مون بلان و فراری با هم متحد می‌شوند تا جدیدترین کلکسیون را که با طراحی فراری ساخته شده است به ما معرفی کنند و به مدل جدید مارک در محدوده Icona ادای احترام کنند: این ادای احترام به فراری Daytona SP3 است.

شاهکاری در ساخت قلم‌های مون بلان که طبق طراحی و عملکرد Daytona SP3 است، نسخه‌ای محدود بنام Montblanc Ferrari Stilema SP3 Limited Edition را آخرین فصل از همکاری بین پیشگام ابزار نوشتن یعنی مون بلان و خودرو افسانه‌ای فراری را نشان می‌دهد.

قلم-های-زیبا

Montblanc Ferrari Stilema SP3

Montblanc Ferrari Stilema SP3 Limited Edition 599 که تحت هدایت فلاویو مانزونی، مدیر ارشد طراحی فراری طراحی شده است، به واژگان سبک فراری متکی است تا شکلی کاملاً جدید از ابزار نوشتاری Montblanc ایجاد کند. Montblanc Ferrari Stilema SP3 به دی‌ان‌ای طراحی ادای احترام می‌کند که هر خودروی فراری از روی آن قابل تشخیص است. معماری آن تناسبات، سطوح، حجم‌ها و آیرودینامیک را عیناً رعایت نموده است. این DNA همچنین به عنوان استیلما شناخته می‌شود که به عنصر قابل تشخیص در طراحی اشاره دارد که هویت و خالق آن را نشان می‌دهد.

خودکار مون بلان و فراری

در حالی که یک ابزار نوشتاری عملکرد و ساختار کاملاً متفاوتی با یک اتومبیل دارد، اما هدف ایجاد ابزاری برای نوشتن بود که کاملاً با فلسفه و زبان طراحی اسب پرانسینگ هماهنگ باشد؛ حتی قبل از این که ویژگی‌های فنی آن آشکار شود.

 نیکلاس بارتزکی، مدیرعامل مون بلان می‌گوید:

همراه با Flavio، خانواده جدیدی از ابزارهای نوشتاری را تعریف کرده‌ایم که به‌طور یکپارچه هویت فراری و مون بلان را با هم ادغام می‌کنند و مرزهای طراحی و نوآوری را در صنایع مربوطه جابه‌جا می‌کنند.

Montblanc Ferrari Stilema SP3 شکل سیال خودرو را با استفاده از یک ماده برای درپوش بیان می‌کند؛ این ماده تیتانیوم سبک بوده که به ندرت در ابزار نوشتاری مون بلان دیده می‌شود. زاویه بالای کلاهک شبیه روشی است که دماغه فراری دیتونا SP3 در هوا بریده می‌شود، در حالی که خطوط روی قسمت جلویی و مخزن از تیغه‌های روی سپر خودرو گرفته شده است، جایی که خطوط یک بازی بصری از روشنایی و تاریکی با میله‌ها ایجاد می‌کنند.

Montblanc-Ferrari-Stilema-SP3

در حالی که طراحی بیرونی کاملاً فراری است، موتور قلم مطمئناً Montblanc است. قلب فراری دیتونا SP3 موتور V12 آن است. در Montblanc Ferrari Stilema SP3، یک نوک دست ساز طلای سفید جامد Au 750 و مکانیزم پرکننده مخفی، نوع متفاوتی از بنزین را در رگ‌های آن به حرکت در می‌آورد. نوک Montblanc که با دست در بیش از 30 مرحله به طور ماهرانه ساخته شده است، بیانگر مهارتی است که در زمان خود به آن افتخار شده است، در حالی که مکانیسم پرکننده جوهر تازه قرار گرفته، روح نوآورانه مشترک مون بلان و فراری را بیان می‌کند. با الهام از دیدگاه مهندسی طراحی فراری، مکانیسم پر کردن جوهر در Montblanc Ferrari Stilema SP3 به گونه‌ای طراحی شده است که در کارنامه Montblanc جدید است. این مکانیزم پرکننده جوهر که خطوط نور فراری دیتونا SP3 را تجسم می‌کند، در زیر تیغه‌ای قرمز و نیمه شفاف که از داخل مخزن تیتانیومی عبور می‌کند، پنهان شده است.

قلم مون بلان

نوک طلای سفید جامد Au750 دارای یک حکاکی ویژه “SP3” است و نماد Ferrari Prancing Horse نیز روی کلاهک لیزر شده است. نشان Montblanc که طبق سنت روی کلاهک قرار دارد به طور مشابه از طلای سفید جامد Au750 ساخته شده است.

تناسبات و روان بودن Daytona SP3، که به طور ایده آل برای عملکرد پویا و سرعت‌های باورنکردنی طراحی شده، به یک ابزار نوشتاری بدون افت کیفیت، یک چالش طراحی جذاب است. تمرکز این محصول نه تنها بر روان بودن فرم، بلکه بر عملکرد نیز است؛ و بر حس استثنایی در دست گرفتن یک قلم فواره با کالیبر بالا تأکید دارد.

Montblanc-Ferrari-Stilema-SP3

درست مانند خودرویی که الهام‌بخش این طراحی غیرمنتظره است، ابزار نوشتن تنها به 599 قطعه در سراسر جهان محدود شده است. Montblanc Ferrari Stilema SP3 دومین ابزار نوشتاری است که با همکاری این دو نام نمادین در عرصه لوکس و پس از معرفی شخصیت‌های بزرگ Montblanc Enzo Ferrari Edition، ادای احترامی به پیشگام و بنیان‌گذار بزرگ این برند معتبر تولید شد.

Montblanc-Ferrari-Stilema-SP3

 

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: آکسسوریبرچسب‌ها: , , , بازدیدها: 115
تاریخ انتشار:31 فروردین, 1402

دیدگاه خود را بنویسید

هفده + 3 =