برند سرشناس لویی ویتون با ارائه هدفون Louis Vuitton Horizon Light Up، نسل سوم هدفون های بی سیم را گسترش می‌دهد. لویی ویتون در این هدفون شیک و بی سیم فناوری نوآورانه و بهترین طراحی را باهم ترکیب کرده و هدفون بی نهایت جذاب و با عملکرد بالا را برای علاقه مندان فراهم می کند.

هدفون بی سیم لویی ویتون اصل

یک کلمه در گوش

اولین تلاش لویی ویتون در زمینه هدفون های بی سیم در سال 2019 انجام شد و یک سال بعد با مدل نسل دوم ادامه پیدا کرد. همیشه جاه طلبی لویی ویتون به این برند کمک کرده است و این بار با ایجاد مطلوب ترین هدفون در جهان این جاه طلبی بار دیگر نشان داده می‌شود. همین فلسفه در مورد آخرین نسل لویی ویتون نیز اعمال شده است، که به همان اندازه که یک محصول صوتی پیشرفته هست، یک شی منحصر به فرد نیز است.

Louis-Vuitton-Horizon-Light-Up

Horizon Light Up

همانند اسپیکر و ساعت لویی ویتون هورایزن لایت آپ، این هدفون نیز رنگ، خلاقیت، مهارت و همچنین فناوری به روز و برخی از خلاقانه‌ترین ویژگی‌های کاربر محور را به بازار می‌آورد.

نور در لمس

این مجموعه منحصر به فرد خلاقیت لویی ویتون را به نمایش می گذارد. این هدفون در یک قاب شارژ زیبا با طرحی الهام گرفته از شکل منحنی و ظریف قاب ساعت نمادین Louis Vuitton Tambour ارائه می‌شود.

Louis-Vuitton-Horizon-Light-Up

مانند ساعت، قاب شارژ نیز با الگوی مونوگرام متصل Louis Vuitton تزئین شده است. با نور پس‌زمینه LED، این تصاویر در یک کالیدوسکوپ زیبا از رنگ‌های گرادیان متحرک می‌شوند. علاوه بر جذابیت زیبایی شناختی، چراغ های با عملکرد مناسب وجود دارد که نشان دادن سطح باتری به عهده آن‌هاست. پس از اتمام این رقص نور الکتریکی، سه چراغ باقی می‌مانند که نشان‌دهنده سطح شارژ کیف و گوشی است.

ببین کی گوش میده

این هدفون همچنین شکل منحنی تامبور را منعکس می کند و به گونه ای طراحی شده است که مانند اشیای گرانبها بسیار مطلوب باشد. آنها با یک لایه گرد از یاقوت کبود صیقلی که روی گل‌های الگوی مونوگرام متصل Louis Vuitton قرار دارد، تکمیل شده‌اند. این هدفون بر روی یک قاب آلومینیومی سبک ساخته شده است تا کمترین ضربه را در گوش ایجاد کند.

در ابتدا، پنج مرجع ایرفون هورایزن لایت آپ Louis Vuitton وجود دارد. سه نسخه در مجموعه دائمی، و دو نسخه محدود فقط در زمان راه اندازی موجود است.

هدفون لویی ویتون

قطعات مجموعه هسته به رنگ مشکی مات و جاودانه با عناصر gunmetal هستند. سایه ای گرم از طلای زرد که ظاهری زیبا و مجلل با ظاهری جواهر مانند به آنها می بخشد همراه با ترکیبی باشکوه از رنگ صورتی شکوفه گیلاس و رزگلد هستند.

نسخه‌های محدود در رنگ‌های قرمز و طلای زرد معرفی شده‌اند و در استیل روشن با طرح رنگ بنفش و آبی هستند تا ظاهری جسورانه را تکمیل کنند.

طراحی صدا

داستان هدفون‌های لویی ویتون هورایزن لایت‌آپ زمانی که در گوش قرار می‌گیرند، زنده می‌شوند و در این مرحله توسط حسگر سایش فعال می‌شوند. Louis Vuitton با کارشناسان برجسته صدا در جهان از جمله Master & Dynamic برای ارائه جدیدترین فناوری صوتی بالاترین کلاس، همکاری کرده است.

این هدفون پاسخ فرکانس وسیعی را برای بازیابی صدای پر جنب و جوش و متعادل ارائه می دهد و سطوح عالی حذف نویز فعال هیبریدی را ارائه می دهد.

ایرفون بی سیم لویی ویتون

یکی دیگر از مزایای این سیستم پیچیده کاهش قابل توجه نویز پس زمینه است، که کیفیت تماس صوتی شفاف را تضمین می کند. هدفون سمت راست به یک دکمه چند منظوره برای مکث و پرش آهنگ و پاسخ دادن به تماس‌ها و سمت چپ به دکمه‌هایی برای تغییر حالت‌های کنترل صدا و نویز مجهز شده است.

یکی دیگر از ویژگی های پیشرفته، بلوتوث چند نقطه ای است که تجربه کاربر را در دو دستگاه به طور همزمان یکپارچه می کند. به عنوان مثال، کاربر می تواند هنگام گوش دادن به موسیقی در لپ تاپ، به تماس های دریافتی از طریق تلفن هوشمند پاسخ دهد. این هدفون همچنین مجهز به عملکرد Ping my earphones است که از طریق برنامه Louis Vuitton Connect فعال می‌شود و در صورت جابه‌جایی آنها، صدایی را در صورت درخواست منتشر می‌کند.

یک برنامه، یک مرکز کنترل

هدفون Louis Vuitton Horizon Light Up با برنامه همراه Louis Vuitton Connect سازگار است، همان برنامه سازگار با iOS، Android و HarmonyOS که به عنوان مرکز کنترل برای تمام اشیاء متصل به Louis Vuitton عمل می کند. به این ترتیب، کاربران می توانند به طور یکپارچه، خانواده اشیاء متصل Louis Vuitton خود را تنظیم و کنترل کنند.

ایرفون-لویی-ویتون

انحصاری ترین هدفون بی سیم دنیا با لویی ویتون

هدفون های لویی ویتون هورایزن لایت آپ، آغاز عصر جدیدی پیشرفته ترین صدای بی سیم درون گوش هستند. هر یک از پنج مرجع جدید، طراحی و زیبایی شناسی را با هم ترکیب می کنند و محصولی به یاد ماندنی از لحاظ بصری و صوتی به مجموعه اشیاء متصل خود اضافه می کنند. هدفون های لویی ویتون هورایزن لایت آپ هم برای افراد شیک پوش و هم برای علاقه مندان به صدا که از فناوری پیشرفته و جذابیت های عالی لذت می برند، عالی است.

به اشتراک گذاری

تاریخ انتشار:1 اردیبهشت, 1402

دیدگاه خود را بنویسید

ده + یازده =