در سرزمین عجایب جادویی ساعت‌ها، OMEGA در آخرین ساعات سال شادی می‌آورد. انتخاب‌های خیره‌کننده برای سال جدید در رنگ‌های سبز، استیل و طلایی ارائه شده‌اند. مجموعه‌ای درخشان از مدل‌های ساعت امگا که به همان اندازه که دقیق و زیبا هستند، ظریف و جذاب هم می‌باشند.

ساعت-omega

هر سبک داستانی برای بیان‌کردن دارد، و این ساعت‌ها را به یک هدیه عالی برای شخصی خاص تبدیل می‌کند، یا شاید هم به‌عنوان یک گنج برای خودتان. اگر بخواهیم در یک جمله این ساعت را توصیف کنم باید بگویم که این ساعت‌ها بی‌زمان‌ترین انتخاب‌هایی هستند که می‌توانید انتخاب کنید.

ساعت-اسپیدمستر-مون-واچ

ساعت امگا مدل اسپیدمستر مون واچ

Speedmaster Moonwatch

این ساعت درخشان با طراحی جذاب و گیرای خودش، همان گونه که از اسمش مشخص است شبیه ماه می‌ماند. ساعت 42 میلی‌متری از طلای 18 عیار طلائی OMEGA ساخته شده است که از نور کم‌رنگ ماه در آسمان شب الهام گرفته شده است. مکمل این آلیاژ یک صفحه PVD سبزرنگ و یک حلقه سرامیکی سبزرنگ می‌باشد. در قسمت داخلی، Co-Axial Master Chronometer Caliber 3861 یک نواده مستقیم از کالیبر 321 افسانه‌ای است که به کره ماه سفرکرده بود، قرار دارد. این مدل برای افرادی که همیشه جزء بهترین‌ها هستند، ایده‌آل است.

 

ساعت-امگا-Mini-Trésor

مدل Mini Trésor

با این مدل درخشان، زمان واقعاً طلایی است. برای دستیابی به‌ظاهر، OMEGA از طرح محبوب De Ville Trésor خود استفاده کرده و آن را با اندازه جدید 26 میلی‌متری اصلاح‌کرده است. ساعت چشم‌نواز از طلای 18 عیار Moonshine™ ساخته شده است و دارای الماس‌هایی است که به زیبایی در امتداد قاب خم می‌شوند، این یک طراحی جسورانه است. صفحه گنبدی و دستبند مشبک هر دو دارای نقش‌برجسته ابریشم مانند هستند، درحالی‌که پشت قاب کریستال یاقوت کبود متالیز شده دارای جلوه آینه‌ای است. یک ساعت با بعد زمان واقعی و قابل‌لمس، مطمئناً نفس‌گیرترین هدیه‌ای است که هرکسی می‌تواند دریافت کند.

امگا-اسپیدمستر-57

ساعت امگا مدل اسپیدمستر57

Speedmaster 57

به سال 1957 خوش آمدید. ما به شروع داستان Speedmaster برای این اختراع مجدد کلاسیک بازگشتیم. طراحی 40.5 میلی‌متری از مدل اصلی و انقلابی الهام گرفته شده است که دقیقاً 65 سال پیش وارد بازار شد – با جزئیات مشخصی مانند عقربه‌های زیبا و مقیاس سرعت‌سنج روی یک قاب برس خورده. OMEGA همچنین به لطف حرکت سیم‌پیچ دستی، دستبند قدیمی و ارتقاء دادن استاندارد Master Chronometer، ظاهری باریک به ساعت فولادی ضدزنگ داده است. این ساعت سبزرنگ را بهترین هدیه برای آنانی است که میراثی از سال 1957 می‌خواهند.

ساعت-امگا-Constellation

Constellation

این طرح نمادین صورت فلکی که از سال 1982 دوست داشته شده است، ترکیبی از 40 سال اشتیاق و نوآوری است. این مدل سبز ماچا که با رنگ‌های روشن به‌روز شده، بخشی از مجموعه جدید پاستلی است که طیف وسیعی از انتخاب‌های متنوع را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. توجه داشته باشید که چگونه صفحه به طرز شگفت‌انگیزی با اعداد رومی روی قاب، همراه با 12 شاخص الماسی که درخشندگی بیشتری را اضافه می‌کنند، مطابقت دارد. ساعت 28 میلی‌متری با پنجه‌های صیقلی معروف خود همراه است و هدیه‌ای عالی برای کسانی است که دوست دارند منحصربه‌فرد به نظر برسند.

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: آکسسوریبرچسب‌ها: , بازدیدها: 706
تاریخ انتشار:16 دی, 1401

دیدگاه خود را بنویسید

پانزده − ده =