در این ماه مبارک رمضان با مجموعه‌ای از محصولات لوکس و پرفروش آکوا دی پارما خود و عزیزانتان از محبوب ترین عطرها لذت ببرید.

این مجموعه که شامل رایحه‌های پرفروش آنها است، برای هدیه دادن ایده‌آل است . از رایحه‌های تند و چوبی، از مجموعه پرفروش عود گرفته تا عطرهای خانگی لطیف Grazie و Insieme.

Acqua-di-Parma

آکوا دی پارما یک هدیه شگفت انگیز

لذت هدیه دادن و دریافت جعبه کلاه زرد نمادین آکوا دی پارما، لذت چشم دوختن به آن، گرفتن آن در دستان خود، باز کردن نوار و کشف شگفتی در آن را حس کنید. هر هدیه آکوا دی پارما بیانگر یک فکر و علاقه است که هنر هدیه دادن، فرهنگ و هنر، فناوری و ظرافت را با هم ترکیب می‌کند و یک هدیه را به چیزی فراموش نشدنی در سبک ایتالیایی Acqua di Parma تبدیل می‌کند.

از پرفروش‌ترین مجموعه Signatures of the Sun، عود عطری گرانبها است که سرزندگی را تراوش می‌کند و گرمای ذاتی کمیاب آن را به تصویر می‌کشد. این یک اثر هنری است که به طرز ماهرانه ای با ترکیب نت های درخشان مرکبات با غنای چوب آگار درخت آکویلاریا، همراه با گشنیز روسی و چوب آمیریس هائیتی ساخته شده است. عود و ادویه از اشتیاق عمیق به یکی از کمیاب‌ترین و معمایی‌ترین ترکیبات طبیعت، الماس تراش نخورده با رایحه‌ای فوق‌العاده غنی که تعداد بی‌نهایتی از جنبه‌ها و احساسات را آشکار می‌کند، زاده می‌شود. از طرف دیگر، Quercia شما را به پیاده روی در جنگل درخت بلوط می برد، جایی که هوا مملو از رایحه سبز مرموز است، که حس طراوت و خاک را القا می کند. این عطر عمیق و نجیب با رایحه‌های ترنج، پتی گرین، شمعدانی و خزه بلوط تقطیر شده است و ترکیبی را ایجاد می‌کند که هم فراگیر و هم عمیق است.

مجموعه Signatures of the Sun به شما لذت کشف یک عنصر را برای اولین بار می‌دهد، در حالی که همیشه از آن آگاه هستید. تجربه ای از عطرسازی که در هر رایحه این مجموعه پیچیده، آشکار می‌شود. آکوا دی پارما در خالص ترین مواد اسانس خود را تقطیر می‌کند که در سراسر جهان به دلیل ارزش فوق العاده آنها انتخاب شده اند و دوباره آنها را از طریق منشور عطری Colonia می‌خوانند. هر عنصر، رهبر یک ادو پرفیوم متفاوت، با عطر نمادین ترکیب می‌شود و درخشندگی شگفت‌انگیزی ارائه می‌دهد. مجموعه‌ای مناسب برای هدیه دادن که در 180 میلی لیتر نیز موجود است.

عطر-آکوا-دی-پارما

از مجموعه ایتالیایی Moments Home، نت‌های رایحه درخشان و سبک در سراسر خانه پخش می‌شوند و لحظات جدیدی از زندگی را باز می‌کنند. «اینزیم» و «گرزی» دو رایحه ای که مجموعه خانگی را غنی می‌کند با نام هایی مشخص می‌شود که حس عشق، تبادل و قدردانی از هنر ایتالیایی را تعریف می‌کند.

 طراحی جدید و صرفه جویی در مصرف مواد

عطرهای Acqua di Parma با بسته بندی جدیدش، در راستای توجه به پایداری، طراحی و فشرده سازی باعث کاهش مصرف مواد می‌شود. این بسته بندی در 100٪ کاغذ ریز قابل بازیافت مورد تأیید FSC، گواهینامه بین المللی برای مدیریت اقدام مسئولانه در برابر جنگل در سراسر جهان است.

از سال 1916، ادکلن‌ها، عطرها و رایحه‌های خانگی این برند به‌دقت و با استفاده از بهترین مواد اولیه ساخته می‌شوند. آکوا دی پارما مظهر ذات ظرافت ایتالیایی است و یک هدیه واقعاً استثنایی می‌سازد.

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: آکسسوریبرچسب‌ها: , بازدیدها: 95
تاریخ انتشار:13 فروردین, 1402

دیدگاه خود را بنویسید

پنج − چهار =