«حمله به تایتان»، یکی از بی‌رقیب‌ترین مانگاهای موجود است. این داستان تلاش بی‌وقفه برای یافتن حقیقت، خوشبختی و امنیت را در حالی به تصویر می‌کشد که به‌نظر می‌رسد همه چیز از دست رفته است. گویی حتی بعد از غلبه بر دشمن، آن سوی دریاها، چیزی جز پوچی یافت نخواهد شد.

پرفروش-ترین-مانگا

حمله به تایتان مانگای پرفروش و محبوب

«حمله به تایتان» اولین اثر هنرمند مانگانویس ژاپنی، «هاجیمه ایسایاما» (Hajime Isayama) است که به یکی از پرفروش‌ترین مانگاهای تمام دوران تبدیل شده. او این مجموعه را در سپتامبر ۲۰۰۹ در مجله «بساتسو شونن» (Bessatsu Shonen Kodansha) معرفی کرد. یک مجله‌ی هفتگی مانگا است که «کودانشا» انتشارات آن را انجام می‌دهد. «کودانشا» بزرگ‌ترین ناشر ژاپنی دفتر اصلی‌اش در توکیو مستقر است.
در آوریل ۲۰۲۱، در مجموع ۳۴ جلد از این مانگا (حمله به تایتان) منتشر شد و تا پایان سپتامبر ۲۰۲۲، بیش از ۱۱۰ میلیون نسخه از این مانگا به فروش رفته است. مانگا  گرافیکی است که از ژاپن نشات گرفته‌. بیشتر مانگاها مطابق با سبک توسعه یافته در ژاپن در اواخر قرن نوزدهم هستند، و در هنر ژاپنی فرم روایت داستان در مانگا دارای پیشینه تاریخی طولانی است. اصطلاح مانگا در ژاپن برای اشاره به کمیک و کارتونیست استفاده می‌شود.

هاجیمه-ایسایاما

تصویر سازی بی‌نظیر و موشکافانه دو استودیو ویت (Wit) برای فصل‌های اول تا سوم و مپا (MAPPA) برای فصل چهارم، تا کنون ۸۸ قسمت از این مانگا ۳۴ جلدی را به تصویر کشیده است.

درحالی که همه هواداران این مانگا، منتظر پخش بخش دوم از پارت سوم فصل چهارم (Season 4 ,Part 3 (Part1)) انیمه‌ی این مانگا در پاییز ۲۰۲۳ هستند، «هاجیمه ایسایاما» دو روز گذشته با یک خبر بسیار غیر منتظره تمام هواداران را شوکه کرد!
او در تاریخ ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۳ اعلام کرد که جلد سی‌و‌پنجم از این مانگا در آوریل ۲۰۲۴ در ژاپن منتشر خواهد شد!

خبر-حمله-به-تایتان

جلد سی‌و‌پنجم در حقیقت یک کتاب هنری با تصویرسازی کامل برای سری «حمله به تایتان» است. علاوه بر این، در این نسخه قرار است ۱۸ صفحه اطلاعات بیشتری از داستان بیان شود! به احتمال زیاد این جلد جدید، روی پایان سریال تمرکز دارد، اما می‌تواند شامل نمایش بخش‌هایی از قسمت‌های قبلی هم باشد. به نظر می‌رسد مانگای «حمله به تایتان» آماده است تا وضوح نهایی خود را افزایش دهد و به طور بالقوه در این صفحات اضافی جنبه‌های مختلف روایت را بررسی کند.

از آن‌جایی که انیمه در چند ماه آخر سال ۲۰۲۳ به پایان خود نزدیک می‌شود و قسمت جدیدی از مانگای آن قرار است در سال ۲۰۲۴ از راه برسد، می‌توانیم آینده هیجان‌انگیزی را برای این مجموعه پیش‌بینی کنیم!

به اشتراک گذاری

تاریخ انتشار:11 مهر, 1402

دیدگاه خود را بنویسید

دو × سه =