ساعت Fleuss Automatic Marlborough یک ساعت غواصی نسخه محدود است  که در فوریه عرضه شد و ادای احترامی به پیشگام غواصی هنری فلوس است. مهندسی قوی آن قابل اعتماد است، و با علم زیبایی شناسی یک داستان شیک قدیمی قابل توجه را روایت می کند.

هنری فلوس

فلوس در سال 1851 در مارلبورو، ویلتشایر به دنیا آمد،او از سن 16 سالگی شروع به کار در دریا کرد. این کار الهام بخش او شد، تا راهی بیابد که در آن بتواند هم از سطح آب و هم از تیم مورد نیاز برای مدیریت، کیت مورد نیاز داشته باشند. Fleuss با درک فیزیولوژی و شیمی منبعی از اکسیژن فشرده با جذب دی اکسید کربن ایجاد کرد و نیاز به هر گونه حمایت خارجی را از بین برد. مخترع مبتکر، علی‌رغم اینکه تجربه قبلی در غواصی نداشت، خودش بسیاری از دستگاه‌ها را ساخت و آزمایش کرد!

Fleuss-Automatic-Marlborough

این موضوع منجر به تبدیل شدن فلوس به مهندس و استاد غواصی برای Siebe, Gorman & Co شد، جایی که او به ایجاد دستگاه فرار زیردریایی دیویس (همکاری با رابرت دیویس) ادامه داد. این اولین دستگاه تنفسی مدار بسته عملی شد. یک پیشرفت کلیدی که راه را برای اژدر سواران در جنگ جهانی دوم هموار کرد.

آوردن فلوس به قرن بیست و یکم

به سال 2023 و ساعت غواصی Fleuss Marlborough، قطعه‌ای که تداعی کننده دوران گذشته در عصر جدید است. طراحی این ساعت به اواخر دهه 1800 و اوایل دهه 1900، دوره‌ای که در آن Fleuss بیشتر فعال بود، برمی‌گردد. صفحه‌نمایش نیمه شفاف دارای مجموعه‌ای از شاخص‌های ساعت است که در سوئیس Super-LumiNova برای دستیابی به بهترین دید از تاریخ و زمان، در شرایط کم‌نور، به‌صورت کلیسایی به نمایش درآمده است.

مشخصات و ویژگی های ساعت غواصی Fleuss Automatic Marlborough

فولاد ضد زنگ جامد از درجه مناسب دریایی برخوردار است. قطر 43 میلی‌متر با عدسی یاقوت کبود، مقاوم در برابر خراش است. یک دستبند فولادی ضد زنگ جامد 7 پیوندی با قلاب غواصی تاشو از لوازم این محصول است. تاج به سبک کدو تنبل ظاهری از اوایل قرن نوزدهم را به ارمغان می‌آورد و یک بند چرمی طبیعی مقاوم در برابر آب، ظاهر را تکمیل می‌کند.

مهندسی Spinaker تضمین می‌کند که کاملاً مناسب برای هدف خاص خود باشد؛ مقاومت در برابر آب تا 150 متر و با حرکت خودکار TMI NH35.

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: آکسسوریبرچسب‌ها: بازدیدها: 212
تاریخ انتشار:21 فروردین, 1402

دیدگاه خود را بنویسید

4 × 2 =