قرارهای عاشقانه یکی از حساس‌ترین ساعات زندگی محسوب می‌شود. کمتر کسی را سراغ داریم که دلش نخواهد در این قرار، بهترین باشد. همچنان در دنیا در این باره آموزش‌های به‌روزی وجود دارد. شیوه‌ی نشستن، حرف زدن، راه رفتن، همه و همه بارها مورد بحث و آموزش قرار گرفته است. در این یادداشت می‌خواهیم از عطر و رایحه‌ی محبوب برای یک قرار عاطفی ماندگار حرف بزنیم.

چوب، چرم، اقتدار

عطرها نت‌های مختلفی دارند. در نهایت اما یک نُت مخاطب را درگیر می‌کند. منظورمان همان نتی است که ماندگاری بیشتری دارد. اگر شما یک مرد جنتلمن هستید و می‌خواهید قرار ماندگاری را رقم بزنید از عطرهای با نت چرم، تنباکو و یا چوب استفاده کنید. این نت‌ها شما را جذاب، مرموز و مقتدر نشان می‌دهد. سه رأس مثلث کشش برای خانم‌ها همین است. زن‌ها برای تصمیم‌گیری و انتخاب نیاز به یک دستیار شخصی دارند. این نت‌ها شبیه دستیار شخصی نفوذی عمل کرده و کمک می‌کنند از نظر دیگران جذاب به‌نظر برسید.

عطر-دیور-هوم-اینتنس

Dior Homme Intense یک عطر مناسب برای قرار عاشقانه

برای تعاریف بالا، این اسم را به‌خاطر داشته باشید. «فرانسوا دماشی» سازنده این «ادو پرفیوم» معتقد است «ترکیب چوب و سویه‌ی ظریف زنبق این محصول را هوس‌برانگیز کرده است».

«دیور هوم اینتنس» جلوه‌های اشرافی‌گرایی‌اش را از ترکیب وانیل، سدر و زنبق به ارث برده است. عطری اغواگر که به تن خاطره‌ی قرار شما سخاوتمندانه می‌نشیند.

 

وانیل، قهوه، کشش

بله. تأثیر سحرانگیز عطر جاده‌ی دو طرفه است. به‌عنوان یک زن شیک بودن حتی گاهی مهم‌تر از زیبا بودن است. در یک قرار عاشقانه تحت تاثیر قرار دادن مردها ساده نیست. پیچیدگی زن‌ها در کنار شیک بودنشان می‌تواند به صمیمی شدن سرعت ببخشد. مردها جذب زنانی می‌شوند که هدف دارند، تمرکزشان روی زندگی شخصی‌شان است و کمتر بدگویی می‌کنند. اما جلوتر از همه‌ی این‌ شناخت‌ها ردی است‌ که یک زن از خودش به جا می‌گذارد. ردی از یک‌ عطر خاص. نت وانیل، قهوه و چوب می‌تواند شما را اغواگر نشان داده و پیام دور از دسترس بودن شما را به مشترک مورد نظر برساند. ترکیب وانیل و قهوه یادآور شیرینی و تلخی است که یکی از شیطنت‌آمیزترین ترکیب نت‌هاست. زنی با چنین با شاد و قدرتمند به‌نظر می‌رسد.

Black Opium «بلک اوپیوم» از برند ایو سن لورن همان نتی است که کمک می‌کند همه به شما نگاه کنند. عطری جادوگر برای زنانی که قدر زیبایی و زمان خود را می‌دانند. ترکیب نت قهوه و یاس وقتی به اوج نیرومندی برسد یکی از جسورانه‌ترین عطرها را می‌سازد و می‌تواند قرار رویایی شما را عاشقانه‌تر کند.

به اشتراک گذاری

تاریخ انتشار:4 شهریور, 1402

دیدگاه خود را بنویسید

پانزده − پنج =