تام فورد در سال ۲۰۰۶ محصولی را روانه بازارهای جهانی کرد که از بدو ورود با استقبال بسیار خوبی مواجه شد. ایران نیز از این موضوع مستثنی نبود و این عطر در کشور ما نیز توانست توجهات بسیاری را به خود جلب کند.

عطر تام فورد ارکید سیاه در لباس مخملین

بلک ارکید (Black Orchid)در سایت تام فورد به عنوان محصولی ویژه خانم ها عرضه شد و تصاویر تبلیغاتی خود نیز از چهره یک زن سود جست. اما جالب آن بود که این عطر تام فورد در تمامی جهان به عنوان محصولی مشترک مطرح شد! پس از مدتی و در کمال ناباوری این کار در سایت تام فورد نیز در گروه عطرهای مردانه قرار داده شد و البته هم چنان نیز به عنوان تولیدی مشترک و حتی با گرایشی بیشتر برای آقایان به فروش می رسد!

رایحه ای برگرفته از شکلات تلخ با تمی پودری که به خوبی با عطر گل های ارکیده، گرم و عمیق ترکیب شده است و در پس زمینه خود رایحه ای خاک گرفته و زمینی دارد.

محصولی اغواگر و مدهوش کننده با پخش رایحه و ماندگاری بسیار عالی که هم چنان جایگاه خود را به خوبی حفظ کرده است. بنابراین تولید یک محصول دیگر در همان زمینه و با همان گرایش می‌توانست ایده بسیار خوبی برای تام فورد و هواداران او باشد.

ولوت، اغواگر و کمال گراست !

او کاملاً اهل تجملات است و بسیار دوست دارد مایملک خود را به رخ بکشد. بر خلاف بانوی بلک ارکید، سرکش، رام نشدنی، مغرور و اهل هیاهو نیست. ولوت اغواگر و مطلوب همگان است.او در سکوت و با قدرت به اهداف کمال گرایانه خود می‌رسد، پس مراقبش باشید.

عطر ولوت ارکید

بررسی رایحه عطر تام فورد ولوت ارکید

ولوت ارکید( Velvet Orchid ) نام محصول جدید تام فورد است که شمایل ظاهری آن درنگاه اول هم چون بلک ارکید است؛ شیشه ای سیاه،  بازگوکننده بانویی مرموز و اغواگر!

هجومی از یک نت آب نباتی با اولین اسپری به مشام می رسد. شروعی بحث برانگیز که هر فرد طعم شیرین آن را با زبان های گوناگونی توصیف می‌کند. برخی آن را آب نباتی می‌دانند و برخی دیگر آدامس مانند، اما هرچه باشد، از همان اولین گام، ولوت راه خود را از بلک ارکید جدا می‌کند.

یکی از ویژگی های بارز و جالب در ولوت ،وجود رایحه ای الکلی در نت ابتدایی است. گام نخست علاوه برطعم آب نباتی – آدامسی و شیرین خود کمی حالت الکلی نیز دارد که مربوط به عرق نیشکر است .ممکن است کمی غافل گیر شوید، اما اگر با این عطر تام فورد با ملایمت و صبوری رفتار کنید، شاهکار حقیقی خود را به نمایش درخواهد آورد. نت شیرین پس از مدت ۱۰ دقیقه افت می کند و عطری کره ای در ترکیب با گل ارکیده ، عمیق و گرم شکوفا می‌شود. گویا حالتی شیری – عسلی در عطر وجود دارد، یا آن که نرمی کره در آن موج می‌زند. این جا نت میانی و قلب عطر است که ولوت ارکید در آن رایحه مخملی خود را به رخ می کشد. این جا از زبری و خشونت رایحه شکلاتی در بلک ارکید خبری نیست و نرمی و ملایمت عسلین جایگزین آن شده است.

گل ها با گذر زمان کمی رنگ می‌بازند، اما هم چنان عطر شکوفه های پرتقال با حالت مرکباتی و کم ترش خود در کنار گل های مریم به مشام می رسد. با هرچه نزدیک تر شدن به نت پایانی حالت چرب و کرمی عطر افزایش می‌یابد و کمی نت میوه ای و پودری  با قدرتی خفیف در آن آشکار می شود.

ولوت در قیاس با بلک، کمتر مرموز و تیره است و بیشتر براق و متظاهر جلوه می‌کند. نت پایانی آن تشعشعاتی ملایم از بلک را نیز در پس زمینه دارد تا پیوند خود را با گذشته پابرجا نگه دارد.

سن و فصل استفاده عطر تام فورد ولوت ارکید به چه صورت است؟

ولوت رایحه ای رسمی و برازنده دارد که آن را کاملا مناسب، جهت مهمانی های عصر و شب و خصوصاً فصول سرد یا بهار می سازد.

عطر تام فورد ولوت برای سنین بالای ۲۶ سال توصیه می شود .

به اشتراک گذاری

تاریخ انتشار:16 مهر, 1401

دیدگاه خود را بنویسید

هجده − 17 =