ویکتور اند رولف یک کمپانی و برند لوکس آوانگارد در صنعت مد است که در سال 1993 توسط هنرمندان مد هلندی بنام‌های  Viktor Horsting و Rolf Snoeren تأسیس شد و به دلیل طراحی برجسته و جذابیت مفهومی محصولات آن شناخته شده و مورد احترام است.

ویکتور و رولف به عنوان هنرمندان مد، به قدرت دگرگونی اعتقاد دارند، آنها دائماً در حال تکامل هستند و مرزهای خلاقیت خود را گسترش می‌دهند. نمایش‌ها و مزون‌های فصلی‌شان به مرکز آزمایشگاهی مد یا به عبارتی مرکز تحقیق و برسی صنعت مد برای بیان کاوش‌ها و مهارت‌های هنری‌شان در انظار عمومی وجود دارد. هر محصول با تجربه بیش از ۲۵ سال بر هنر ذهنی و در عین زیبایی شناختی بنا شده است.

سرود معنوی زنانگی

ویکتور اند رولف به رشد بویایی و انواع رایحه مانند صنعت مد خود می‌پردازند؛ آن‌ها با ظرافت فنی دقیق، به طور مداوم رایحه خود را تکامل می‌دهند و آنها را به اوج خلاقیت و بوی بی‌نظیر می‌رساند و غیرممکن ها را ممکن می‌کند. پس از عرضه جهانی پرطرفدار مدل Flowerbomb در سال 2005 که به سرعت تبدیل به یکی از نمادین ترین عطرهای پرفروش برای زنان شد در همان سال شد؛ Viktor&Rolf محصولی کاملاً جدید و امروزی را با پرده برداری از GOOD FORTUNE که توسط هنرمند و خواننده خوش فکر بنام FKA twigs تایید شده است، بیان می‌کند. FKA twigs خواننده و ترانه سرا و یک هنرمند برنده جایزه گرمی است که موسیقی ژانر او از منابعی مانند الکترونیک، تریپ هاپ و R&B استفاده می‌کند. ویکتور اند رولف بار دیگر با سرپیچی از قوانین مد و عطر، یک سرود معنوی به عصر جدیدی از زنانگی ارائه می‌دهد.

عطر گود فورچون ویکتوراند رولف

گود فورچون وارد نسل جدیدی از جهان عطرها می‌شود  

ویکتور اند رولف با مدل گود فورچون شروع به خلق عطری کرده که بیانگر معنویت مدرن ‌می‌باشد. طنین انداز با کسانی که در مسیری درونی هستند تا جوهر وجودشان را کشف کنند. ویکتور و رولف داستان‌سرایانی هستند که داستان GOOD FORTUNE آن‌ها مملو از ارجاعات اسرارآمیز بازیگوشی است.

قدرت شفابخش کریستال‌ها و گل‌ها و تصویر کهن الگوی فالگیر با گوی بلورینش مانند جادوی سفید و کیمیاگری است. این عطر دعوتی است برای کسانی که می‌خواهند عارف مدرن درونی خود را در آغوش بگیرند، راه خود را دنبال کنند و به قدرت ذاتی خود اعتماد کنند. کسانی که به آگاهی از نقش فعالی که ایفا می‌کنند در ایجاد بخت خوب خود اطمینان دارند.

GOOD-FORTUNE

 ویکتور هورستینگ و رولف اسنورن می‌گویند:

 ما همیشه می‌خواهیم پیامی مثبت به ارمغان بیاوریم. برای مدتی طولانی، آرزوی ما ایجاد رایحه‌ای حول مفهوم معنویت مدرن بود: رشد شخصیتی و جستجو برای معنای عمیق‌تر که چه در داخل و چه فراتر از دنیای معمولی قابل مشاهده و لمس باشد. در طول سال‌ها، ما یک رویکرد معنوی‌تر به زندگی و به طور شهودی احساس می‌کنیم، این همان لحظه مناسب برای این معنویت است. داستان سرایی معنوی ما با حس تجمل و زرق و برق آغشته است. علاوه بر این، ما مفتخریم که گود فورچون حاوی هیچ ماده‌ای از حیوانات نیست. ما می‌خواهیم در ایجاد دنیایی بهتر مشارکت کنیم و این یک گام کوچک در این مسیر است.

یک اکسیر مدرن، گود فورچون در چندین سطح نوآوری خود را نشان می‌دهد. این محصول دارای یک تقطیر انحصاری از رازیانه و گل جنتی است که قبلاً هرگز استفاده نشده بود. مانند یک معجون جادویی، این نت هرگز دیده نشده است. این محصول کیمیاگری منحصر به فرد بین دو ماده استخراج شده با هم است. این یک اکسیر، مغناطیسی ایجاد می‌کند که انرژی شگفت انگیز عطر گود فورچون را نشان می‌دهد. همچنین هیچ ماده‌ای با منشأ حیوانی ندارد، که هنوز در دنیای عطرسازی مدرن نادر است.

 

کیمیاگری بویایی جدید

آن فلیپو و نیکلاس بولیو عطرسازانی که حدود ده سال با بیش از 3500 آزمایش طول کشید تا به محصولی بنام گود فورچون برسند.

نتیجه: امضای منحصر به فرد و تا به حال دیده نشده، یک تقطیر انحصاری Viktor&Rolf از رازیانه و گل ژانتین که نت‌های ابتدایی رایحه هستند، این شاهکار در خود جای داده است.

Flipo و Beaulieu یک سوپراینفیوژن از یاس مخملی هندی Grandiflorum اضافه کردند که منحصراً برای GOOD FORTUNE به عنوان نت‌های میانی و همچنین وانیل خامه‌ای ماداگاسکار برای نت پایه بکار رفته است. دو ماده فوق‌العاده طبیعی که یک امضای واقعاً منحصر به فرد را آشکار می کند.

آن‌ها می‌گویند ما گود فورچون را مانند یک معجون جادویی با ویژگی‌های استثنایی ساختیم. کیمیاگری قدرتمندی از یاس مخملی که در حمام وانیل خامه‌ای، با تقطیر مشترک رازیانه و گل ژانتین روی آن ریخته شده است. فرمولی که هنر سحر و جادو را با استفاده از مواد جادویی که هاله عطر را چند برابر کرده، دوباره تفسیر می‌کند.

گود فورچون

بطری

گود فورچون در یک بطری شیشه‌ای عرفانی و رویایی که به شکل توپ کریستالی فالگیر است، عرضه می‌شود. در بالای آن یک کلاه آمیتیست وجهی قرار دارد که نمادی از قدرت و انرژی مثبت است. بعد از FLOWERBOMB و اقبال خوبی که برای مجموعه به ارمغان آورد، خلأ چیزی بنام معنویت احساس می‌شد، که محصولی بنام گود فورچون با بطری که شبیه یک توپ کریستالی است، پر شد. در تولید این بطری از شیشه 100٪ قابل بازیافت خود استفاده شده است که با رنگ بنفش خود مسحور می‌شود.

ویکتور-اند-رولف

پس از اتمام عطر، بطری برای استفاده بی پایان قابل پر کردن است. این بطری در یک جعبه بنفش بدون پلاستیک قرار داده شده، و با مهر و موم نمادین Viktor&Rolf است.

گود فورچون در اندازه‌های 7 میلی لیتر، 30 میلی لیتر، 50 میلی لیتر و 90 میلی لیتر به همراه بطری پرکننده 100 میلی لیتری موجود است.

کمپین واقعاً خارج از این جهان است

Viktor&Rolf فیلمی هیپنوتیزم کننده GOOD FORTUNE از اندرو توماس هوانگ با بازی FKA را ارائه می‌دهد. این فیلم خلاقانه خواننده را در حال سفر به جهان GOOD FORTUNE از طریق زوم بی نهایت نشان می‌دهد.

در صحنه اول، مخاطب با شاخه‌های FKA به عنوان فالگیر مرموز که به توپ کریستالی خود فرمان می‌دهد که نمادی از آینده ناشناخته است، مواجه می‌شود. آن‌ها به درون توپ کشیده می‌شوند و به دنباله‌ای از صحنه‌هایی به سبک زوم بی‌نهایت توهم‌آمیز هستند که بر شاخه‌هایی تمرکز می‌کنند که در محیط‌های همیشه در حال تغییر با توپ کریستالی در تعامل هستند: شاخه‌هایی که در سبکی شاعرانه از کیهان شناورند، توپ کریستالی را نوازش می‌کنند. شاخه‌هایی که در تونلی از گل یاس با شکوه ظاهر می‌شوند و با توپ کریستالی طوری بازی می‌کنند که انگار یک اسباب بازی ظریف است.

رقص شاخه‌ها در چمنزار شبانه اثیری، ماه بلورین را از آسمان می‌چینند. شاخه‌ها در دنیایی از آمیتیست های بنفش مجلل؛ شاخه‌هایی در حال مدیتیشن به سوی روشنگری، به سمت جلوه‌ای از گوی بلورین حرکت می‌کنند. مخاطب از همان جایی که شروع شده، با فالگیر به پایان می‌رسد. توپ کریستالی هیچ شگفتی برای او ندارد. او سرنوشت خود را می‌سازد.

اندرو توماس هوانگ (کارگردان فیلم)، به خاطر موزیک ویدیوهای خلاقانه‌اش، از جمله Cellophane برای FKA twigs و The Gate برای Björk، در این صنعت شناخته می‌شود.

عکاسان افسانه ای مد Inez & Vinoodh عکاسی خیره کننده کمپین را خلق کردند.

موسیقی متن کمپین “قاتل” توسط FKA twigs برای کمپین طراحی شده و با سه نویسنده دیگر نوشته شده است: آماندا گوست، جیمی ناپس و جانی کوفر، که نشان دهنده تعهد خلاقانه او به پروژه است. این آهنگ انحصاری هم‌زمان با کمپین GOOD FORTUNE رسماً رونمایی شد.

GOOD-FORTUNE--گودفورچون

 

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: آکسسوریبرچسب‌ها: , , بازدیدها: 194
تاریخ انتشار:5 اردیبهشت, 1402

دیدگاه خود را بنویسید

پانزده − 14 =