برند لاپری La Prarie جزو یکی از لوکس‌ترین برندهای آرایشی است که در سال 1931 فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت سوپرلوکس و تشریفاتی یکی از معتبرترین شرکت‌های تولیدکننده محصولات مراقبت از پوست است. محصولات این برند به علت داشتن فرمول انحصاری، یک محصول ضد پیری باخاصیت جوانی است که به تأیید بسیاری از متخصصان در سراسر جهان رسیده است.

زیبایی هنرمندانه

شرکت لاپری به ‌عنوان یکی از محبوب‌ترین مارک‌های جهان که در بیش از 100 کشور به‌عنوان نمادی از کیفیت، لوکس به رسمیت شناخته می‌شود، کرم‌پودر کانسیلر خاویار را به بانوان خاص‌پسند و باسلیقه که به زیبایی و سلامت پوستشان اهمیت زیادی قائل هستند را پیشنهاد می‌دهد. این کرم با عصاره مواد دریایی کمیاب که ترکیب شده با عصاره خاویار است یک اکسیر جوانی شناخته می‌شود که پوشش کاملی را بر روی صورت انجام داده و راحتی را پوست شما هدیه می‌دهد. هم چنین دارای قدرت حفاظت در برابر اشعه مضر خورشید است که از پوستتان محافظت می‌کند. این محصول جادویی به‌عنوان یک کرم مجلل و بسیار لوکس معرفی و برای پوست یک محصول فوق‌العاده زیبا و جذاب عمل می‌کند.

Beauty cognoscenti می‌تواند فوراً بسته‌بندی آبی کبالتی لوسیون‌ها، کرم‌ها و سرم‌ها را متعلق به برند لوکس مراقبت از پوست سوئیسی La Prairie تشخیص دهد. و به این دلیل است که یک ملاقات تصادفی در سال 1982 با هنرمند مشهور نیکی دو سنت فاله منجر به تبادل خلاقانه‌ای شد که به الهام‌گرفتن رنگ موردعلاقه هنرمند در پشت مجموعه نمادین Skin Caviar La Prairie شد. استفاده چشمگیر سنت فاله از آبی کبالتی که او آن را به‌عنوان “رنگ شادی و شانس” توصیف کرد، همراه با سایر رنگ‌های اصلی پر جنب‌وجوش، به طور نمادین دیدگاه مدرنیستی و مترقی او را از جسارت و قدرت نشان می‌دهد.

کرم-پوست-خاویار-لاپری

کرم پوست شبانه خاویار لاپری

در جشن جدیدترین محصول اضافه شده به مجموعه La Prairie، کرم پوست شبانه خاویار خودنمایی می‌کند. این کرم وقتی شما خواب هستید کارش را ذره‌ذره انجام می‌دهد. قدرت جذب در پوست هنگام خواب افزایش پیدا می‌کند و ترکیبات موجود در کرم شب به‌خوبی جذب می‌شوند. Prairie این کرم را برای کار با ریتم شبانه‌روزی پوست برای مقابله با روند پیری تولید کرده است. ماده مخفی موجود در کرم صورت، رتینول طبیعی است که دانشمندان La Prairie آن را به‌عنوان یکی از اجزای درونی خاویار شناسایی کردند که فقط در شب رشد می‌کند. رتینول به دلیل اثربخشی خطی‌اش موردعلاقه است و در کرم شبانه رتینول مشتق شده از خاویار با ویتامین D، تری گلیسیرید و امگا 3، 6 و 9 ترکیب می‌شود تا چین‌وچروک را از بین ببرد.

در طول شب، تمرکز پوست در درجه اول بر بازسازی است. درحالی‌که در طول روز عمدتاً روی محافظت آن. روال شبانه مجموعه با استفاده از اسانس در لوسیون Skin Caviar روی پوست تمیز و سپس لیفت مایع، لیفت چشم و کرم دور چشم لوکس و سپس کرم شب بانفوذ سریع شروع می‌شود. در صورت نیاز به لذت بیشتر، ماسک خواب لوکس خاویار (این ماسک، منافذ باز پوست که بر اثر آلودگی هوا به وجود آمده‌اند را عمیقاً پاک‌سازی می‌کند. درنهایت آنها را باخاصیت و مواد خود پرکرده که موجب، بسته‌شدن خودبه‌خود منافذ می‌شود.) را می‌توان به‌جای کرم استفاده کرد.

 

ویژگی‌های کرم خاویار لوکس لاپری

LA PRAIRIE SKIN CAVIAR LUXE CREAM

  • مناسب برای مراقبت از پوست خشک و شکننده
  • ترکیبات: عصاره مواد دریایی نادر و کمیاب، عصاره خاویار، آلفا هیدروکسی اسید، خوراک، ترکیبات کلاژن ساز و آنتی اکسیدان های قوی

موارد استفاده:

  • لیفتینگ و محافظت کننده از پوست
  • نرم کننده و پاک کننده پوست
  • کاهش دهنده چروک های پوست و جلوگیری از افتادگی پوست
  • پروتئین‌های دهنده های خاص موجود در این کرم حالت کششی پوست را تا دو برابر استحکام می بخشند.

 

به اشتراک گذاری

تاریخ انتشار:15 اردیبهشت, 1402

دیدگاه خود را بنویسید

چهار × دو =