امروز تصمیم گرفتیم اخبار دنیا را mp3 کرده و برای شما آماده کنیم. گشتی در اخبار مد و فشن زدیم، اکران‌ها را چک کردیم‌. رستوران‌ها و جشنواره‌ها را دیدیم و خلاصه نتیجه را برای شما نوشته‌ایم. این که می‌خوانید، مهم‌ترین خبرهای امروز است.

گوچی و تغییر دیزاین

«گوچی» بوتیک بازسازی شده خود را در میلان افتتاح کرد. گفته شده با این کار از شر فضای داخلی «ویکتوریایی الساندرو میکله» در همه مکان‌ها خلاص می‌شوند. طراحی جدید بسیار به زمان «تام فورد» اشاره دارد، اما ظاهرا این یک استراتژی روابط عمومی توسط «ساباتو د سارنو» است.

زر دوز

برند «زر دوز» که یک برند لاکچری در ایران است. ناشناخته و گران به کار خود ادامه می‌داد تا وقتی لباس عروس «فرشته حسینی» را دوخت و می‌توان ادعا کرد از آن پس عمومی‌تر شد. حالا و به‌تازگی با انتشار عکس یا ویدئوهایی از تولید احتمالی یک کیف تحت نظر «فرشته حسینی» خبر می‌دهد. به‌نظر می‌رسد این همکاری چیزی بالاتر از چهره یک برند بودن است. بیشتر برندها یک لاین اختصاصی با هنرمند محبوبشان دارند‌. احتمال دارد این شیوه، نوع جدید همکاری «زردوز» با «فرشته حسینی» باشد‌. یعنی تولید یک لاین اختصاصی.

فصل سوم «بریجرتون» در راه است

«در هیچ‌یک» از سریال محبوب «خانواده بریجرتون» برای شما نوشته‌ایم. اگر اقتصاد و مشکلات روزمره برای شما هم اشتیاقی باقی گذاشته؛ بدانید و آگاه باشید که با اعلام نتفلیکس ۱۶ می ۲۰۲۴ قسمت اول فصل جدید منتشر می‌شود. فصل سوم نوبت تمرکز روی «پنه‌لوپه فیدرینگتون» است که ببینیم نویسنده‌ی قصه‌ی ما بالاخره عشق پنهانی‌اش را به «کالین بریجرتون» ابراز می‌کند یا نه؟

ترند سال نو

جوراب-شلواری-قرمز
برای ما دخترهایی که در ایران با جوراب شلواری بزرگ شدیم، خبر خوبی است. یک انتقام‌گیری حرفه‌ای. جوراب شلواری قرمز ترند سال ۲۰۲۴ است و اجرا کردن این ترند همه‌گیر شده.

دی‌کاپریو و چالش بیست و پنج سالگی

آخرین خبر امروز که بامزه است را به «دی‌کاپریو» اختصاص می‌دهیم. «دی‌کاپریو» در مراسم اکران فیلم «قاتلان ماه گل» سخنرانی داشته و گفته است که مردم می‌گویند: لیگ انگلیس از «ان بی ای» بهتر است؟ مزخرف است. فوتبال هیچوقت به جذابیت بسکتبال نمی‌رسد. خیلی‌ها می‌پرسند نظرت درباره آرسنال چیست؟ من می‌گویم: اصلاً نمی‌دانم آرسنال چیست!

دی‌کاپریو-و-چالش
بعد از این اظهارنظر جنجالی «اوزیل» بازیکن آلمانی و سابق آرسنال هم در واکنش به صحبت‌های دیکاپریو توییت زده و گفته: سن (قدمت) آرسنال بیشتر از ۲۵ سال است، برای همین آن را نمی‌شناسی.

به اشتراک گذاری

تاریخ انتشار:27 آذر, 1402

دیدگاه خود را بنویسید

دو × 3 =