کیت میدلتون اعلام کرد که بیماری سرطان را شکست داده است. او با انگشتری جدید در این ویدئو ظاهر شده. کارشناسان جواهرات در این فکر هستند که چه نوع حلقه جدیدی در انگشت کیت میدلتون ظاهر شده است. شاهزاده خانم مدت زیادی است که حلقه معروف پرنسس دایانا را با یاقوت کبود سیلان نپوشیده است. او اغلب آن را برای بازی در گل یا مسابقات ورزشی در می‌آورد و در طول بیماری همه گیر یاقوت کبود کاملاً از انگشت او ناپدید شد. طرفداران نگران این هستند که دسترسی معروف او به در خزانه سلطنتی محدود شده باشد اما این طور نیست.

حلقه-کیت-میدلتون

اما در جدیدترین ویدئوی اختصاص داده شده به پایان شیمی درمانی و همچنین ویدیوی تبریک به المپیکی‌های بریتانیا، کیت با حلقه‌ای دیگر با حلقه نامزدی نازک برق می‌زند. شما می توانید این را به معنای واقعی کلمه در دو لحظه ببینید. (دست شاهزاده خانم دسته ماشین و دومی وقتی دستش در عکس) کارشناسان حدس می‌زنند که این یک «حلقه قول» (حلقه نشان) قدیمی بود که ویلیام در کالج به کیت داد. حلقه طلایی مانند یک حلقه قولی با سنگ‌هایی که نماد عاشقان است: گارنت و مروارید. کیت در جوانی اغلب آن را می‌پوشید.

اما کارشناسان چشم عقابی به این نتیجه رسیدند که مشخصات حلقه کاملاً متفاوت است و به احتمال زیاد تناوب سنگ‌های تیره و روشن وجود دارد. در مجموعه سلطنتی چنین تزئینی وجود ندارد. احتمالا یادگاری از شوهر باشد. حلقه مواقع سخت!

حلقه-وفاداری

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: استایلبرچسب‌ها: , بازدیدها: 16737
تاریخ انتشار:24 شهریور, 1403

دیدگاه خود را بنویسید