من واقعاً همه چیزهایی را که با آمدن «دنیل لی» در مورد باربری اتفاق می‌افتد دوست دارم. به‌عنوان مثال، به‌جای شخصیت‌های ستاره، این‌بار خلاقیت جدیدی برای معرفی برند و محصول به خرح داده است‌ بیایید به شما هم نشان بدهم تا ببینیم هم‌نظریم یا نه؟

«دنیل لی» مرد پشت پا زدن به عادت

دنیل لی (انگلیسی: Daniel Lee؛ ۲۲ ژانویهٔ ۱۹۸۶) طراح مد و مدیر اجرایی اهل بریتانیا است. در ستایش او همین‌طور اعتماد خانه مد «باُربری» به این طراح مد همین بس که او در دومین مجموعه‌ی خود و هفته مد لندن یکی از نمادین‌ترین طرح‌های تاریخ مد یعنی شطرنجی‌های برند را با نقوش جواهرات و ابزارآلات جایگزین کرد.

کوتاه از برند باربری بدانیم

باُربری، مارک معروف بریتانیایی که در سال ۱۸۵۶ توسط توماس ابربری تأسیس شد، در حال حاضر علاوه بر طراحی و تولید کالا، مالک شبکه‌ای از ۴۹۷ بوتیک و شعبه فروش، در ۵۰ کشور جهان است. شرکت کالای لوکس و خانه مد بریتانیایی در زمینه طراحی، تولید و توزیع پوشاک، لوازم آرایشی، عینک‌های آفتابی، لوازم جانبی، عطر و ترکیبات معطر فعالیت می‌کند. نشان این برند خانه‌های شطرنجی است. «کمپانی باُربری» تولیداتش را با رو لباسی باکیفیتی آغاز کرد که جزو کالای اصلی ارتش انگلیس به شمار می‌آمد. در خلال جنگ جهانی اول، باربری اولین طراحی محبوب «کت ترانشه» را برای افسران آماده کرد. شاید برای شما هم جالب باشد اگر بدانید این توماس باربری بود که پارچه‌ی ضدآب و بسیار مقاوم «گاباردین» را اختراع کرد. لوگوی شوالیه سوارکار، برای اولین بار همراه با کلمه لاتین «پرورسام» به معنی «به جلو» ظاهر شد. به‌طور کلی برند «باربری» اصلا بک برند عادی نیست و در شناسنامه‌ی کاری خودش دو بار تضمین سلطنتی گرفته. یک بار در ۱۹۵۵ که ملکه «الیزابت دوم»، یک تضمین سلطنتی با عنوان پوشاک ضد آب را به بربری اعطا کرد و دومی ۱۹۹۰ که «شاهزاده‌ی ولز» این تضمین را به برند بخشید. شاید بتوان ادعا کرد که «باربری» یکی از پیش‌روترین برندهای لوکس دنیاست. از سهام‌داری در بورس تا اسپانسر کارهای بی‌ربط به مد.

دنیل لی و شجاعت خلاقانه

کمپین تعطیلات سالانه «باربری» مملو از چهره‌های شایان ستایش است. چهره‌هایی که تا به امروز برای هیچ برندی کار نکرده‌اند. به گفته‌ی شاهدان آن‌ها از بهترین مدل‌های این عرصه خواهند شد و آینده‌ای درخشان دارند. در مجموعه عکس‌ها، روسری‌ها، کیف جدید «شیلد» و کیف «باربری نایت» در مرکز صحنه قرار دارد، اما اردک بی‌شک ستاره این نمایش است.
شما هم با من هم نظر هستید؟ این‌که در دنیای لوکس و بازار وحشی فروش که روی زیبایی چهره تکیه می‌دهد، یک «دنیل لی» لازم است تا قاعده‌ی بازی را عوض کند.

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: برندبرچسب‌ها: , , , بازدیدها: 177
تاریخ انتشار:13 آبان, 1402

دیدگاه خود را بنویسید

دو × 1 =