لویی ویتون از کمپین جدید خود به نام «افق‌ها پایان نمی‌یابند» “Horizons Never End” با حضور لیونل مسی رونمایی کرد. این کمپین جدید و هیجان انگیز، سفر خود را با همراهی شکوهمندِ قهرمان اخیر جام جهانی فوتبال، یکی از فرزندان با په توپ از سرزمین دیه‌گو مارادونا و نام پرافتخار لیونل مسی آغاز می‌کند. این ابرستاره آرژانتینی جهان فوتبال به عنوان سفیر مجموعه جدید لویی ویتون با چمدان Horizon یک ماجراجویی جذاب را رقم می‌زند. برندی لوکس، با اعتبار و شهرت لویی ویتون بی‌شک برای شگفت‌زده کردن طرفداران خود از هیچ کاری دریغ نمی‌کند. این نشان مطرح در صنعت مد و فشن، این بار نیز در همکاری خیره‌کننده‌ای با لینول مسی، کمپین جدید خود را با طراحی Marc Newson به نمایش درآورده است.

کمپین-Horizons-Never-End

مفهوم کمپین Horizons Never End

لیونل مسی کمپین را با چمدان Horizon به عنوان تنها همراه خود در سفر آغاز می کند. این مجموعه با تصاویری که توسط عکاس مد و فیلمساز گلن لوچفورد لنز ثبت شده، توجه همه را سمت خود برمی‌گرداند. در تصویری، اسطوره نامی فوتبال در ترمینال فرودگاه نشسته و پاهایش را روی کیف کابین هورایزن دراز کرده است. در تصویری دیگر، لینول مسی روی صندوقچه‌ای نمادین از لویی ویتون نشسته که در میان هواپیماها در سطح فرودگاه جا خوش کرده و آماده است تا با چمدان های Horizon خود برای ماجراجویی های دور دست برود.

یکی از تأثیرگذارترین طراحان صنعتی حال حاضر؛ «مارک نیوسون» از سال 2014 با لویی ویتون همکاری می‌کند تا هنر سفر را تغییر دهد. اولین همکاری او در مجموعه “Celebrating Monogram” ظاهر شد، که برای آن کمپینی بنام «کوله پشتی نهایی معاصر» را ایجاد کرد. او با استفاده از رنگ های روشن و جذاب بسیاری از ملزومات سفر لویی ویتون، از جمله چمدان Horizon Soft را در سال 2019، و مدرنیزه کردن زیبای چمدان پگاز در سال 2022، طراحی و مهندسی کرده است.

این مجموعه اولین بار در سال 2016 ارائه شد، مجموعه کنونی و نمادین Horizon توسط Marc Newson به دلیل طراحی مبتکرانه، دوام و عملکرد عالی، نقطه عطفی واقعی در خانواده چمدان‌های Louis Vuitton بود. کیس‌های بسیار سبک در کامپوزیت مش قالب‌گیری شده با بوم مونوگرام یا Damier که با دقت و وسواس ‌ویژه طراحی شده؛ پوشانده و با پوست گاو طبیعی تزئین شده‌اند.

فصل نخست «افق‌ها پایان نمی‌یابند» با بازی لیونل مسی، از 14 آوریل 2023 منتشر خواهد شد.

Horizons-Never-End

 

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: برندبرچسب‌ها: , بازدیدها: 515
تاریخ انتشار:27 فروردین, 1402

دیدگاه خود را بنویسید

1 + 19 =