دیور با عکاس مشهور «نیک نایت» همکاری کرد تا کمپینی برای عطر گریس دیور خود ایجاد کند، عطری که به خاکستری اختصاص داده شده است، رنگ مشخصی از بنیانگذار خانه کریستین دیور.

این کمپین شامل مجموعه‌های Knight’s Roses from My Garden است که در آن عکاس به طرز هنرمندانه‌ای زیبایی گل‌های باغ خصوصی‌اش را از طریق دوربین تلفنش ثبت می‌کند.

نیک نایت کیست؟

عکاسی مد، شاخه‌ای هیجان‌انگیز و تخصصی است که سخت‌گیرانه جلو می‌رود. «نیکلاس دیوید گوردون» (نیک نایت) عکاس و کارگردان بریتانیایی است. او از اولین افرادی بود که مد را با فیلم دیجیتال مستند کرد و یکی از سرشناس‌ترین‌های حوزه‌ی خودش است. او از نوازندگان، بازیگران و چهره‌های مهم جامعه عکس گرفته. البته نباید از موزیک‌ ویدئوهایی که برای «لیدی‌ گاگا» و «کانیه وست» ساخته گذشت. نیک همچنین بنیانگذار SHOWstudio، یک وب‌سایت مد است. کارهای نیک پر از اغراق‌های جذب‌کننده و فریب‌های رنگارنگ است.

عطر گریس‌ دیور

عطر مشهور «گریس دیور»‌ که قبلاً با عنوان «گریس مونتین» شناخته می‌شد، از همان آمیزه در ساختار بویایی‌اش استفاده می‌کند. و عطر هفتادسالگی دیور است. عطری سرزنده و چند نته که کشفش شبیه یک سفر کوتاه دلخواه است. عطری ظریف با ساختار داستان‌گونه به عنصر زنانگی قوت می‌بخشد.
فرانسوا دماشی (عطرساز کمپانی دیور) درباره این عطر می‌گوید: «چه می‌شد اگر رنگ خاکستری دیور واقعاً یک عطر می‌بود؟ این خاکستری چشم‌نواز صرفا ترکیبی از رنگ‌های سیاه و سفید نیست، بلکه از نوعی ترکیب رنگی خاص و چندگانه سرچشمه می‌گیرد. این فراوانی رنگی با الهام‌گیری از آمیزه یاس و ترنج با نت‌های مرطوب گیاهی خلق می‌شود. به همین ترتیب است که رنگ خاکستری به یک عطر نمادین و خاص تبدیل می‌شود.»

بازسازی برند

به‌نظر می‌رسد «دیور» در یکی از فعال‌ترین فصل‌های کمپینی خود به‌سر می‌برد. همکاری با عکاسان معروف، مدل‌های سرشناس و مروری از محصولات محبوب در گذشته. تلفیقی از بازسازی موشکافانه موفقیت‌ با زیبایی غیر قابل تکرار.

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: برندبرچسب‌ها: , , بازدیدها: 348
تاریخ انتشار:11 آبان, 1402

دیدگاه خود را بنویسید

دو + نوزده =