص تبلت
• انواع چمدان‌های مسافرتی با سایز و حجم‌های متنوع با برند سامسونیت

جدیدترین-مدل‌های-سامسونیت

برند سامسونیت، نامی آشنا از گذشته تا به امروز

معرفی جدیدترین مدل‌های سامسونیت

در این بخش از مقاله به معرفی تعدادی از جدیدترین مدل‌های سامسونیت خواهیم پرداخت. آنچه برند سامسونیت را محبوب و مطرح ساخته است کیفیت بالای محصولات، ظاهر زیبا و قیمت مناسب آن است.

کیف اداری مردانه سامسونیت مدل FOCUS ULTRA

یکی از مدل‌های جذاب و منحصر به فرد در میان کیف‌های اداری سامسونیت، مدل‌های فوکوس اولتراست.. این مدل که از جدیدترین مدل‌های سامسونیت است، در سری‌های ۰۹۰۰۹ ۰۳۰۱۴ و … عرضه شده و به فروش می‌رسد. تفاوت عمده این کیف‌ها در سایز آنهاست. این محصول با داشتن ویژگی‌های زیر به محبوبیت زیادی در میان کاربران دست پیدا کرده است:
• تولید شده از مواد اولیه ABS: کیف اداری مدل‌های سری فوکوس اولترا با پوستهوای از خلاء و تحت فشار مشخص شده ای، ساخته شده است. ماده پلاستیکی قوی ABS ، در برابر دما و ضربه بسیار مقاوم بوده که با یک بافت پوششی سخت ترکیب شده است.
• داشتن قفل ترکیبی: این نوع کیف با برند سامسونیت برای حفظ امنیت بالاتر و مقاومت بیشتر در برابر ضربه دارای قفل ترکیبی است.
• داشتن بخش‌ها و محفظه‌های چندگانه: فضای داخل این نوع کیف‌های اداری برای استفاده بهینه از فضا و به منظور قرار گرفتن لوازم و وسایل با هر سایز و اندازه ای، از محفظه‌های مختلف تشکیل شده است.
• وجود لولاهای مخفی: این لولاها از مقاومت خوبی برخوردار بوده و در حالت ایستاده به طور کامل باز می‌شود.
• وجود دسته‌های قالبی: از جمله بخش‌های یک کیف که مقاومت و استحکام آن اهمیت زیادی دارد، دسته آن است. دسته‌های قالبی تعبیه شده در این نوع کیف، خیال شما را از این موضوع راحت می سازد.
• وجود محفظه‌های ایمن: این بخش از کیف برای قرار گرفتن تلفن همراه، لپ تاپ، تبلت و … مناسب است.

سامسونیت-مدل-FOCUS-ULTRA

کیف اداری مردانه سامسونیت مدل FOCUS ULTRA

چمدان مسافرتی سامسونیت مدل Samsonite Solyte DLX

اگر به دنبال یک چمدان جمع و جور با بدنه مقاوم و سخت هستید، Samsonite Solyte DLX بهترین گزینه پیش روی شما است که در سفرها همراه خوبی برای شماست. این چمدان به یک شارژر USB داخلی مجهز است.. بدین ترتیب شما به راحتی قادر هستید که در حین حرکت، تجهیزات الکترونیکی خود را شارژ کنید. چرخ های تعبیه شده در زیر این چمدان از نوع اسپینر دوتایی فوق‌العاده است. این چرخ.ها امکان چرخش ۳۶۰ درجه و یک حرکت نرم و روان را در فرودگاه و داخل هواپیما برای مسافر فراهم می‌سازد. داخل این چمدان بخش‌بندی شده و بسیار جادار است. چمدان سامسونیت مدل Solyte DLX در سه سایز مختلف عرضه شده و به فروش می‌رسد.

Samsonite-Solyte-DLX

چمدان مسافرتی سامسونیت مدل Samsonite Solyte DLX

چمدان سامسونیت با بدنه سفت و سخت مدل S’Cure

یکی جدیدترین مدل‌های سامسونیت، چمدان مدل S’Cure است. کیفی با بدنه سخت از مواد پلی پروپیلن و بافت برجسته سطحی و بدون زیپ که در برابر سایش و ضربه مقاومت خوبی را از خود به نمایش می‌گذارد. مکانیسم‌های ایمن‌سازی متعددی از جمله قفل‌های یکپارچه و دیگر راهکارهای مورد تایید TSA در این چمدان تعبیه شده است. چمدان S’Cure به چرخ‌های اسپینر فوق‌العاده بزرگ مجهز است که قابلیت چرخش آسان و روان را برای آن فراهم می‌سازد. وجود دسته آلومینیومی سبک وزن در این کیس چمدانی، آن را به همراه خوبی در سفر تبدیل کرده است. تنوع رنگی بالای این چمدان با برند سامسونیت، دست خریداران را در انتخاب به خوبی باز گذاشته است.
برای امنیت بیشتر و جلوگیری از سرقت لوازم موجود در چمدان، بستن در آن بدون زیپ و به واسطه قفل ترکیبی سه تایی و تگ آی دی انجام می‌پذیرد.

چمدان-سامسونیت

چمدان سامسونیت با بدنه سفت و سخت مدل S’Cure

کوله پشتی سامسونیت سری VARSITY AQ2

از دیگر کیف‌های پرکاربردی که بالا بودن کیفیت از اهمیت زیادی برخوردار است، کیف لپ‌تاپ می باشد. این نوع کیف در دو نوع دستی و کوله پشتی توسط تولیدکنندگان تولید شده و به فروش می‌رسد. برند سامسونیت نیز در زمینه تولید کیف‌های دستی و کوله‌پشتی، از بهترین طراحی و با کیفیت‌ترین مواد اولیه کمک گرفته و محصولات بی‌نظیری را عرضه داشته است. از جدیدترین مدل‌های سامسونیت از نوع لپ‌تاپی می‌توان به کوله پشتی سری VARSITY AQ2 اشاره کرد. وزن این کیف بسیار سبک بوده و دارای طراحی مینیمالیستی است. در این کیف جیب‌ها مختلفی برای لپ‌تاپ، تبلت، گوشی تلفن همراه و دیگر لوازم و ملزومات تعبیه شده است. جیب داخلی محافظ RFID برای نگهداری از کارت‌های اعتباری ایده‌آل است.

کوله-پشتی-سامسونیت

کوله پشتی سامسونیت سری VARSITY AQ2

به اشتراک گذاری

تاریخ انتشار:19 مرداد, 1402

دیدگاه خود را بنویسید

8 − 7 =