پاریس سرزمین عاشق‌‌هاست. اما پاریسی‌ها مردمان عجیبی هستند. مختصات و قوانین خودساخته حتی خودنوشته خودشان را دارند‌. این متن هم مستندی بر همین سند است. در هیچ‌یک برای شما گفته‌ایم که نتفلیکس در حال آماده سازی کامل برای فیلمبرداری سریال جدید «امیلی در پاریس» است.

امیلی در پاریس

امیلی در پاریس سریال موفقی است که با توجه صنعت مد ساخته شده است‌. باورش سخت است اما ظاهراً مردم محلی از ساخت آن راضی نیستند. پاریسی‌ها از این که به خاطر سریال، شهرشان دو برابر بیشتر گردشگرانی دارد که رویای بازدید از مکان‌های مورد علاقه امیلی را در سر می‌پرورانند، اذیت می‌شوند. برای همین مردم محلی تصمیم گرفته‌اند مخالف خود را به شیوه‌ای متفاوت بیان کنند. یعنی دیوار یا کف‌نوشت‌های معترضانه در مکان‌هایی از سریال نوشته‌ می‌شود. نوشته‌هایی مثل «امیلی، از اینجا برو، تو اینجا خوش آمدی نیستی» یا «ما امیلی را در پاریس نمی‌خواهیم» و غیره. حتی پاریسی‌ها با این نوشته‌ عکس می‌گیرند و در فضای مجازی منتشر می‌کنند. ظاهراً مردم محلی فکر می کنند که خرابکاری به توقف فیلمبرداری سریال کمک می کند. عجیب نیست؟

لی‌لی-کالینز

امیلی در پاریس یک مجموعه تلویزیونی اینترنتی آمریکایی در ژانر کمدی-درام و رمانتیک است که توسط دارن استار ساخته شده و برای نخستین بار از ۲ اکتبر ۲۰۲۰، در نتفلیکس پخش شد. در این سریال «لی‌لی کالینز» در نقش اصلی سریال یعنی امیلی، زنی آمریکایی که برای یک فرصت شغلی اتفاقی به پاریس سفر می‌کند حضور دارد. در آنجا او می‌کوشد تا در محل کارش موفق شود، حال آن که به دنبال عشق می‌گردد و یک درگیری فرهنگی نیز با روش پرورش میانه غربی «خسته‌کننده» خود تجربه می‌کند. از دیگر بازیگران آن می‌توان اشلی پارک، فیلیپان لروآ-بولیو، لوکاس براوو، ساموئل آرنولد، برونو گوئری و کامیل رازات را نام برد.

سریال-امیلی

تیم سازنده‌ی امیلی در پاریس از هیچ هزینه‌ای برای افزایش کیفیت طراحی لباس سریال دریغ نکردند. آن‌ها برای رسیدن به این هدف دست روی نام پاتریشیا فیلد طراح مد افسانه‌ای و متخصص بی‌رقیب کمد لباس گذاشتند و او را وارد پروژه کردند که همین نام برای افزایش سطح کیفی هر سریالی کفایت می‌کند. فیلد که عمده‌ی شهرتش به‌خاطر سرپرستی گروه طراحی لباس یکی از سریال‌های پرطرفدار به نام جنسیت و شهر است برای قدردانی و ادای دین به این موضوع لباس توری را که پیش از‌این شخصیت کری در قسمت پایانی جنسیت و شهر که اتفاقا آن هم در پاریس اتفاق می‌افتاد به سریال امیلی در پاریس آورد تا به نوعی خاطره‌ی سریال را زنده کند. شاید همین دلیل کنار دلایل دیگر پای این سریال را به مد باز کرده است.

به‌نظر شما سازندگان سریال به این اعتراضات توجه می‌کنند؟ پس باید ببینیم که آیا تأثیرگذار خواهد بود؟

به اشتراک گذاری

تاریخ انتشار:19 بهمن, 1402

دیدگاه خود را بنویسید

شانزده − 10 =