کتابخانه‌ها جادویی‌ترین مکان‌های شهری هستند. دیوارهای باشکوه پر از کتاب‌ها با ضخامت‌های متغیر و رنگ‌های دلفریب، مکانی را برای خلوت شخصی، کار گروهی و یا عمق دادن به ایده‌ها می‌سازند. اما برای حضور در کتابخانه‌ها، چه آیتم‌هایی را باید به همراه داشته باشیم؟ بی‌شک هر برندی از هم‌آغوشی با ادبیات لذت می‌برد و ترجیح می‌دهد یک قصه بخشی از معرفی برندش باشد. تلاش‌ متفاوت برندها برای تبلیغات محصولاتشان یک پرونده قطور است. اما سؤال قبلی را به‌تازگی یک برند به جالبی پاسخ داده است.

برند-مون-بلان

برند لوکس «مون بلان» که احتمالاً آن را بیشتر با خودکارها و خودنویس‌های لوکسش می‌شناسیم، یک ایده‌ی خلاقانه و هنرمندانه را معرفی می‌کند. این برند با کمپین «شور کتابخانه‌ها» قصد دارد تا با پر رنگ کردن قدرت الهام‌بخشی کتابخانه‌ها، هویت پرتکاپو و متنوع شهرهای سراسر دنیا را به کمک مکان‌های ادبی کشف کند. این سفر از لندن تا میلان و از نیویورک تا شانگهای ادامه دارد. «مون بلان» استایل خاص خودش برای حضور در این مکان‌ها را معرفی می‌کند و البته هر استایل چیزی نیست جز  بازتاب انرژی و حیات همان شهر!

کمپین-مون-بلان

«مارکو توماستا» مدیر تبلیغات «مون‌ بلان» در این‌باره می‌گوید:

«کتابخانه‌ها پنجره‌های بی‌نظیر مسحور کننده‌ای هستند که به درون یک شهر، کشور و یا فرهنگ باز می‌شوند. آن‌ها مکان‌هایی برای روشنگری، الهام بخشی و خلاقیت‌اند. مکان‌هایی که از داستان‌ها محافظت می‌کنند، ایده‌ها در آن‌ها همچون گنجینه‌هایی نگهداری می‌شوند و همه منتظر کشف شدن هستند. این سفر، ما را به دور تا دور دنیا برده است، زیرا با وجود اینکه قدرت کلمه‌ها جهانی است، هر شهری تاثیر خودش را دارد که در کتابخانه‌ها انعکاس پیدا کرده است و ماجراجویانی که در آن‌ها زندگی می‌کنند شخصیت و استایل خاص خود را به همراه «مون بلان» به‌عنوان یک بخشی از سفر ماجراجویی خود دارند.»

کمپین-شور-کتابخانه-ها

این کمپین مجموعه‌ی متنوع Extream 3.0 را معرفی می‌کند. این مجموعه شامل تمام آیتم‌هایی است که در زندگی روزانه به آن‌ها احتیاج پیدا می‌کنیم: جا سوییچی، جاکارتی، کیف پول، کیف کمری، کوله پشتی و حتی چمدان چرخ‌دار که همگی در هماهنگی با خودنویس‌ها هستند. Extreme 3.0، با الگوی متفاوتش و سبک‌سگک‌های M Lock 4810، تعریف شده است. تمام محصولات با دقت زیاد و هنرمندانه ساخته شده‌اند تا زندگی روزانه‌ی ما را تکمیل کنند و به مراحل بالاتری ببرند؛ چه در محل کار باشیم، چه در حال ورزش و چه در حال کشف شهرهای جدید!

محصولات این مجموعه در رنگ‌های مشکی، سبز بریتانیایی، آبی و خاکستری ( به رنگ آهن چکش‌خورده) ارائه شده‌اند. جنس محصولات چرم دانه‌دار کامل ( چرم خالص) است و از فلز مشکی رنگ برای پرداختن به جزییات و تزیینات استفاده شده است. اکثر آیتم‌ها شامل بندهای جدا شدنی برای استفاده بدون بند هستند وکوله‌پشتی‌ها با داشتن بخش محافظ لپ‌تاپ، می‌توانند بهترین گزینه برای یک کوله پشتی راحت و همراه باشند. الگوی متمایز و برجسته روی محصولات، که پیوستگی با کلمات را نشان می‌دهد، از آرشیو «مون بلان» گرفته شده است. علاوه بر آن، آرایش خط‌های موازی روی محصولات، الهام گرفته شده از امتحان کردن خودنویس Meisterstück است.

برند-معروف-مون-بلان

شاید در توضیح طرح‌های محصولات در این کمپین باشکوه فرهنگی گفته‌ی مارکو توماستا کافی باشد: «چیزی که من دوست داشتم، ایجاد یک پیوستگی بین این سمبل‌ها بود. گویی که خودنویس نشان خود را روی چرم گذاشته است.»

برند-لوکس-مون-بلان

 

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: استایل, برندبرچسب‌ها: , بازدیدها: 323
تاریخ انتشار:1 مهر, 1402

دیدگاه خود را بنویسید

13 + شش =