رابطه‌ی استایل شما با پاییز چطور است؟ از آن‌هایی هستید که زیر پتو می‌مانند و آرزو می‌کنند «بهار» بیاید یا شکوه بافت‌هایتان را با آکسسوری ترکیب می‌کنید و بیرون می‌روید؟ فصل پاییز برای خوش‌پوشان فصلی منحصر به فرد است. شاید یکی از بهترین زمان‌ها برای نشان دادن استایل شخصی باشد. در این فصل عاشقان رنگ خاکستری غوغا می‌کنند. بنابراین اصلاً تعجب آور نیست که افراد زیادی با «گروت‌فیت» (groutfit/خاکستری + لباس) در خیابان‌ها ظاهر شوند.

این اصطلاح لباسی را توصیف می‌کند که کاملاً از سایه‌های خاکستری تشکیل شده است. «گروت‌فیت» در ابتدا طرفداری نداشت و تمسخر می‌شد. یعنی بسیاری آن را لباسی ساده و دور از جذابیت می‌دانستند. با این حال، زمان تغییر کرده است و امروز شیک‌پوشان در سراسر جهان با افتخار لباس‌های خاکستری خود را در مد کژوال، اداری و عصرانه به نمایش می‌گذارند. این سایه‌های پیچیده خاکستری و ترکیب آن‌ها است که به شما امکان می‌دهد ظاهرهای چند لایه شیک ایجاد کنید. این ظاهر کلی به سادگی برای شما استایل ویژه‌ای را تضمین می‌کند. به‌ویژه که هنوز در ایران شناخته شده و همه‌گیر نیست‌.

جنیفر

چه کسانی از روند گروت‌فیت حمایت می‌کنند؟

چیزی در مورد رنگ خاکستری وجود دارد که به سختی قابل توضیح است و در طول پاییز، چه چیزی بیشتر از جذابیت «غیرقابل توضیح» می‌توانید بخواهید؟ به گفته «جی لو» هیچ چیز. «لوپز» از روند «گروت‌فیت» حمایت می‌کند.

نسخه‌ی «جی لو» از ترند «گروت‌فیت» که در حین بیرون رفتن و تقریباً این هفته در نیویورک پوشیده شده بود، شامل یک لباس گرمکن بسیار راحت و در عین حال شیک و نیم‌بوت‌های جیر خاکستری کیف Birkin بود.

جی‌جی حدید

«آیا کاری هست که دختر ما نتواند انجام دهد؟» این جمله را درباره‌ی توانمندی جی‌جی می‌گویند. تقاضا برای زیبایی‌شناسی الهام گرفته از حدید زیاد است‌. او را بهترین برندها می‌خواهند. ساده‌ترین استایلش مورد بحث رسانه‌ها قرار می‌گیرد و شاید زندگی خصوصی سختی را در پیش داشته باشد که نیمی از محبوبیت زیاد عدم آرامش است. این مدل که فصل پرکاری را پشت سر می‌گذارد. او به تازگی کمپین «ریبوک» را تمام کرده است. این روزها بیشتر با «گروت‌فیت» دیده می‌شود.

جی‌جی حدید

«جیجی حدید» همیشه تمایل به پیروی از مجموعه قوانین خودش را دارد که مسلماً با قوانینی که مد می‌گوید در تضاد است. او بارها به همین دلیل نقد یا تشویق شده است. هر چند می‌توان ادعا کرد «حدید» طرفدار استایل اسپرت و کمی هم بزرگ‌تر از سایز خودس است‌. شاید حمایت از استایل خاکستری نیز از همین روحیه بیاید. البته نباید تأثیر «سلنا گومز» و «کایلی جنر» را فراموش کنیم. آن‌ها نیز از حامیان مشهور «گروت‌فیت» هستند‌.

آیا شما هم مستحق توجه گرفتن ساده در یک فصل سرد نیستید؟ شاید «گروت‌فیت» آن را به شما بدهد.

 

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: استایلبرچسب‌ها: , بازدیدها: 218
تاریخ انتشار:19 آبان, 1402

دیدگاه خود را بنویسید

هفده − 16 =