نتیجه همکاری بین دنیای ساعت‌شناسی و قایق‌رانی، یک ساعت پیشرفته با فناوری جدید و پیچیده است. Submersible S BRABUS Verde Militare Edition با طراحی الهام‌گرفته از طرح ارتشی در کنار مواد کاملاً جدید و طراحی امروزی ارائه شده است.

مهندسی سوئیس و آلمان

برند ساعت سازی سوئیسی پنرای و برند آلمانی باراباس همکاری خود را از یک سال پیش آغاز کردند و قصد دارند محدودیت‌های فناوری، سبک و عملکرد را دگرگون کنند. هر دو تجربه قابل توجهی در ساخت ابزار برای کاشفان پویا و پیشگام و حرکت در عمق دریاها را دارند. این دو برند با هم مجموعه‌ای از ساعت‌ها را تولید می‌کنند که تخصص‌های جداگانه آنها را ترکیب می‌کنند، و هویتی جدید و واحد را تشکیل می‌دهند.

Panerai-Submersible-S-BRABUS

Panerai Submersible S BRABUS Verde Militare Edition جدیدترین سرمایه گذاری آنها است که در نسخه محدود به 200 قطعه تولید شده است و مطابق با سری قایق های سبز رادارگریز سری BRABUS Marine Shadow طراحی شده است.

مشخصات ساعت پنرای ساب مرسیبل اس باراباس

قاب 47 میلی متری آن از Carbotech ساخته شده است، یک ماده کامپوزیتی که روی مچ دست، سبک تر از فولاد یا تیتانیوم است و در برابر خوردگی مقاوم است. این ساعت، برای ماجراجویان مدرن که با شرایط سخت روبرو می‌شوند ایده‌آل است. تاج لاستیکی، نشانگر am/pm و شماره گیری فرعی ثانیه های کوچک بسیار زیبا طراحی شده و آرم BRABUS روی اهرم حرکت و حلقه ظاهر می شود.

PANERAI-SUBMERSIBLE-S

این ساعت توسط کالیبر P.4001/S، که از کالیبر اصلی P.4000 تکامل یافته است، نیرو می گیرد. این اولین حرکت خودکار با میکرو روتور خارج از مرکز است، که توسط Panerai Manufacture در Neuchâtel توسعه یافت. کالیبر P.4001/S به صورت خودکار، دارای ذخیره انرژی سه روزه است (نشانگر در پشت کیس این موضوع را پیگیری می کند). این حرکت پایه‌ریزی شده به وضوح قابل مشاهده است، صفحه تاریخ بدون مانع در شماره ساعت 3 از پنجره دیده می شود و قابل رویت است.

Panerai-Submersible-S-Brabus-Verde-Militare

کارآمدی و اسکلت بندی

پل ها و صفحات به گونه ای ساخته شده اند که تا حد ممکن نازک باشند، که به شما امکان می دهد تمرکز روی عملکرد حرکت باشد و ساعت را از نظر وزن بسیار سبک نگه می دارد. یک قاب چرخشی یک جهته زمان، عملکرد GMT را محاسبه می کند، در حالی که وزن نوسانی یک تکه و خارج از مرکز سیم پیچی دو جهته را فراهم می کند (دو فنر نیز در هنگام سایش ساعت را می پیچند). چرخ تعادل توقف و دستگاه‌های تنظیم مجدد ثانیه، زمان را با سیگنال زمان مرجع هماهنگ می‌کنند.

ساعت-پنرای-باراباس

ساعت پنرای ساب مرسیبل اس باراباس که در 200 نسخه محدود تولید شده است، با ساختار اسکلت بندی شده خود، تا عمق 300 متر در برابر آب مقاوم است و دارای دو تسمه لاستیکی و بند دوم آن به رنگ سبز نظامی(ارتشی) است.

به اشتراک گذاری

تاریخ انتشار:16 فروردین, 1402

دیدگاه خود را بنویسید

3 − 1 =