کمپین جدید مون بلان قدرت الهام بخش کتابخانه را به عنوان منبع دانش و اکتشاف بررسی می‌کند و این‌گونه نمایش می‌دهد: صدها قفسه، هزاران کتاب و میلیون‌ها کلمه برای کشف و تحقیق.

کتابخانه‌ها در سرتاسر جهان مقاصد فوق‌العاده‌ای برای روشنگری هستند که در آن دانش در طول زمان نسل به نسل‌ منتقل می‌شود. سفر در راهروهای یک کتابخانه، سفری برای کشف و شهود است.

کمپین-جدید-مون-بلان

با هر ورق صفحه و از طریق هر کلمه‌ای که روی کاغذ مرکب می‌شود، کاوشگران ادبی به جهان جدیدی منتقل می‌شوند. این راز سر به مهر کتابخانه است، ولی تا زمانی که به داخل آن ورود نکرده باشیم. بعد از مطالعه کتاب‌ها و کشف کلمات دیگر رازی سر به مهر نیست . . .

کمپین جدید مون بلان

The Library Spirit، جدیدترین کمپین Montblanc، ما را به کتابخانه دعوت می‌کند تا از آن الهام بگیریم و از محصولات مون بلان که بخشی از این سفر اکتشافی هستند لذت ببریم.

The Library Spirit

این کمپین تصویری که توسط عکاس مشهور جهانی ماریانو ویوانکو گرفته شده است، با هنرمندی بازیگر نامی بریتانیا بنام کالوم ترنر در کنار مدل‌های کیت باتلر، جاستیس جوسلین و ماتیا ناردوچی، در حالی که شگفتی‌های قفسه‌های پر از کتاب یک کتابخانه را کشف می‌کنند، به تصویر می‌کشد. کالوم در دفتر یادداشت خود می‌نویسد که قلم مون بلان در دست دارد و به اکتشافاتی که در این سفر خواهد کرد، فکر می‌کند و ایده‌ها و داستان‌های جدید را بیان می‌کند.

The Library Spirit

 

“کتابخانه‌ها مکانی برای دانش، صمیمیت و احساسات هستند؛ جایی که کلمات برای همیشه در آنجا کشف می‌شوند و قدرت تخیل نویسنده خود را در طول زمان بیان می‌کنند. این مقصدی است برای Montblanc که بسیار ارزش دارد. قدرت کلمات و تاثیری که آنها بر هویت فرهنگی ما دارند را نمی‌توان نادیده گرفت”.

Montblanc

 Marco Tomasetta مدیر هنری مون بلان می‌گوید:

با این کمپین، ما می‌خواهیم دیگران را به این دنیا دعوت کنیم تا الهام بگیرند، بیاموزند و به چالش کشیده شوند.

جدیدترین-کمپین-Montblanc

Library Spirit مجموعه‌ای از محصولات مون بلان را به نمایش می‌گذارد که هر کاوشگری را در سفر الهام‌بخش خود همراهی می‌کند، چه در لحظات آرام و چه در حین جست‌وجوی به دنیای فراتر از آن چه در آن هستیم.

مون-بلان

در حالی که ساخت کناره های کیف ها باز شدن یک پاکت را با دو تکه چرم روی هم تداعی می کند، سیستم مدولاریتی اجازه می دهد تا قطعات کوچک به کیف های بزرگتر متصل شوند و قابلیت های جدید و بسیاری از امکانات سفارشی را ایجاد کند.

برند-مون-بلان

 

سایر محصولات که مجموعه را تکمیل می‌کنند، عبارتند از Meisterstück Great Masters Calligraphy Precious Resin 149 با نوک خمیده‌اش، که مخصوص نوشتن و طراحی دقیق است، ساعت Montblanc 1858 Iced Sea و هدفون براق Montblanc MB 01 Over-Ear.

The Library Spirit

مون بلان با کمپین جدید خود تأثیر الهام بخش کتابخانه را در کانون توجه قرار می دهد و قدرت کلمات را برای ایده های جدید به ما یادآوری می کند.

کیف-مون-بلان

کلمات با ارزش هستند و جملات ارزشمند؛ قلمی که با آن جملات ارزشمند را می‌نویسیم می‌بایست مون بلان باشد تا ارزش آن دو چندان گردد.

The Library Spirit

 

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: برندبرچسب‌ها: بازدیدها: 226
تاریخ انتشار:15 فروردین, 1402

دیدگاه خود را بنویسید

بیست − سه =