Girard-Perregaux از مدل Laureato Green Ceramic Aston Martin Edition رونمایی کرد؛ این اولین باری است که Laureato از قاب و دستبند سرامیکی سبز استفاده می‌کند. این جدیدترین همکاری بین سوئیس و بریتانیا است، دو شرکتی که محصولاتی را طراحی کرده‌اند که در گذر زمان آزمون‌ها را پس داده‌اند.

هر مدل در دو سایز کیس (42 میلی‌متر و 38 میلی‌متر) ارائه می‌شود، و تولید آن در نسخه‌ای محدود است.

یک رابطه سازنده

برخی از بهترین محصولات لوکس با دست‌هایی که زمان را سرو می‌کند، ساخته می‌شوند. این مهارت‌های کمیاب انسانی که اغلب در طی سال‌ها جمع‌آوری می‌شوند، یک محصول را با شخصیتی متمایز و کیفیتی پایدار تولید می‌کنند. چنین محصولاتی با استفاده از بهترین اجزا تولید می‌شوند و به‌ناچار زمان زیادی برای ساخت آنها صرف می‌شود.

هر دو برند؛ یعنی استون مارتین و ژیرار -پرگو در این دنیا کم‌نظیر کار می‌کنند و اشیای کمیاب را می‌سازند که جذابیت ماندگاری ایجاد می‌کنند. در سال 2021، این دو برند معتبر قرارداد همکاری چند ساله منعقد کردند و از آن زمان تعدادی از محصولات با نام تجاری مشترک را ایجاد کردند.

استون-مارتین-min

مسابقه سبز بریتانیایی

در سال 1900، مسابقه‌ای در فرانسه برگزار شد، نام آن جام گوردون بنت بود. اتومبیل‌ها در جاده‌های عمومی بین پاریس و لیون رقابت می‌کردند. در ابتدا رنگ‌های مختلفی بر اساس ملیت راننده به خودروها اختصاص داده می‌شد، اما متعاقباً تغییر می‌کرد و در نهایت رنگ بدنه خودرو بر اساس ملیت تیم مسابقه تعیین می‌شد. در نتیجه، خودروهای فرانسوی به رنگ آبی، خودروهای ایتالیایی قرمز، خودروهای بلژیکی زرد، خودروهای آلمانی سفید/ نقره‌ای و خودروهای انگلیسی با لباس سبز شرکت می‌کردند.

این رنگ اخیر از آن زمان به بسیاری از اتومبیل‌های مسابقه‌ای انگلیسی زیبایی بخشیده است و اکنون در اتومبیل‌های استون مارتین امروزی استفاده می‌شود؛ بنابراین منطقی به نظر می‌رسید که یک مدل با برند مشترک باید لباس سبز بپوشد، رنگی که افکار عملکرد و موفقیت را تداعی می‌کند.

سرامیک، یک لباس پیچیده

اولین Laureato که در سال 1975 تولید شد، دارای یک قاب هشت‌ضلعی بود که در بالای یک‌پایه دایره‌ای قرار داشت که بالای آن یک قاب تونیو شکل زاویه‌دار قرار داشت. Laureato Green Ceramic Aston Martin Edition به این اصالت جاودانه احترام می‌گذارد، اما از سرامیک فوق مدرن برای دستبند و قاب استفاده می‌کند. این ماده سبک‌وزن شامل اکسید زیرکونیوم و اکسیدهای فلزی است (این ماده با رنگ سبز متمایز خود مواد را آغشته می‌کند).

اکسید زیرکونیوم انتخاب شده توسط Girard-Perregaux از یک پودر بسیار ریز تشکیل شده که از ریزدانه‌ها ساخته شده است که هر یک کسری از یک میکرون قطر دارند. با استفاده از این درجه خاص از ریز مهره، ساختار دستبند و کیف ظاهری کاملاً همگن از خود نشان می‌دهد. این ویژگی اخیر به صنعتگران در Girard-Perregaux اجازه می‌دهد تا اجزای سرامیکی را با ترکیبی از سطوح پرداخت شده و ساتن که یک ویژگی دوست‌داشتنی مشترک در همه مدل‌های Laureato است، تکمیل کنند.

اجزای سرامیکی سبز، سخت هستند، و تا هفت‌برابر سخت‌تر از فولاد مقاومت خارق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهند. کیفیتی که تضمین می‌کند ساعت، ظاهر تازه خود را حفظ کند. یکی دیگر از ویژگی‌های اجزای سرامیکی سبز این است که باگذشت زمان هرگز کهنه نمی‌شوند و از بین نمی‌روند. علاوه بر این، سرامیک تحت‌تأثیر تغییرات دمای محیط قرار نمی‌گیرد. ضمناً سبک، ضد حساسیت است و به طور قابل‌توجهی صاف است.

Laureato-Green-Ceramic-Aston-Martin-Edition-min

 

یک فلسفه مشترک

طراحی شیک، معاصر و به‌ویژه ظریف و زیبا Laureato Green Ceramic Aston Martin Edition، شامل برخی از اجزای الهام گرفته از خودروهای استون مارتین است. موتورهای قدرتمند، خطوط براق و ساختار سبک‌وزن، مزایایی مترادف با محصولات این شرکت انگلیسی هستند. این ویژگی اخیر Girard-Perregaux را ترغیب کرد تا این مدل جدید را به عقربه‌های ساعت و دقیقه «باتوم» اسکلت‌بندی شده، سبک و هم کاربردی، مجهز کند.

صفحه ساعت با طراحی متقاطع دریچه‌ای، الگوی الماس مانند که روی لوگوی «AM» و همچنین صندلی‌های لحاف دار موجود در برخی از خودروهای با کارایی بالا این خودروساز دیده می‌شود، ارائه شده است.

طراحی جاودانه Laureato تحسین مفسران روشنفکر و علاقه‌مندان به ساعت را به خود جلب کرده است. به همین ترتیب، استون مارتین بارهاوبارها توانایی خود را برای مجسمه‌سازی اشکال نمادینی نشان داده است که هرگز جذابیت چشم خود را از دست نداده‌اند. چه DB4 اوایل دهه 60 باشد، چه یک DBS VS از دهه 70 یا یک Vantage مدرن، همه مدل‌ها دارای ویژگی‌های یکسانی از ظرافت، کیفیت و عملکرد هستند.

سبزی به رنگ سبزه

هر دو نسخه Laureato Green Ceramic Aston Martin Edition در یک جعبه باریک قرار گرفته‌اند. مدل 42 میلی‌متری به کالیبر GP01800 مجهز شده است، درحالی‌که نسخه 38 میلی‌متری به کالیبر GP03300 مجهز است.

Laureato Green Ceramic Aston Martin Edition (42 میلی‌متر و 38 میلی‌متر) در ماه جون 2023 به فروش می‌رسد و در سراسر جهان در دسترس خواهد بود.

 

مشخصات فنی

LAUREATO 42 MM Green Ceramic Aston Martin Edition

مرجع: 81010-32-3081-lC

قیمت : EUR 25,900 (388 نسخه محدود)

جنس: سرامیک سبز

ارتفاع: 11.08 میلی‌متر

شیشه: کریستال یاقوت کبود ضد انعکاس

قاب پشتی: کریستال یاقوت کبود با عکس‌برگردان استون مارتین سفید

صفحه: سبز تابشی، شاخص‌های روکش رودیوم از نوع باتوم با مواد درخشان

عقربه‌ها: اسکلت‌بندی شده باتوم

مقاومت در برابر آب: تا عمق 100 متر

 

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: آکسسوریبرچسب‌ها: , , بازدیدها: 226
تاریخ انتشار:7 اردیبهشت, 1402

دیدگاه خود را بنویسید

4 + بیست =