عطرها ارزشمندترین بخش از لیگ مُد هستند. قرار نیست همه بتوانند درباره‌ی آن بنویسند اما خیره‌کنندگان یک عطر الماس‌پوش از تحسین‌کنندگان یک هنرمند الماس‌پوش بیشتر خواهد بود. چرا که عطر قلب‌ها را فتح می‌کند و لباس دوربین‌ها را.

گران شبیه عمر

شُموخ، این عطر فوق‌العاده مانند آثار هنری لوکس، شبیه یک بازی هیجان‌انگیز پیچیده است و نت تکرار نشده‌ای دارد‌. بسته‌بندی و بطری‌ گران‌قیمتش هم به این اثر هنری ظرافت خاصی بخشیده است. سال‌هاست که مأمورین عطر تلاش می‌کنند عطرهایی فاخر و یکه‌تازی را تولید کنند. عطرهایی که جلوتر از پوشنده‌شان اغواگرانه حرکت کنند و شبیه یک هنرمند تحسین شده نگاه‌ها را سمت خودشان بکشانند. فرمول بعضی از عطرها شبیه میراث گران‌قیمت یک خانواده‌ی اصیل‌زاده در پستوها و مراقبت‌های ویژه نگه‌داری می‌شود. چرا که قرار است این عطر تا مدت‌ها حتی پس از خارج شدن فرد استفاده‌کننده در ذهن، قلب و فکر بقیه بماند. اهمیت نت اول یک عطر او را شبیه رقصنده‌ی باله یک صحنه خاص می‌کند‌. ترکیبی از زیبایی ملیح با زره‌ای از فاصله‌. کِشَنده‌ای با قابلیت معماگونه‌. از گران‌ترین عطر جهان تا این لحظه برای شما حرف می‌زنیم.

ادکلن-شموخ

«شُموخ/عطر الماس‌پوش»

ادعا می‌شود ساخت این عطر تا عرضه‌اش ۳ سال طول کشیده و حدود پانصد آزمایش برای فرموله شدن این رایحه انجام شده. عطری که با نت گل رز ترکی، مشک، چوب آگار، کندر، پچولی و چوب صندل، بیش از یک میلیون و پانصد هزار یورو (هر یور امروز ۸ خرداد در بازار ۵۵۰/۰۰۰ ریال خرید و فروش می‌شود) هزینه دارد. هر چند شرکت سازنده از کمک‌دهنده‌های نت دیگر اسانس پرده برنداشته و رازش را فاش نکرده است‌، اما نت غالب عطر را به راحتی تشخیص می‌دهیم. نت خفیف مشک، همراه با نت تند چوب صندل‌.

گفته شده است این عطر به‌طور خودکار در اثر کم شدن فاصله اسپری انجام می‌دهد و صد البته دارای کنترل از راه دور هم هست. بطری این عطر ساخته شده با سه‌هزار و پانصد و هفتاد و دو الماس و مروارید، ۲/۵ کیلوگرم از ۱۸ طلای کارات و ۵/۹ کیلوگرم نقره است که بر کرسی چرم نشسته تا داستان گران‌ترین را روایت کند‌.

این عطر باشکوه را برند لوکس نبیل با همکاری آرمانی ایتالیا در برج‌الخلیفه دوبی در روز ۱۲ مارس ۲۰۱۹ رونمایی کرد. عطر مرموزی که هم برای مردان و هم برای زنان (یونی‌سکس) ساخته شده. بوی آن تا ۱۲ ساعت روی پوست و تا ۳۰ روز روی پارچه می‌ماند. این عطر را کمپانی مشهور Spirit of Dubai تولید کرده و طراح آن اصغر الآدم بوده است. با «شُموخ» آشنا شدید. عطری برای اصالت و اوج‌نشینی.

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: آکسسوریبرچسب‌ها: , , , بازدیدها: 256
تاریخ انتشار:9 خرداد, 1402

دیدگاه خود را بنویسید

17 − 15 =