چند روز پیش «متیو پری» بازیگر محبوب سریال محبوب «فرندز» درگذشت. در این‌جا می‌توانید خبر مربوطه را بخوانید. از آن‌جایی که پلیس نکته مجرمانه‌ای پیدا نکرده بود و بعد از آزمایش ماجرای اوردوز هم کنار زده شد، بحث خودکشی به میان آمد. در حالی که کاربران فضای مجازی پرونده‌ی جنجالی‌تری را تشکیل داده‌اند. «هیچ‌یک» این حاشیه را برای شما توضیح می‌دهد.

بیانیه‌ی مبهم بازیگران فرندز در خصوص مرگ متیو پری

به لطف فضای مجازی صمیمیت بازیگران سریال «فرندز» بر کسی پوشیده نیست. در حالی که هیچ‌کدام از آن‌ها تا بیست‌و‌چهار ساعت هیچ واکنشی به مرگ «چندلر» نشان نداده بودند؛ بعد از مدتی سکوت بیانیه‌ای جمعی در اختیار «ورایتی» قرار دادند. «جنیفر انیستون» «کورتنی کاکس»، «لیزا کودرو»، «مت لبلانک» و «دیوید شویمر» به متیو پری ادای احترام کردند و نوشتند: «همه ما برای از دست دادن متیو به شدت ویران شده‌ایم. ما بیشتر از یک همکار بودیم، یک خانواده‌ایم. چیزهای زیادی برای گفتن داریم اما در حال حاضر لحظات اندوهگین و غیر قابل تصوری را سپری می‌کنیم.»
جمله‌ی «چیزهای زیادی برای گفتن داریم اما…» از نگاه رسانه‌ها پنهان نمانده‌ است.

فضای مجازی و در خواست کمک

بعد از خبر مرگ «متیو پری» کاربران علاقه‌مند به «چندلر» با به اشتراک گذاشتن عواطف غم‌انگیزشان با هم همدردی کردند. در این میان برخی از کاربران، مرگ بازیگر محبوب‌شان را اتفاق ندانسته و کشته شدن تلقی کرده‌اند. آن‌ها بر این باور هستند که «متیو» در فضای مجازی درخواست کمک کرده است. دلایل آن‌ها را می‌خوانیم:
متیو-پری-عکس2
۱_ متیو در چند پست آخر از «بت‌سیگنال» استفاده کرده که نشانه در خطر بودن است و البته هربار از نظر کاربران با کپشنی نامفهوم درخواست کمک کرده است. او در زیر یکی از پست‌هایش نوشته: «متوجه هستید، چه می‌گویم؟»

۲_او در یک ویدئوی کاملاً نامفهوم سه عدد «کرنبری» روی میز گذاشته و این فیلم را منتشر می‌کند. کاربران این پست را به گروه موسیقی «کرنبریز» که سرگروهشان به علت خفگی در آب درگذشته، ربط داده‌اند. «دلارس مری آیلین اریوردن» یکی از زنان شاخص موسیقی آلترنتیو راک در اوایل دهه‌ی ۹۰ میلادی و سرگروه «کرنبریز» بود که به علت خفگی در وان حمام در حالت مستی فوت کرد. کاربران بر این باورند که «متیو پری» نه تنها در خطر بوده بلکه خواسته با انتشار این ویدئوی به ظاهر بی‌ربط در آن زمان نوع مرگش را پیش‌بینی و توجه را به کشته شدن احتمالی‌اش جلب کند.

متیو-پری-عکس1
۳_آخرین پست «متیو پری» در همان جکوزی خانه‌ای است که جانش را از دست داده‌.
۴_«متیو پری» پیش از انتشار چند پست نامفهوم آخر، بیشتر از خودش، کارهایش و یا طبیعت برای محتوا استفاده می‌کرده است.

متیو-پری-عکس3
به نظر شما کاربران و دوستداران «متیو پری» از یک معنا پرده برداشته‌اند یا معما ساخته‌اند؟

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: سینمابرچسب‌ها: , , بازدیدها: 523
تاریخ انتشار:9 آبان, 1402

دیدگاه خود را بنویسید

4 × 2 =