فندی، گوچی، دیور و … برندهایی که می‌شناسیم اما برندهایی به همین اندازه گران هستند که شاید اسمشان را ندانیم.
اگر به دنبال اطلاعاتی در مورد ۵ برند گران قیمت لباس هستید. جای درستی آمدید. در این پست شما را با ۵برند گران‌قیمت لباس در جهان آشنا می‌کنیم و همچنین سعی می‌کنیم بفهمیم که چه چیزی آن‌ها را گران می‌کند.

بوتگا ونتا

بوتگا

به دلیل تجمل سنجی محتاطانه و هنرمندانه بی‌عیب و نقص خود، طرفداران پرشوری را در بین دوستداران مد به دست آورده است. بوتگا ونتا (Bottega Veneta) ظرافت جاودانه را از طریق کیف‌های دستی چرمی بافته شده در میان سایر اقلام لباس مینیمالیستی که به فروش می‌رساند به تصویر می‌کشد. در سال ۱۹۶۶، ایتالیا این برند را به وجود آورد که نشان دهنده صنعت ایتالیایی در خالص‌ترین شکل آن بود. ب هر کالایی که توسط Bottega Veneta تولید می‌شود، گویای تعهد این شرکت نسبت به کیفیت و اصالت است، بنابراین باعث می‌شود کسانی که سبک‌های همیشگی را با کارهای تکمیلی عالی (مد) می‌شناسند، ترجیح دهند.

سنت لوران

سنت-لورن

«سنت لورن» مظهر زیبایی‌شناسی راک اند رول با زمان ماندگاری و همچنین ظاهر شیک پاریسی خود است که به نماد تبدیل شده است. سنت لوران تجمل و مد معاصر را در بهترین حالت از کت‌های چرمی نمادین تا کت‌وشلوارهای باریک و لوازم جانبی خود منعکس می‌کند. سنت لوران با داشتن سابقه‌ای که با سرپیچی همراه با کلاس مشخص می‌شود، همچنان به تعریف مجدد محدودیت‌های مد در سراسر جهان ادامه می‌دهد.

تام براون

تام-براون

تام براون به دلیل طراحی‌های آوانگارد و مهارت‌های خیاطی خود از پیشگامان مد لوکس است. طرح‌های تام براون از کت‌وشلوارهای رسمی تا اکسسوری‌های بازیگوش را شامل می‌شود. هر اثر تام مانند اثر هنری است که تکنیک‌های خیاطی مرسوم را با طرز فکری مدرن ترکیب می‌کند و قطعات نوآورانه و در عین حال جاودانه تولید می‌کند. در سال ۲۰۰۱ در شهر نیویورک، این برند به‌عنوان ترکیبی از کلاسیک‌های ظرافت با مدرنیسم بی‌احترامی معروف شد.

مونکلر

مونکلر

مد را با عملکرد از طریق لباس‌های بیرونی فنی و طرح‌های ترند ترکیب می‌کند. Moncler از طریق ژاکت‌های پفی نمادین و همچنین لباس اسکی مجلل، سبک و عملکرد بی‌نظیر را برای کاشفان مدرن تضمین می‌کند. این ورزش که در سال ۱۹۲۵ در کوه‌های آلپ فرانسه تأسیس شد، مترادف با ورزش‌های زمستانی در کنار سبک زندگی لوکس شده است که روح شیک آلپاین را از طریق طرح‌های نمادین خود به تصویر می‌کشد. هر لباس مونکلر (Moncler) نوآوری‌های فنی و حساسیت مد بالا را با هم ترکیب می‌کند و آن را در بین علاقه‌مندان به فضای باز و دوستداران مد به طور یکسان مورد علاقه قرار می‌دهد.

بالمین

به دلیل طراحی‌های جسورانه و ظاهر جذابش، به طور گسترده‌ای مورد علاقه ستارگان و شیک پوشان قرار گرفته است. Balmain با لباس‌های تزئین شده خود که با ژاکت‌های بیان شده برای تکمیل ظاهر پوشیده می‌شود، نماد اعتماد به نفس و پیچیدگی است. در سال ۱۹۴۵، Pierre Balmain این نام تجاری را ایجاد کرد که به دلیل مفاهیم طراحی مجلل و جذابیت بی‌قدیم آن همچنان بر بازار تسلط دارد و در نتیجه نشان‌دهنده اوج مد است.

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: برند, لباسبرچسب‌ها: , , , , , , بازدیدها: 16449
تاریخ انتشار:12 مهر, 1403

دیدگاه خود را بنویسید