باز هم شنبه شد و در حالی که ما اولین روز هفته‌ را شروع می‌کنیم در دنیا بعضی از کشورها به استقبال آخر هفته می‌روند. بیایید با هم سری به خبرهای مهم دنیایِ بدون تعطیلی مد و فشن بزنیم‌.

بلا حدید بازگشت

«بلا حدید» سوپر مدل آمریکایی برای مدتی طولانی به دلیل مشکلات سلامتی از رادار بیزینس خارج شده، اما احتمالاً آماده بازگشت به صحنه است. این ستاره عکس‌هایی از پشت صحنه‌ی یک کار به اشتراک گذاشت که در آن پیراهن راه راه، شلوار مشکی و چکمه ژست گرفت. البته با آکسسوری از جمله گوشواره و عینک، ظاهرش را تکمیل کرده بود.

جنجال رابرت پتینسون

رابرت-پتینسون

رابرت پتینسون روی جلد مجله ODDA رفت. بسیاری از مردم به ناخن‌های بازیگر بریتانیایی توجه کرده‌اند و درباره‌اش حرف می‌زنند. آنقدر حرف زده‌اند و می‌زنند که هرجا سرک کشیدیم از او بحث شده بود.

کوچک گران

کیف-دستی-فلورسنت

کیف-دستی

کیف دستی فلورسنت با طرح Louis Vuitton OnTheGo توسط استادکاران به عنوان یک ماکت دقیق ساخته شده و خیلی ظریف و میکروسکوپی است! این کیف دستی که به اندازه یک کریستال نمک بوده، در حراج گذاشته و بیش از ۶۳ هزار دلار فروخته شد! خودتان ماشین حساب بردارید و حساب کنید‌!

کریستال-نمک

لگو و گرگ‌و‌میش

لگو-و-گرگ-و-میش

به زودی می‌توانید شخصیت‌های مورد علاقه خود را لمس کنید و برای آن‌ها خانه بسازید. «لگو» در حال برنامه‌ریزی برای انتشار مجموعه‌ای بر اساس داستان «محبوب گرگ و میش» است. خانه کالن بیش از ۱۰۰۰۰ رأی در پلتفرم LEGO Ideas دریافت کرده است که به آن اجازه می‌دهد وارد مرحله توسعه رسمی شود. در حال حاضر، عکس‌ها فقط نمونه اولیه خانه است و نسخه نهایی نیست، اما ما لگوبازان لگو دوست منتظر خواهیم بود. البته قبل از این‌که سراغ خبر بعدی برویم بیایید برایتان از خانه کالن بگوییم.

لگو

خانه کالن

اصولاً این خانه برای هر کسی که فیلم «گرگ و میش» را دیده باشد رویایی و دلخواه است. شاید باورتان نشود اما گوگل سال ۱۴۰۱ اعلام کرد عنوان «خانه‌ی کالن در گرگ و میش» یکی از عنوان‌های پر جست‌وجو شونده است. که یکی‌اش خود من بودم. ادوارد کالن نام خون‌آشام محبوب این فیلم است که نقش او را «رابرت پتینسون» بازی می‌کند.

خانه‌ی-هوک
خانه‌ی کالن با معماری مدرن و زیبایی منحصربه‌فردش در پورتلند ایالت اورگن واقع شده. اسم واقعی‌اش «خانه‌ی هوک» که متعلق به مدیر ارشد طراحی کمپانی نایک «جان هوک» است. او ساخت این خانه را در سال ۲۰۰۷ به پایان رساند و یک سال بعد خانه‌اش سر از این فیلم محبوب علمی تخیلی درآورد. فیلم داستان دختری نوجوان (کریستن استوارت) را روایت می‌کند که عاشق یک خون‌آشام می‌شود و بعد از آن حاضر است هر خطری را بپذیرد تا با او باشد.

شاید شما هم خوشتان بیاید

روکش-های-کفش

این خبر جدا مورد علاقه سه نفر از ما هیچ‌یکی‌ها بود. روکش‌‌هایی کفش! این پوشش توسط طراح ایتالیایی Gio Forbice ساخته شده که در آن از تجهیزات موتورسیکلت و مدل‌های کفش ورزشی محبوب مانند Super Star و Air Force الهام گرفته شده بود. روکش‌های متقارن 413ice هر دو پای راست و چپ هر کفشی را می‌پوشاند و به نظر می‌رسد حتی کفش هم باشد. اما این سری محدود است و فقط ۵۰۰ مورد از آن‌ها وجود دارد!

دایانای محبوب

پرنسس-دایانا

دوباره و این‌بار بی‌سرصدا لباس دیگری از «پرنسس دایانا» در حراجی به مبلغی نجومی فروخته شد. این بار لباس با ستاره‌های ژاک آزاگوری زیر چکش رفت. یک کلکسیونر آن را به قیمت یک میلیون دلار خرید، یعنی ده برابر قیمت اولیه. پیش از این، رکورد گران‌ترین لباس دایانا متعلق به یک لباس مجلسی مخملی از سال ۱۹۹۱ بود که در حراجی ژانویه ۲۰۲۳ به قیمت ۶۰۰۰۰۰ دلار فروخته شد. اگر دایانا می‌دانست وسایل او، که تقریباً برای خودش بی‌اهمیت بوده، اکنون در حراجی‌ها با پول افسانه‌ای فروخته می‌شود…

اختلاف تأیید شده

هفته‌‌ی گذشته از طلاق «آیشواریا» و «آبیشک» برای شما نوشتیم. این هفته جزییات جدیدی اضافه شده که قابل استناد نیست اما چون قول داده بودیم به شما می‌گوییم.
گفته شده سن این دعواها بسیار قدیمی است. یعنی سال‌های سال است که این زوج طلاق عاطفی گرفته‌اند و «آیشواریا» با یک پزشک مطرح در ارتباط است که از طرف تیم «آیشواریا» به شدت تکذیب شده. یک منبع آگاه گفته دعوای اصلی، میان خواهر «آبیشک» و «آیشواریا»ست که به خانواده و سپس زندگی خصوصی این زوج کشیده است.
و اما برای بمب خبر آماده‌اید؟ این زوج بالاخره اختلافشان را تأیید کردند. آیشواریا آن را «مبارزه» و آبیشک «اختلاف» خوانده. البته که با خانواده پر نفوذ باچان باید مبارزه کرد و کلمه اختلاف بچه‌بازی محسوب می‌شود.

به اشتراک گذاری

تاریخ انتشار:2 دی, 1402

دیدگاه خود را بنویسید

یازده − هشت =