لیست بهترین‌ها همیشه ذهنی و سلیقگی است، اما سریال‌هایی وجود دارد که در همه این «برترین‌ها» وجود دارد و در این یادداشت از یک سلیقه مشترک حرف می‌زنیم.

«سوپرانوها»

سوپرانوها

شخصیت اصلی، گانگستر، تونی سوپرانو، بین «کار» و خانواده سرگردان است، نزد یک روانپزشک می‌رود و با حملات پانیک دست و پنجه نرم می‌کند. «سوپرانوها» جوایز زیادی و جایگاه شایسته‌ای دارد.

«بریکینگ بد»

سریال غیر ایرانی

معلمی که بر اثر سرطان می‌میرد به خاطر خانواده‌اش قانون را زیر پا می‌گذارد. برایان کرانستون و آرون پل، Breaking Bad را به یکی از موفقیت‌های دهه گذشته تبدیل کردند.

«بازی تاج و تخت»

سریال-تاج-و-تخت

سریال عالی حماسی و فانتزی در یک بطری، «بازی تاج و تخت» مجموعه‌ای است که قالب را شکست، صراحت صحنه‌هایش را تحت تأثیر قرار داد و ده‌ها کد فرهنگی و کهن الگو را به جهان داد.

«قله‌های دوقلو»

یک شهر مرموز در بیابان، یک قتل عجیب، شخصیت‌های غیرمعمول – کارگردان دیوید لینچ با حرکت‌هایی که کل صنعت سریال های تلویزیونی را تغییر داد.

«دوستان»

«دوستان» سرود عشق، دوستی و جوانی است که به لطف شش شخصیت اصلی برای همیشه ماندگار و هنوز خنده دار و مرتبط است.

«آشنایی با مادر»

سریالی که طرفداران پروپاقرصش را هنوز از دست نداده. روایت پدری برای فرزندانش از نحوه آشنایی با مادرشان.

«مردان دیوانه»

سریال غیر ایرانی

دهه شصت محیطی است که اتفاقات نسبتاً غم انگیز این سریال در آن رخ می‌دهد. شخصیت های فیلم Mad Men کت و شلوارهای کاملاً مناسبی می پوشند و در موقعیت های بسیار سخت خود را حفظ می کنند.

«دکتر هاوس»

دکتر-هاوس

کفش‌های کتانی، عصا، بد خلقی و نبوغ -همه این‌ها دکتر هاوس است. هر قسمت داستان جداگانه‌ای از بیماری است که او با آن سر و کار دارد. سریالی برای روشنفکران و عاشقان پازل.

«تاج پادشاهی»

تاج-پادشاهی

سریال بریتانیایی درباره زندگی خانواده سلطنتی صریح، بدون عجله و مرتبط است.

«وارثان»

حماسه‌ای پر از پیچش‌های داستانی غیرمنتظره و بازیگری درخشان. جرمی استرانگ در یکی از نقش‌های اصلی استادی در سطح آل پاچینو است.

به اشتراک گذاری

تاریخ انتشار:29 اردیبهشت, 1403

دیدگاه خود را بنویسید

هجده + هفده =