شاید یکی از ساده‌ترین ازدواج‌های اخیر خبر ازدواج «آلینا بوز» باشد. این بازیگر ۲۵ ساله چند روز گذشته با «اوموت ایرگون» ازدواج کرد. شما از ما خواستید درباره‌ی لباس عروس آلینا بنویسیم و از این خبر ساده نگذریم.

به همین سادگی

از کجا شروع کنیم؟ آلینا و اوموت پنج ماه پیش خبر رابطه‌شان را تأیید کردند. این در حالی است که «اوموت» با بسیاری از بازیگران زن ترکیه رابطه‌های تأیید شده دارد. اما این‌بار خبری از قطع رابطه، پاک کردن عکس در اینستاگرام و جنجال نیست‌. این دو بدون توضیح و خبرسازی با حضور ۱۰۰ نفر در یک قایق قدیمی که سال ۱۹۱۴ برای مسافربری ساخته شده، مراسم ازدواجشان را برگزار می‌کنند تا پاپاراتزی‌ها را غافلگیر کنند.
مراسم آلینا و اوموت در سادگی و خلوتی برگزار می‌شود تا بخشی از ترکیه را به بهت، شک و حاشیه بکشاند. برخی از کاربران این ازدواج را سریع و اوموت را غیرقابل اعتماد می‌دانند. اما واقعیت این‌جاست که بی‌سلیقگی است اگر از تحسین سادگی مراسم بگذریم.

لباس-عروسی-آلینا-بوز

لباس آلینا بوز کلاسیک‌تر از کلاسیک

لباس عروس آلینا بوز از برند «ویوین‌ وست‌وود» (viviennewestwood) با جنس ساتن و مدل محبوب off shoulder تهیه که با تور ساده‌ای تکمیل شده بود. در این لباس برای جلوه‌ی بیشتر دراپه‌هایی (چین و شکن لباس) روی قسمت بالاتنه زیبایی کار گرفته شده.
اوموت اورگن هم تاکسیدوی ساده‌ای به تن داشت. این زوج با ظاهری کلاسیک و ساده مراسم عروسی‌شان را برگزار کردند‌. به طوری که آلینا از جواهر و تاج استفاده نکرد. می‌توان گفت که حلقه و گوشواره تنها آکسسوری او به حساب می‌آمد.
از حاشیه‌های این مراسم به دو نکته می‌توان اشاره کرد که دومی از اولی مهم‌تر خواهد بود. به‌گفته‌ی کاربران «سرنای سریکایا» با انتشار پستی همزمان با مراسم عروسی این دو هشداری به «آلینا» داده که این ازدواج دوام نخواهد داشت و اوموت قابل اعتماد نیست. «اوموت» و «سرنای» مدتی در رابطه بوده‌اند.
دوم این‌که لباس آلینا شبیه که نه شاید بشود گفت کپی کاملی از لباس عروس «مایل سایرس» خواننده، ترانه‌نویس و بازیگر آمریکایی مطرح است که از دید کاربران پنهان نمانده. البته این تنها خبر کپی هفته نبوده. حالا بیایید و بگویید کپی کردن در کشور ما که تقریباً قانون حق کپی‌رایت تعریف نشده عادی نظر می‌رسد! برای طرح جدید «مانگو» چه تعریفی وجود دارد.
چند روزی است در فضای مجازی جر و بحث غیر رسمی «مانگو» و «زارا» خواندنی شده. ماجرا از این قرار است که کیف جدید مانگو شباهت زیادی به یکی از کیف‌های «زارا» دارد‌ یا به نوعی «مانگو» از مفهوم «زارا» الهام گرفته است. هیچ‌یک وفادارانه خبرهای مرتبط به این اتفاق را برای شما منتشر خواهد کرد.
در پایان باید از «ویوین وست‌وود» ملکه سبک پانک یاد کرد. او یکی از شناخته شده‌ترین طراحان بریتانیایی در دهه‌های اخیر است که در وارد کردن سبک پانک به لباس‌های روزمره مردم نقش مهمی داشته. به زودی از او در «هیچ‌یک» بیشتر خواهیم گفت‌.

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: استایل, برند, لباسبرچسب‌ها: , , بازدیدها: 645
تاریخ انتشار:14 آذر, 1402

دیدگاه خود را بنویسید

13 − سه =