نه تنها فیلم‌ها، بلکه سریال‌های تلویزیونی نیز به پایتخت فرانسه اختصاص دارد. ما پنج پروژه از این دست را انتخاب کرده‌ایم که کاملاً روح پاریسی را منتقل می‌کند.

امیلی در پاریس

محبوب‌ترین سریال امروز در مورد پایتخت فرانسه، «امیلی در پاریس» است. امیلی آمریکایی به دلایل کاری از ایالات متحده به پاریس نقل مکان می‌کند. این سریال بر اساس تضاد آمریکایی و فرانسوی ساخته شده. به علاوه، البته در مورد مد و عشق. مهم نیست که «امیلی در پاریس» چقدر افسانه‌ای باشد، اما مقاومت در برابر جذابیت آن (و جذابیت لیلی کالینز که نقش اصلی را بازی کرد) دشوار است. فصل جدید، جایی که امیلی از پاریس به رم می‌رود، به تازگی آغاز شده است.

ده درصد

یک سریال عالی! نمی‌توانید آن را زمین بگذارید. در مورد کار یک آژانس بازیگری. دسیسه‌ها، روابط عاشقانه، هوس‌های ستاره‌ای و غیره. برای هر چهار فصل. شوخ طبعی، مشکلات تجاری و نمایش‌های معمولی از ستاره‌های واقعی (شارلوت گینزبورگ، مونیکا بلوچی، ژان رنو و دیگران) را اضافه کنید.

پلیس پاریس

یک نوآر فرانسوی واقعی. سریالی تاریک که در آن افسران مجری قانون پاریس به بررسی جنایات وحشتناک می‌پردازند. فصل اول در سال ۱۹۰۰ و فصل دوم در سال ۱۹۰۵‌اتفاق می‌افتد.

سریال تلوزیونی عالی

میگرت

چندین اقتباس سریالی از رمان‌های ژرژ سیمنون وجود داشت. این یکی که در سال ۲۰۱۶منتشر شد، توسط بریتانیایی‌ها فیلمبرداری شد – با نقش اصلی روآن اتکینسون. علاوه بر این، پاریس واقعی از قاب غایب است. چرا؟ چون فیلمبرداری در مجارستان انجام شد. با این حال، سریال ۱۰۰٪ فرانسوی بود، Maigret با اجرای اتکینسون قانع‌کننده و پاریس ایده‌آل بود.

لوپین

این سریال به یک موفقیت بزرگ بین‌المللی در نتفلیکس تبدیل شد. عمر سای نقش آسان دیوپ را بازی می‌کند که قصد دارد از یک ثروتمند با نفوذ به خاطر مرگ پدرش انتقام بگیرد. اسان که از طرفداران کتاب‌های آرسن لوپین است، به سبک او و با روش‌های مشابه عمل می‌کند.

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: سینمابرچسب‌ها: , , بازدیدها: 15165
تاریخ انتشار:15 مهر, 1403

دیدگاه خود را بنویسید