همکاری برند ساعت Vacheron Constantin و موزه‌ی لوور نشان‌دهنده عظمت فرهنگ در کنار دنیای لاکچری است. این همکاری با الهام از نمادهای طالع بینی است.
این مشارکت گواه تاریخ و ارزش‌های مشترک دو مجموعه است که به اوج صنعت و هنر اختصاص داده شده است. از سال ۲۰۱۹ Vacheron Constantin شاهکارهای جاودانه‌ای که در موزه لوور جای گرفته را با هنر و صنعت ساعت سازی در هم آمیخته است.

Vacheron-Constantin
مجموعه Metiers d’Art سال گذشته، چهار ساعت که هر کدام عظمت تمدن‌های باستانی را بازتاب می‌دهند، نتیجه این همکاری بود. هنرشناسان این شانس را داشتند که مچ دست خود را با شکوه امپراتوری مصر باستان، عظمت امپراتوری هخامنشی، قدرت یونان هلنیستی و شکوه امپراتوری روم مزین کنند. این ساعت‌ها که هر کدام شاهکار فروخته‌شده‌ای هستند، پلی بین تاریخ کهن و مدرنیته هستند و تاریخ را در محدوده‌های ظریف صفحه ساعت محصور می‌کنند.

ساعت لوکس

ساعت لاکچری

ساعت
خلقت نفیس با قرار ملاقات در موزه لوور

امروزه، این همکاری همچنان به شکوفایی خود ادامه می‌دهد و به کلکسیونرهای ساعت امکان خاصی را می‌دهد تا ساعت‌های سفارشی با نمایش‌های مینیاتوری از هنر موزه لوور را سفارش دهند. هر قطعه انحصاری و خاص با یک نامه اصالت از موزه لوور همراه است. لوئیس فرلا(مدیرعامل Vacheron Constantin)، از یک رویا و تخصص مشترک صحبت می کند که در روایتی از شکوه و عظمت هنری و ساعت درهم آمیخته شده است.
مهارت پشت چنین شگفت انگیزی در ابوظبی به نمایش گذاشته شد، جایی که Vacheron Constantin کارگاه‌هایی برگزار کرد که پیچیدگی‌ها و مهارت‌های پیچیده مربوط به ساعت‌سازی و میناکاری را آشکار کرد. شرکت کنندگان در این نمایشگاه چالش و ظرافت مورد نیاز برای مونتاژ و رنگ‌آمیزی اجزای ساعت را تجربه کردند.

 

علاوه بر کارگاه‌های آموزشی، تور جدید Vacheron Constantin در ابوظبی از ساعت‌هایی با اهمیت منطقه‌ای رونمایی کرد؛ از جمله یک ساعت مچی با نشان‌های سلطنتی عربستان سعودی و یک ساعت دستبند طلای ست الماس با نشان تاج به سفارش پادشاه اردن در این مجموعه رونمایی شد. این قطعات نه تنها بر تاریخ غنی این برند با مجموعه‌داران منطقه تأکید دارد، بلکه فضای نوآوری ساعت‌شناسی و بیان هنری را نیز نشان می‌دهد.

ادغام صنایع دستی با آثار هنری

همکاری بین Vacheron Constantin و موزه Louvre چیزی بیش از تلفیق هنر و ساعت سازی است. این گفتگوی بین گذشته و حال است، و به گونه‌ای ادای احترام به خلاقیت انسان در طول قرن هاست.

هر ساعت، یک بوم!

هر صفحه، یک داستان!

این همکاری نشان دهنده آن است که عقربه‌های زمان با همان دقت و زیبایی میراث کهن را از گذشتگان برای ما به ارث گذاشته‌اند.

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: آکسسوری, برندبرچسب‌ها: , ,
تاریخ انتشار:11 دی, 1402

دیدگاه خود را بنویسید

2 − یک =