این عبارت نادر توسط نسل پنجم Maestra Ronera Jassil Villaneuva Quintana ایجاد شده است. نسخه محدودی از 460 بطری، به‌پاس روح پیش‌گام، کاشف و بنیان‌گذار آندرس بروگال و بسیاری از اساتید که شور، گرما و شادی این برند را به دنیا آوردند، تولید شده است.

مایع درون این شیشه یک هنر است

بروگال، با بیش از 134 سال تجربه محصولی خارق‌العاده ارائه می‌دهد. داستان زمانی آغاز شد که دون آندرس بروگال پس از مدتی در اسپانیا و کوبا و سپس در جمهوری دومینیکن ساکن شد و در سال 1888 با کمک پسرانش شرکت بروگال را تأسیس کرد. ابتدا تیم خانوادگی شروع به کشت نیشکر کردند. پس از آن هنر ظریف انتخاب، تکنیک دوگانه بروگال را با استفاده از چلیک شری بوربون و اولوروسو به ارمغان آورد.

دون آندرس محصولی را تولید کرد تا همه از چهارگوشه جهان در حیرت بمانند. بعد از آن هر نسل همین کار را انجام دادند، تشویق شدند و سفر خود را دنبال کردند تا بهترین بروگال را به نمایش بگذارند و به‌تدریج بر دستاوردهای پیشینیان خود در یک سفر اکتشافی بی‌پایان که با بنیان‌گذار آن آغاز شد، بنا کردند.

ANDRÉS-BRUGAL

آندرس بروگال

نت‌های غنی و متعادل از دانه‌های قهوه برشته شده و کاکائو تازه برداشت می شود، به‌آرامی با رایحه شیرین دولچه د لچه فاج خانگی و نرمی کره‌ای کیک رام دومینیکن ادامه پیدا می‌کند. نتیجه آن ترکیب طعمی از بلوط، لوبیا وانیل و کارامل شیرین است که با توت‌های رسیده تازه، نت‌های ظریف دانه‌های فلفل سیاه معطر و میخک شیرین پوشش داده می‌شود. پوشش خشک ابریشمی و طولانی‌مدت به‌شدت سرشار از ادویه‌های چوبی و گرم‌کننده است و مایع، رنگی گرم و کهربایی به خود می‌گیرد.

Jassil Villanueva Quintana می‌گوید: «طعم‌های اصلی دومینیکن برای ایجاد مایعی خارق‌العاده باشخصیت شگفت‌انگیز ترکیب می‌شوند که مرزهای اکتشاف را جابه‌جا می‌کند. این محصول با طعم شیرینی روی بینی، و طعمی ماندگار، جشنی واقعی از طعم‌های متمایز پورتو پلاتا است.

ANDRÉS-BRUGAL-آندرسن-بروگال

سفر استادانه

این بطری در یک‌کابین نمایشی سفارشی ارائه شده است که بر اساس نمونه‌های مسافرتی که محصولات قبلی دربسته بندی‌شان استفاده می‌کردند، ارائه می‌شود. ساخته شده از بلوط آمریکایی و حکاکی شده با الگوی الماسی که یادآور توری است که بسیاری از بطری‌های بروگال را احاطه کرده است و نماد محافظت از محموله‌های گران‌بها است. بخش‌های دوقلو تا می‌شوند تا یک ظرف کریستالی با نسخه محدود که درون آن پنهان شده است، نمایان شود. بطری که توسط سطوح آینه‌ای و توسط هاله‌ای از نور منعکس شده احاطه شده است که مایع غنی کهربایی را برجسته می‌کند. سطوح آینه‌کاری شده به طرز ماهرانه‌ای با نقشه‌ای از جهان حکاکی شده‌اند که نشان‌دهنده سفر بروگال است که برای اولین‌بار از اسپانیا به دریای کارائیب مسافرت کرد.

 

قیمت

قیمت این محصول جدید 2200 پوند است، 30 بطری آن منحصراً در بریتانیا فروخته می‌شود.

 

به اشتراک گذاری

تاریخ انتشار:10 اردیبهشت, 1402

دیدگاه خود را بنویسید

13 − 8 =