عینک های وینتیج هیچ وقت ازمد خارج نمی‌شوند و همیشه منبعی بی پایان برای طراحانی هستند که برای خلق محصول جدید خود نیاز به الهام گرفتن از شیئی قدیمی دارند و برای اهل مد نیز هیچ گاه خسته کننده و تکراری نمی شوند ،گویی وینتیج هرگز نمی میرد.

لیندا فارو ,عینک های با طراحی ماندگار

طراحی های ماندگار عینک های لیندا فارو کیفیتی بالایی که دارند هیچ سوالی را برای پرسش باقی نمی‌گذارد. تمامی این ویژگی های عینک های لوکس لیندا فارو را تبدیل به یکی از بهترین برندهای روز و وینتیج هایی برای آینده کرده است . لیندا فارو به خاطر فریم های نامتعارف و لوکس شناخته می شود .

برندی برای خوشپوشان

لیندا فارو کمپانی خود را در سال ۱۹۷۰ راه اندازی کرد و در دوران طلایی دهه ی ۷۰ تبدیل به عینک خوش پوشان لندنی و مسافران شیک پوش و ثروتمند جهانی شده بود. دراوج دوران خود لیندا فارو برای طراحان سر شناس زمانه ی خود همچون ایو سن لورن، کریستین دیور و سونیا رایکیل عینک های خاص و «چشمگیری» طراحی و تولید می‌کرد. اما در اواسط دهه ۸۰ و با شکل گرفتن کمپانی‌های بزرگی عینک سازی و درخواست بالای مشتریان، لیندا فارو مجبور شد تا در بوتیک خود را به روی جهان ببندد تا اینکه در سال ۲۰۰۳ پسر او با کمک همسرش این برند را دوباره زنده کردند. آن ها درانبار خانه ی خود هزاران عینک وینتیج نو و دست نخورده داشتند. محبوبیت فریم های وینتج باعث شد تا کارشان به سرعت رونق بگیرد و شهرت از دست رفته ی گذشته ی خود را ظرف چند سال به دست بیاورند. پس از راه اندازی دوباره ی برند ،مثل دهه هفتاد، طراحان بنام امروزی با لیندا فارو شروع به همکاری و از آرشیو فریم های لیندا فارو استفاده کردند. درگذشته لیندا فارو پی‌درپی فریم های نوآورانه را آزمایش و طراحی می کرده است که امروزه آن فریم ها بسیار استایلیش و مد هستند.

عینک-لاکچری
امروزه کمپانی لیندا فارو با نگاه و در نظر داشتن فریم های وینتیج قدیمی عینک های امروزی طراحی می‌کند، ولی در نهایت دید و هدف آن ها تمرکز بر روی فریم های آینده نگرانه و مدرن است . طراحان لیندا فارو امیدوارند فریم های مدرنی که این روزها تولید می کنند در نسل بعد،وینتیج شوند. همکاری با طراحان سرشناسی چون اسکار دلا رنتا، جرمی اسکات ،دریز فان نوتن و حتی طراحان نوآور و تازه کار باعث شده تا چهره ی برند بسیار شاد و به روز باشد. با وجود اینکه بسیاری از عینک های سبکی بسیار مدرن دارند ولی طرح اصلی از روی یکی از عینک های قدیمی گرفته شده است .

 

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: آکسسوری, مد و فشنبرچسب‌ها: , بازدیدها: 795
تاریخ انتشار:24 آبان, 1401

دیدگاه خود را بنویسید

چهار × سه =