کتاب کریس گیبو، سفر پرهیاهوی جانبی را در یک فرآیند ۲۷ روزه قابل مدیریت خلاصه می‌کند. در اینجا ۱۰ درس عملی وجود دارد که می توانید به دست آورید:

۱. تمرکز بر آینده: با تصور تغییرات مثبتی که فشارهای جانبی شما در ۲۷ روز به ارمغان خواهد آورد، شروع کنید. این اهداف شما را روشن و انگیزه عمل می‌کند.

۲. ایده‌های سودآور: همه ایده‌ها یکسان خلق نمی‌شود. به دنبال ایده‌هایی باشید که قابل اجرا هستند (شما می‌توانید آن را انجام دهید)، سودآور (پول می‌آورد) و متقاعد کننده‌ است. (مشکل را حل می‌کند یا چیزی مطلوب ارائه می‌دهد).

۳. طوفان فکری: ایده‌های متنوعی را با استفاده از تکنیک‌های طوفان فکری ایجاد کنید. مدل‌های موجود را قرض بگیرید یا تطبیق دهید تا الهام بگیرید.

کسب-و-کار-اینترنتی

۴. ارزیابی ایده: نقاط قوت و ضعف هر ایده را تجزیه و تحلیل کنید. عواملی مانند تعهد زمانی، هزینه‌های راه اندازی و درآمد بالقوه را در نظر بگیرید.

۵. بودجه‌بندی پشت دستمال: درگیر برنامه‌های مالی پیچیده نشوید. از تخمین‌های ساده برای پیش‌بینی سودآوری بالقوه شرکت خود استفاده کنید.

۶. انتخاب بهترین‌ها: اگر تنها کار نمی‌کنید بهترین‌ها را در کنار خودتان داشته باشید. بهترین‌هایی که از نظر زمانی و مالی به هدف شما نزدیک باشند.

۷. مشتری خود را بشناسید: مشتری ایده‌آل خود (شخصیت خریدار) را شناسایی کنید.
درک نیازها و خواسته‌های آن‌ها به شما کمک می‌کند تا پیشنهادات خود را برای حداکثر تأثیرگذاری تنظیم کنید.

۸. ایجاد پیشنهاد شما: یک پیشنهاد قانع‌کننده ایجاد کنید که به وضوح مزایایی را که تلاش جانبی شما برای مشتری هدف شما فراهم می‌کند، مشخص کند.

۹. قیمت مناسب: استراتژی قیمت‌گذاری را تعیین کنید که هزینه‌های شما را با آنچه مشتری مایل به پرداخت است متعادل کند.

۱۰. راه‌اندازی کنید و بیاموزید: تلاش‌های جانبی خود را به بیرون برسانید! با استفاده از بازخورد مشتری برای بهبود مستمر پیشنهاد خود، از رویکرد آزمایش و اصلاح استفاده کنید.

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: ادبیاتبرچسب‌ها: , , بازدیدها: 585
تاریخ انتشار:24 اردیبهشت, 1403

دیدگاه خود را بنویسید

چهار + یازده =