توماس جان الیس به خاطر بازی در نقش لوسيفر مورنینگ استار در سریال فانتزی لوسیفر در نتفلیکس و حضورهای متقاطعش در دی سی یونیورس و همچنین نقش «گری پرستون» در سیتکام «میراندا» و «پزشک هالیوود» در سریال «راش» شناخته شده‌است. او در درام فوق‌العاده «فیدز» به عنوان «مارک اچ» ظاهر شد. شاید یکی از دلایلی که او به نقش پیچیدگی مغناطیسی می‌دهد صدا و لهجه خاصش باشد. در نهایت او یک دوبلور با لهجه بریتیش است.

او که از ازدواج اولش دو دختر دارد. به تازگی در صفحه مجازی‌اش خبر سومین دخترش را با متنی شگفت‌انگیز با ادبیات خاصش منتشر کرده:

دختر ما دالی «الیس-اپنهایمر» در ۸ نوامبر متولد شد و در عرض پنج ساعت پس از زنده ماندن، به تنهایی به اعتصاب SAG پایان داد. ما او را دوست داریم. با تشکر فراوان از جانشین شگفت انگیز ما.

لوسيفر-مورنینگ-استار--بچه

تام الیس و لوسیفر عدالت‌برقرار کن

به نظر بسیاری از کارشناسان دینی در سراسر جهان، سریال «لوسیفر» با بازی درخشان تام الیس در نقش شیطان بدون آن که تلاش کرده یا خواسته باشد و با آن همه ریخت و پاش، یکی از خدامحورترین اثرهای ساخته شده است.

کمتر کسی را می‌شناسم که سریال «لوسیفر» را دیده باشد و از آن با هیجان حرف نزند. سریالی پر از رنگ و تازگی. جدا از فیلمنامه موفق این سریال، بازی درخشان بازیگرانش به ویژه «تام الیس» در نقش شیطان رانده شده سرصدای زیادی به پا کرد.

همین‌که شیطان در لس آنجلس به تعطیلات برود، ایده‌ی جدید و کاملاً متفاوتی است اما این‌که در دیدگاه لوسیفر مورنینگ استار دروغ بدترین است و در کنار تمام کارهایی مه انجام می‌دهد هرگز دروغ نمی‌گوید رگه‌‌ی کودکی و ایرانی به تماشای ما می‌دهد و ما را احتمالاً یاد همان جمله معروف «دروغگو دشمن خداست» می‌اندازد.

تام-الیس

بازی تام الیس از لوسیفر مورنینگ استار کلمه‌ای جز «استثنایی» به خود نمی‌گیرد. توانایی او در تغییر لحظه به لحظه بدون زحمت بین جذابیت، شوخ طبعی‌ و آسیب پذیری  گواهی بر مهارت‌های بازیگری استثنایی اوست. الیس با بازی درخشان و انسان‌ربایابانه‌اش باعث می‌شود، نتوانی چشم نتوان از او چشم برداری. او بدون نقص تضاد شخصیت لوسیفر را به تصویر می‌کشد. یعنی هم جذابیت شیطانی و هم مبارزه اساسی‌اش برای رستگاری را به نمایش می‌گذارد.

مجموعه تلویزیونی «لوسیفر»

لوسيفر-مورنینگ-استار

مجموعه تلویزیونی «لوسیفر» یک مجموعه فانتزی، پلیسی و عاشقانه است. داستان این مجموعه‌ی درباره‌ی «لوسیفر مورنینگ‌استار» (تام الیس)، فرشته‌ای جذاب و قدرتمند است که به دلیل شورش از بهشت بیرون انداخته شده. «لوسیفر» خسته از گذراندن میلیون‌ها سال به عنوان ارباب جهنم و مجازات کردن گناهکاران، از زندگی‌اش در جهنم بی‌حوصله و ناراضی می‌شود. بنابراین برای مخالفت با پدرش (خدا)، تاج و تخت خود را رها کرده و پادشاهی‌اش را به سمت لس‌آنجلس، جایی که کلوپ‌شبانه خود، لاکس را اداره خواهد کرد، رها می‌کند. او هنگامی که درگیر پرونده قتلی می‌شود، با کاراگاه کلویی دِکِر (لارن جرمن) ملاقات می‌کند. لوسیفر پس از کمک به اداره پلیس لس آنجلس (ال.ای.پی.دی) در حل پرونده قتل با استفاده از قدرتش در فهمیدن خواسته‌های درونی افراد، به عنوان مشاور، به کلویی در تحقیقات بعدی کمک می‌کند. در این سریال، آن‌ها هنگام حل پرونده‌ با موجودات ماورایی مواجه شده و رابطه‌ای میانشان شکل می‌گیرد.

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: سینمابرچسب‌ها: , بازدیدها: 481
تاریخ انتشار:22 آبان, 1402

دیدگاه خود را بنویسید

چهار + شانزده =