کمپانی‎‌های تگ هویر و پورشه به هم می‌پیوندند تا یک ساعت جدید جسورانه و اسپورت، با الهام از دنیای مسابقه‌ای بنام TAG Heuer Carrera Chronograph x Porsche Orange Racing تولید کنند..

در فوریه 2021، تگ هویر و پورشه یکی از قوی‌ترین شراکت‌هایی را که بین یک سازنده خودرو و یک ساعت‌ساز دیده شده بود، تشکیل دادند. پس از پنج همکاری قبلی موفق که طرفداران هر دو برند را خوشحال کرده‌، اکنون ششمین محصول خود را معرفی می‌کنند: TAG Heuer Carrera Chronograph x Porsche Orange Racing، مدلی که شور و اشتیاق پایدار هر دو برند برای مسابقه را به نمایش می‌گذارد.

TAG Heuer و Porsche بار دیگر تاریخ و شوق مشترک خود را برای مسابقه برجسته می کنند . . .

تگ هویر و پورشه تاریخچه ای غنی، طرز فکر مستقل، قدرتمند و تعهد به طراحی عالی دارند. حدود 70 سال است که مسیرهای آنها در پیست مسابقه و خارج از آن در هم می‌پیچد. پیوند مستحکم و پایدار بین TAG Heuer و پورشه عمدتاً از ریشه های مشترک آنها در اتومبیلرانی ناشی می شود و یکی از واضح ترین موضوعات مشترک بدون شک خود نام Carrera است. Carrera Panamericana یک مسابقه افسانه ای است که به عنوان یکی از خطرناک ترین مسابقات در جهان شناخته می شود. این الهام بخش پورشه‌ای بود که در مسابقات کاررا پانامریکانا در سال 1954 در کلاس خود به پیروزی دست یافت و قدرتمندترین مدل خود را به افتخار آن نامگذاری کرد.

ساعت تگ-هویز

پورشه 911 کاررا و TAG Heuer Carrera هر کدام به نماد تبدیل شده‌اند و اخیراً به مناسبت پنجاهمین سالگرد پورشه 911 کاررا RS 2.7 در پاریس جشن گرفته شده است.

پس از به اشتراک گذاشتن چندین دستاورد به یاد ماندنی و افتخار یک همکاری پربار، طبیعی است که این دو شریک تصمیم گرفتند نسخه جدیدی از TAG Heuer Carrera Chronograph را به عنوان نماد میراث مسابقه ای خود توسعه دهند.

قاب-پشتی-ساعت-تگ-هویر

فردریک آرنو، مدیرعامل TAG Heuer می‌گوید: «با چنین میراث قوی مشترک با پورشه در زمینه مسابقه، ما هیجان‌زده‌ایم که ساعت جدیدی را ارائه کنیم که هیجان باورنکردنی را در بر می‌گیرد. همچنین این محصول اشاره ای به تاریخ مشترک TAG Heuer و Porsche است، تاریخی که ما همچنان به ساختن آن ادامه می دهیم. تیم های ما در کنار هم، با تخصص و خلاقیت خود، یک ساعت جسورانه و قدرتمند ساخته اند که یک طراحی اسپرت و در عین حال زیبا به حساب می‌آید.

رابرت آدر، مدیر ارشد بازاریابی Porsche AG، می‌گوید: «TAG Heuer Carrera Chronograph x Porsche Orange Racing همه چیز درباره دنیای مسابقه را داراست و نشان‌دهنده عملکرد بالا و هیجان سرعت است. نمونه ای از طرز فکر مشترک ما در حالی که به سفر هیجان انگیز خود به عنوان شریک ادامه می دهیم.”

TAG Heuer Carrera Chronograph x Porsche Orange Racing بر اساس کرونوگراف معروف TAG Heuer Carrera Sport Chronograph ساخته شده است و از TAG Heuer Carrera x Porsche Limited Edition پیروی می کند. کیفیت و عملکرد ارائه شده توسط Caliber Heuer 02 را حفظ کرده، و از 168 قسمت شامل یک چرخ ستون و یک کلاچ عمودی تشکیل شده است. این ویژگی‌ها عملکرد زمان‌سنجی استثنایی را امکان‌پذیر می‌سازد و ذخیره انرژی چشمگیر 80 ساعت را ارائه می‌دهد.

طراحی TAG Heuer Carrera Chronograph x Porsche Orange Racing با زیبایی‌شناسی غیرقابل انکار پورشه، و دنیای مسابقه‌ای که آن را احاطه کرده است، مطابقت دارد. رنگ نارنجی پر جنب و جوش را می توان در سرتاسر ساعت پیدا کرد که با الهام از رنگ جرقه های آتش که خودرو روی آسفالت ایجاد می کند، الهام گرفته شده است. همچنین رنگ آتش که نمادی از سرعت است، اشاره می کند. این رنگ نارنجی را می‌توان روی لوگوی پورشه بروی قاب، و همچنین روی لاک، روی تاج و جزئیات گرافیکی با لمس‌های کوچک روی صفحه، با شماره‌های لاجوردی و عقربه ثانیه نارنجی مشاهده کرد.

صفحه-ساعت-تگ-هویر

یکی دیگر از رنگ‌های کلیدی در این نسخه ویژه مشکی است که با زیبایی درخشندگی نارنجی کنتراست دارد. طراحان TAG Heuer برای ایجاد این پوشش هماهنگ با رنگ‌های سلیقه‌ای، از رنگ مشکی در بافت‌ها و پرداخت‌های مختلف استفاده کرده‌اند.

کیس با بالاترین کیفیت رنگ مشکی کربن الماس مانند (DLC)، با رنگ بسیار عمیق، ظریف و مقاومت بی‌نظیر ارائه می‌شود. تکمیل صفحه مشکی از سینتیک و سرعت الهام گرفته شده است.

یکی از میراث‌های TAG Heuer Carrera x Porsche مدل‌های 2021 و 2022، وزن نوسانی طراحی‌شده سفارشی است که ادای احترام به فرمان پورشه است. وزن از طریق قاب شیشه‌ای یاقوت کبود قابل مشاهده است و با برچسب‌های «پورشه» و «TAG Heuer» مشخص می‌شود و دارای لمس‌های مشکی و نارنجی مانند چرخ ستون است که به طور هماهنگ طراحی این ساعت جدید را به هم گره می‌زند.

بند-پوست-گوساله--ساعت-تگ-هویر

در نهایت، بند پوست گوساله کربن مانند این ساعت به رنگ مشکی، که رنگ نارنجی را برجسته می‌کند، الهام‌بخش مدل مسابقه‌ای TAG Heuer Carrera Chronograph x Porsche Orange Racing است. دوخت آن اشاره‌ای ظریف به روکش صندلی‌های اتومبیل‌های پورشه دارد، که با تضاد چشمگیر دوخت و آستر نارنجی نشان‌دهنده علائم مسابقه‌ای که اتومبیل‌ها با سرعت بالا ایجاد می‌کنند.

TAG Heuer Carrera Chronograph x Porsche Orange Racing که به عنوان یک نسخه ویژه تولید شده است، در بسته بندی مشکی TAG Heuer x Porsche با طراحی خاص و با جزئیات نارنجی پر زرق و برق ارائه می‌شود.

TAG-Heuer-x-Porsche

TAG Heuer Carrera Chronograph x Porsche Orange Racing که از فوریه 2023 در دسترس بوده و به فروش می‌رسد.

TAG Heuer Carrera Chronograph x Porsche Orange Racing

CBN2A1M.FC6526

  • کالیبر HEUER 02 اتوماتیک
  • کارکرد: ساعت، دقیقه، ثانیه، کرنوگراف
  • صفحه عمودی مشکی الهام گرفته از علائم سرعت، و طرح کلی نارنجی
  • فلنج مشکی با نشانه های سفید
  • قاب فولادی مشکی DLC با قطر 44 میلی متر
  • قاب ثابت تاکی متر سرامیکی مشکی، حروف PORSCHE
  • کریستال یاقوت کبود اریب دار، گنبدی شکل با درمان ضد انعکاس دوگانه DLC مشکی و تاج فولادی لاکی نارنجی در ساعت 3
  • قاب پشتی یاقوت کبود فولادی مشکی DLC با حکاکی مخصوص
  • مقاومت در برابر آب: 100 متر
  • بند چرمی لطیف و بافت دار از پوست گوساله مشکی با آستر نارنجی پشت گیره، تاشو فولادی DLC با دکمه های فشاری

تصاویر ساعت جدید و اسپورت تگ هویر

 

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: آکسسوریبرچسب‌ها: , , بازدیدها: 293
تاریخ انتشار:24 اردیبهشت, 1402

دیدگاه خود را بنویسید

هفده + نه =