امروز روز جهانی گربه است. گربه‌ها در طول تاریخ همنشینی با انسان را تجربه کردند.  به این بهانه پولدارترین و معروف‌ترین گربه‌ها را بشناسیم.

نالا اولین گربه‌ای است که در فضای مجازی ستاره شد. صاحب «نالا» صفحه را طوری اداره می‌کند که انگار خود نالا پست را در صفحه منتشر و با مخاطب ارتباط برقرار می‌کند.

او در حال حاضر به سبب داشتن بیشترین تعداد فالوور [به عنوان یک گربه] در اینستاگرام و همچنین کسب عنوان «ستاره تیک‌تاک سال» در رقابت با چهار کاربر دیگر (انسان) رکورددار گینس است. نالا و برند کامل غذای گربه که با نام او تأسیس شده ۱۰۰ میلیون دلار برای صاحبش درآمد داشته است.

روز جهانی گربه

«شوپت» و خوشبختی ناتمام

هر چقدر که نالا روی پای خودش ایستاده به جای آن شوپت یک گربه‌ی مایه‌دار است. گربه ماده لاگرفلد که «شوپت» نام دارد و از نژاد بیرمن است و پس از مرگ او، وارث تمام پول‌هایی شده که برای تبلیغات به صاحبش داده بودند. این گربه در زمان حیات لاگرفلد بسیار مشهور بود، اما اکنون شاید بتوان گفت که به معروف‌ترین گربه دنیا تبدیل شده است.

لاگرفلد پیش از مرگ در مصاحبه‌ای گفته بود که پول تمام این تبلیغات را در حسابی جداگانه برای گربه‌اش نگه داشته تا صاحب بعدی برای نگهداری از او مشکلی نداشته باشد.

شوپت یک صفحه توییتر با ۵۰ هزار فالوئر و یک صفحه اینستاگرام با ۱۲۲ هزار فالوئر دارد. او تاکنون سردبیر افتخاری یک روزه چند مجله و یک بار هم رئیس مجموعه‌ای از لوازم زینتی گربه‌ها بوده است. این گربه دو کارگر هم دارد.

بلکی-گربه-تاجر

 بلکی و وارث ۱۲ میلیون دلاری

«بن ریا» تاجر عتیقه بعد از مرگش ثروتی بالغ بر  ۱۲ میلیون دلار برای گربه خود «بلکی» برجای گذاشت تا این گربه سیاه از نژاد بریتیش عنوان ثروتمند‌ترین گربه جهان را به خود اختصاص دهد. نکته قابل توجه در خصوص این تاجر عتیقه این است که وی علیرغم داشتن فرزند، حتی یک دلار برای آن‌ها باقی نگذاشت و باقی ثروتش را نیز به موسسات خیریه بخشید.

توماسو فرزند خوانده می‌شود

شاید بتوان گفت زندگی «توماسو» شبیه فیلم‌هاست

گربه‌ای ولگرد در خیابان‌های رم که توسط بیوه‌ی ثروتمندی به نام «ماریا آسونتا» به فرزندی پذیرفته شد و پس از مرگ او نیز با دریافت ارثیه‌ای ۱۳ میلیون دلاری به یکی از ثروتمندترین حیوانات خانگی تبدیل شده است.

گربه‌ها بهترین دوست انسان

گربه‌ها نه تنها بی‌معرفت نیستند، بلکه بلدند بهترین و امن‌ترین دوست شما باشند. هر چند که دیراعتماد هستند اما اگر به شما اعتماد کنند، دیگر رهایتان نخواهند کرد.

به اشتراک گذاری

تاریخ انتشار:17 مرداد, 1402

دیدگاه خود را بنویسید

چهارده − 3 =