اگر اهل جواهر باشید دست کم یک‌بار فروشنده برندِ جواهرتان از شما پرسیده است که: «دستبند تنیس» نمی‌خواهید؟
نگران‌ نباشید، اگر شما هم نمی‌دانید «دستبند تنیس» چیست و همین حالا در ذهنتان تلاش کرده‌اید شکل و شمایلش را به راکت تنیس ربط بدهید، ورود شما را به گروه «ندانندگان» تبریک می‌گوییم. اصلاً «هیچ‌یک» برای همین روزهاست. ما همه چیز را برایتان توضیح می‌دهیم. با ما «بدانید».
برای زیبایی شما ساخته می‌شود
این قطعه‌ی گران‌بها یکی از متداول‌ترین آکسسوری‌های جواهربازها، هدیه‌ای قانع‌کننده و دوستی شیک برای خانم‌هاست. اجازه بدهید ماجرا را کش ندهیم. به تمامی دستبندهایی که از یک تک‌ردیف الماس یا دیگر سنگ‌های گران‌بها (که به صورت نواری در کنار هم) درست شده‌ باشد؛ دستبند تنیس می‌گویند و تمام.

دستبند-تنیس

دستبند تنیس

حالا چرا «دستبند تنیس»؟

در سال ۱۹۸۷ میلادی تنیس‌بازِ آمریکاییِ مشهور، «کریس اورت» در طول مسابقات US Open دستبند بسیار گران‌قیمت خود را گم کرد. این دستبند از یک ردیف الماس‌های ریز در کنار هم تشکیل شده بود و بهای بسیار زیادی داشت. برای همین «اورت» از داور خواست تا بازی را متوقف کند تا او بتواند دستبند الماس خود را بیابد و این اتفاق هم افتاد.
«کریس اورت» بعد از آن اتفاق در هر مصاحبه‌اش از دستبند به‌عنوان «دستبند تنیس» یاد کرد و همین باعث شد این نام روی این مدل از دستبند ماندگار شود.
شاید باورتان نشود اما در حال حاضر این دستبندها دارای محکم‌ترین قفل‌ها و مکانیزم امنیتی است تا از هر گونه باز شدن احتمالی قفلشان پیشگیری شود. جالب‌تر این‌که دستبند برلیان تنیس به راحتی پایه ثابت ورزشکاران زن است. زنانی که زیبایی و قدرت را در حرکت و تصمیمان خلاصه نمی‌کنند و ورزش بخش مهم و انتخابی زندگی‌شان است.

دستبند تنیس

اگر تا این‌جای متن رسیده‌اید و این «دستبند» را هدیه گرفته‌اید‌، جز این‌که خوش‌به‌حال شما، باید بدانید در آنالیز سرشماری فهمیده‌اند، این دستبند ظریف و ارزشمند همیشه توسط مردان ثروتمند به زنان موردعلاقه‌شان هدیه داده شده است. شاید هم برای شما جالب باشد تا بدانید، انواع دستبند تنیس قبل از این‌که به این نام مشهور شوند با نام «دستبند ابدیت» شناخته می‌شدند که اشاره‌ای به عشق‌های بی‌پایان و روابط عاطفی دارد.
آیا در جعبه‌ی جواهرات شما «دستبند تنیس» دیده می‌شود؟ جواب شما هر چه باشد، مهم نیست. مهم این است که همه چیز را بشناسیم؛ حتی اگر آن چیز را نداریم یا نمی‌خواهیم داشته باشیم. آیا شما هم با این نظریه موافق هستید؟

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: آکسسوریبرچسب‌ها: , بازدیدها: 313
تاریخ انتشار:8 تیر, 1402

دیدگاه خود را بنویسید

هفت + نوزده =