تصور اینکه در آن طرف آب و در دنیای مد درگیری‌هایی شبیه به درگیری‌های خودمان وجود داشته باشد، کمی غیر واقعی به‌نظر می‌رسد. اما واقعیت اینجاست که در هر شغل و جغرافیایی عدم تفاهم‌هایی آشنایی وجود دارد. یکی هم همین ماجرای زندایا و برندهای مهم.
زندایا مری استورمر کلمن بازیگر و خواننده آمریکایی است. او جوایز مختلفی از جمله دو جایزهٔ امی ساعات پربیننده دریافت کرده‌ است. مجله تایم او را در فهرست سالانه خود در سال ۲۰۲۲ به عنوان یکی از ۱۰۰ فرد تأثیرگذار جهان معرفی کرد. این تا همینجا! حالا لاو روچ، طراح سبک لباس زندایا، نام خانه‌مدهای درجه یکی را که از لباس دادن به او برای فرش قرمز امتناع کردند، فاش کرده و از برخورد بد آن‌ها گفته است.

زندایا-مری
شاید بد نباشد که بدانیم چهره‌های مشهور دنیا با لباسی از برندهایی بر روی فرش قرمز ظاهر می‌شوند که به آن‌ها داده شده است. یعنی یک همکاری دو طرفه! حضور ستاره‌ها بر فرش قرمز یک فرصت تبلیغاتی برای برندهاست.
ورایتی گزارشی داده از عدم همکاری پنج برند مطرح دنیا با زندایا. این گزارش به نقل از لاو روچ طراح سبک زندایا تنظیم شده است.
روچ می‌گوید: «دیور، والنتینو، گوچی، سن لورن و شانل به زندایا لباس نداده‌اند و می‌گفتند او خیلی بی‌تجربه است و حالا در برنامه ما نیست.»

زندایا-مری-استورمر
زندایا تا اکنون هرگز به انتخاب خود یا بر فرش قرمز از این پنج برند لباسی نپوشیده است و به گفته روچ هرگز هم نمی‌پوشد. زیرا این دو اعتقاد دارند: «اگر به ما نه بگویید؛ این جوابی برای همیشه خواهد»
زندایا بازیگر دو رگه‌ای است که از سن کم در جریان‌های فرهنگی هنری حضور داشته و توانسته موفقیت خوبی هم به دست بیاورد.
روند رو به رشد او متوقف شدنی نیست. زندایا یکی از معدود بازیگران نسل جوان سینما به‌شمار می‌رود که ثابت کرده بدون هیچ حاشیه و سر و صدای رسانه‌ای می‌تواند پیشرفت کند.

زندایا-مری-استورمر-کلمن
زندایا با فیلم Spider-Man: No Way Home موفق شد تا برای نخستین‌بار در دنیای سینمایی مارول، توانمندی‌های بازیگری‌اش را به معرض نمایش گذاشته و جنبه‌های احساسی فیلم را بر عهده بگیرد تا جایی که طرفداران مرد عنکبوتی او را مورد حمایت قرار دهند. او زندگی عاطفی کم‌حاشیه‌ای را برای خود دست‌وپا کرده و برخلاف بسیاری از هم‌دوره‌ای‌هایش در این مورد بسیار با دقت است.
زندایا در سال ۲۰۲۱، جایزه نماد مد را دریافت کرد و جوانترین دریافت کننده این جایزه در تاریخ آن زمان شد. او را یکی از تأثیرگذارترین جنجالی‌های عرصه مد و فشن می‌دانند.
این بازیگر به‌ دلیل رفتار و استایل‌های خاصش به شهرت زیادی رسیده است و در اینستاگرام بیش از ۱۸۴ میلیون فالوور دارد.
دلمان می‌خواست با لاروچ ایمیل بزنیم و بگوییم به آن پنج برند بگوید: «به‌قول حبیب در سریال لیسانسه‌ها؛ حالا چه کسی ضرر کرده؟»

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: برندبرچسب‌ها: , , بازدیدها: 1436
تاریخ انتشار:27 اردیبهشت, 1403

دیدگاه خود را بنویسید

ده + 1 =