دنیای لاکژری، محدود به پوشش یا آکسسوار نیست. مزه ها هم در این دنیا سهم خودشان را دارند. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید یک نوع آب معدنی در دنیا لقب گران ترین را به خود اختصاص داده اما بی‌شک برایتان غیر منتظره است که بدانید وابستگی ما به دنیای لاکژری کم از کشورهای دیگر نیست واین آب معدنی در ایران هم فروخته می‌شود. با این نوشیدنی آشنایتان می کنیم .

آب معدنی ووس در حقیقت ایده و ابداع دو دوست دوران کودکی بزرگ شده در شهر اسلوی نروژ با نام‌های ال کریستین سندبرگ و کریستوفر هارلم است. به علت این که نروژ کشور بسیار کوچکی است، طبیعت بکر آن مولد برخی از بهترین چشمه ها و منبع های آب آرتزین روی زمین است و بسیاری از نروژی ها به احیای طعم خالص آب آشامیدنی به دید یک سود ملی می نگرند.

ال و کریستوفر خلوص آب نروژی را به صورت موفقیت آمیزی با طراحی نمادین بطری تطابق دادند و ووس متولد شد که هم اکنون در ۵۰ کشور در انواع سایز ها با درخواست منحصر به فرد و جهانی به شهرت رسیده است و برای مصارف متنوع مناسب است . هم چنین، ووس در شیشه ها و پی ای تی های درجه بالای گازدار و بدون گاز در دسترس است.

بررسی ووس

ووس از یک آبخوان در نروژ جنوبی منشا می گیرد که از قرن ها پیش از اثرات هوا و تمامی آلودگی ها توسط لایه های نفوذ ناپذیر سنگ و شن و ماسه مصون مانده است. آب آن از چشمه آرتزین در سنگ بستر عمیق تولید می‌شود و هنگامی که به آن ضربه وارد می شود، آبخوان به اندازه کافی فشرده می‌شود تا به آب اجازه صعود طبیعی به سمت سطح را بدهد. سپس در سطح بدون هیچ فیلتراسیون مداومی بطری می شود. کیفیت بالای ووس توسط آزمون های تحلیلی کنترل می‌شود. این آزمون‌ها تایید می‌کنند که آب به هیچ عنوان آلوده نیست. آزمون های تحلیلی به صورت مکرر در سطح انجام می‌شوند تا پایداری ترکیبات معدنی را مورد بررسی قرار دهند.

موفقیت این برند از چشم‌اندازی روشن در ارتباط با کیفیت و طراحی منشا می گیرد و این دیدگاه به یک واقعیت جهانی بدل شده است.

آب معدنی ووس روی میز غذای بسیاری از مصرف کنندگان نکته سنج، در اتاق‌های بهترین هتل ها و بهترین رستوران ها سرو می شود…

آب معدنی گازدار ووس

ووس گازدار و بدون گاز در بطری‌های شیشه‌ای با علامت ووس در سایزهای ۳۷۵ میلی لیتر و۸۰۰ میلی لیتر در دسترس است.

آب معدنی گاز دار ووس

آب معدنی گاز دار ووس

با الهام از بطری‌های شیشه‌ای لوکس ووس، ووس می تواند در بطری های درجه بالای پی ای تی۳۳۰، ۵۰۰ و ۸۵۰ میلی لیتر با طراحی خاص یافت شود. ووس جدید چند بسته ای به منظور ایجاد بسته مناسب برای بردن به خانه طراحی شده است. چند بسته ای های گازدار و بدون گاز ووس در بطری‌های شیشه‌ای با علامت ووس در سایزهای ۳۷۵ میلی لیتر در دسترس هستند. چند بسته ای بدون گاز ووس می تواند هم چنین در بطری های پی ای تی درجه بالا با اندازه ۳۳۰ میلی لیتر نیز یافت شود.

پس طبیعی است که این آب معدنی به واسطه طراحی نمادین خود، روی میزهای غذای بهترین رستوران ها و سالن های استراحت، در اتاق های ممتاز ترین هتل ها و در خانه های پر خواهان ترین مصرف کنندگان آب دنیا جای داشته باشد .

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: خوردنی‌ها
تاریخ انتشار:28 شهریور, 1401

دیدگاه خود را بنویسید

14 − نه =