بعید می‌دانم هیچ یک از ما نگاهش به پیانوی منحصر به فرد و جذاب لوسید اکسو (Lucid Exo) بیفتد و چشم و دلش از تماشای ظرافت و دقت به کار رفته در این اثر، کیف نکند و سر ذوق نیاید. در توصیفِ خلاقیتی که این اثر را آفرینش کرده؛ جسارت بی‌ملاحظه و لطافت سخاوتمندانه‌ای وجود دارد که نمی‌شود ندیدهاش گرفت. اگر با تماشای شیب و نشیب‌ها و فراز و فرودهایی که پیکره‌ این پیانو را برافراشته باورتان شود که این پیانو، مسافر زمان است و از آینده به حال آمده تا چشم‌ها و گوشهایمان حظّ ببرند؛ کاملا حق با شماست.

با نگاه به این پیانو می‌توانیم از نو باور کنیم که خلاقیت و نوآفرینی، بی‌مرز و نهایت است و گستره آن به وسعت ذهن و خیال آدمی بدون محدودیت به پیش می‌رود و خلق می‌کند. ترکیب جادوی صدای پیانو لوسید اکسو و نوآوری چشمگیری که آن را چنین ایستا و درخشان کرده؛ قطعاً حیرت‌انگیز خواهد بود.

پیانو سه بعدی و شگفت انگیز لوسید اکسو

استودیوی MONAD با همکاری Blüthner اولین پیانوی کاملاً سه بعدی جهان EXO را برای رویاپردازان فناوری پیشرفته، ایجاد کرده است. این ساز خیره‌کننده از آلیاژ کامپوزیت چاپ شده با اکریلیک تقویت‌شده پوشش گرفته و بدن مواج آن به یکباره مهیب و خرامان می‎شود. برای خلق این اثر هنری شگفت‌انگیز از شمایل و طرح‌های گیاهان الهام گرفته شده است. هر کس EXO را ببیند آن را منظره‌ای فراموش‌نشدی می‌یابد. بی‌شک این پیانو گرند پیشرفته در جهان یکی از کمیاب‌ترین نمونه‌ها باقی خواهد ماند.

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: فرهنگ و هنر, موسیقیبرچسب‌ها: , , بازدیدها: 816
تاریخ انتشار:19 آذر, 1401

دیدگاه خود را بنویسید

5 × 2 =