در حالی که هنوز خبر جوایز گرمی قابل بررسی و مهم است، خبر دیگری نظر رسانه‌ها را جلب کرده. به‌نظر می‌رسد با یک برنامه‌ریزی سیاست‌مدارانه یا شاید هم هنرمندانه از طرف کاخ سلطنتی طرف هستیم‌. ماجرا از این قرار است که روز گذشته طی یک بیانیه بیماری پادشاه انگلستان اعلام شد. طی این بیانیه «چارلز» پادشاه انگلستان به سرطان مبتلاست. این خبر در حالی رسانه‌ای شد که چند هفته‌ای است رسانه‌های انگلستان از بستری شدن کیت میدلتون ملکه محبوب آینده حرف می‌زند.
کیت میدلتون ملکه آینده این کشور مدتی طولانی به علت نامعلوم برای جراحی شکم تحت جراحی قرار و از انظار عمومی فاصله گرفته است. اما در اقدامی عجیب این روزها خبر سلامتی پادشاه تیتر خبرها شده. عکس‌های منتشر شده برای خبر بیماری این پادشاه در مقابل بیمارستان و در حالی که او لبخند می‌زند، گرفته شده است‌. این رویه عجیب در حالی که خلاف روند همیشگی خانواده سلطنتی است دور از نگاه هوشمندانه رسانه‌ها نمانده. چرا که هیچوقت هیچ نکته‌ای درباره جزییات سلامتی ملکه الیزابت یا هیچ عضو دیگری از خانواده سلطنتی تا کنون هرگز مطرح نشده است. این اعلام خبری چنان مشکوک است که بیشتر از این‌که حواس جمعی را از اخبار سلامتی کیت دور کند؛ ناخودآگاه، جمع‌تر هم می‌کند. بعضی از رسانه‌ها این شفاف‌سازی را پوششی برای ملا نشدن احوال ملکه جوان و محبوب آینده می‌دانند. رسانه‌ها می‌گویند پرنس جوان که یکی از محبوب‌ترین اعضای خانواده سلطنتی نیز هم هست، به بیماری جدی و شاید حتی سرطان مبتلا شده. چرا که او مدت زیادی است در هیچ‌ برنامه‌ای شرکت نکرده، مقابل چشم مردم یا خبرنگاران ظاهر نشده و بچه‌هایش را هم ندیده است.
نگرانی مردم و رسانه‌های انگلستان درباره‌ی بی‌خبری از حال کیت میدلتون ادامه دارد و نام او را به یکی از ترندهای خبری تبدیل کرده است.
کاترین، شاهدخت ولز (به انگلیسی: Catherine, Princess of Wales) (کاترین الیزابت کیت میدلتون؛ زادهٔ ۹ ژانویه ۱۹۸۲) همسر ویلیام، شاهزاده ولز است. از زمان علنی شدن رابطه دوستی آن‌ها، کیت از طرف رسانه‌ها مورد توجه شدید قرار گرفت و البته این گمان به‌وجود آمد که آن‌ها در نهایت ازدواج خواهند کرد. در ۱۶ نوامبر ۲۰۱۰، دفتر شاهزاده ویلیام رسماً نامزدی آن‌ها را اعلام کرد و قرار شد که تاریخ عروسی ۲۹ آوریل ۲۰۱۱ باشد.
از آن موقع تا به حال، کیت در بسیاری از مراسم‌های سطح بالای سلطنتی شرکت کرده‌ است. او به دلیل سلیقهٔ خوبش در مُد مورد تحسین قرار گرفت. وی همچنین در لیست «خوش‌پوشان» قرار دارد.

چارلز-سوم

به اشتراک گذاری

تاریخ انتشار:17 بهمن, 1402

دیدگاه خود را بنویسید

چهار × 2 =