پوما (Puma) و ایسپ راکی (A$AP Rocky) از مجموعه مشترک الهام گرفته از ورزش‌های موتوری رونمایی کردند. این دو از مجموعه‌ای جدید اختصاص داده شده به ورزش موتوری حرف می‌زنند. ورزشی پرطرفدار که در مد جایگاهی ندارد.

راکی که به عنوان مدیر خلاق قرارداد فرمول۱ پوما انتخاب شد، در انتشاری گفت که دلیل این مجموعه «همه این است که به طرفداران این فرصت را بدهد تا لباس مسابقه‌ای خود را داشته باشند»
این لباس شبیه به یک کت و شلوار مسابقه‌ای است و عناصر اضافه‌شده‌ای مانند گرافیک پوما و چاپ پریشان این لباس را به عرصه مد می‌آورد.
سایر اقلام ارائه شده در این مجموعه عبارتند از یک تی‌شرت کمربند ایمنی، یک کلاه بافتنی، یک بالکلوا با روکش دار، دستکش XL و یک نسخه مجدد از کفش Puma’s Inhale OG که اولین بار در دهه ۲۰۰۰ به عنوان کفش دویدن عرضه شد و اکنون با نسخه محدود دوباره طراحی شده است.

کت-و-شلوار-پوما

برای تکمیل این مجموعه، پوما همچنین کمپینی را نشان داد که تحت مدیریت خلاقانه خود راکی که «روح و تخیل کودکانه» را به تصویر می‌کشد.

راکی در صحبت‌های خود در مورد راه‌اندازی این مجموعه گفت: «سایر ورزش‌ها یونیفرم‌های مصرف‌کننده دارند و من می‌خواستم آن را به دسته F1 بیاورم و برای تصاویر کمپین راه‌اندازی، می‌خواستم نشان دهم که وقتی بالغ می‌شویم هم می‌توانیم رویاها و تخیلاتی را که در کودکی داشتیم را به دست بیاوریم و اینکه چگونه باید برای این که از دستشان نیفتد ایستادگی کنیم»
این مجموعه در حال حاضر به ایران نیامده است.

دو طرف کمپین را بشناسیم

راکیم میرس زادهٔ ۳ اکتبر ۱۹۸۸، بهتر شناخته‌شده با نام هنری اِیسَپ راکی خواننده رپ، ترانه‌سرا، تهیه‌کننده موسیقی و بازیگر هم‌چنین همسر ریانا خواننده معروف است.

لباس-پوما

پوما اس‌ئی شرکت صنایع نساجی و تجهیزات ورزشی چندملیتی آلمانی است، که در زمینهٔ طراحی، تولید، فروش و پخش محصولات ورزشی فعالیت می‌کند و امروزه به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین سازندگان کفش، پوشاک و دیگر تجهیزات ورزشی در جهان شناخته می‌شود. دفتر مرکزی این شرکت در هرتسوگن‌آوراخ در ایالت بایرن آلمان قرار دارد و بخشی از سهام آن در بازار بورس فرانکفورت معامله می‌شود.
هم‌اکنون پوما دارای بیش از ۱۱هزار کارمند در سراسر جهان است و محصولات خود را از طریق نمایندگی‌های رسمی خود در ۸۰ کشور جهان عرضه می‌کند. شرکت کرینگ با در اختیار داشتن بیش از ۸۵درصد از سهام شرکت پوما، مالک اصلی آن محسوب می‌شود. از محصولات معروف این شرکت می توان به کفش های فوتبال فیوچر و اولترا اشاره کرد .

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: برند, لباسبرچسب‌ها: , , , بازدیدها: 1062
تاریخ انتشار:26 اردیبهشت, 1403

دیدگاه خود را بنویسید

یازده − 1 =